piątek, 10 maja 2013

10/05/2013: High Hopes

        Pink Floyd- legendarny zespół rockowy  założony w latach '60. To tylko w ich piosenkach można było usłyszeć takie teksty jak "Trawa bywa zieleńsza, światło jaśniejsze z przyjaciółmi wokół" [piosenka z dzisiejszego posta]. Osobiście uwielbiam ten zespół, a ich piosenki często można zobaczyć na listach odtwarzania w moim komputerze i na telefonie. To pewnie właśnie to kierowało mną przy zamawianiu sukienki z dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że zaciekawiłam was początkiem i z równym zaciekawieniem dobrniecie końca.
        Opinie są podzielone. Jednym przeszkadza prostota albo "zwykłość" ostatnich fitów i brakuje  im czegoś wykraczającego po za marginesy, a innym się to podoba. Nie mogę dogodzić jednocześnie wszystkim, ale mogę robić to na zmianę, dlatego dziś stawiam na nie tyle co oryginalność, lecz pozwalam sobie na lekką rockową nutkę ekstrawagancji.  Wszystko tworzy spójną całość. Jeśli chodzi o zdjęcia to są one również w nieco innym klimacie niż zwykle. Mam nadzieję, że nie zostanę zaszufladkowana.

 Miłego oglądania !






opaska-focus/ łańcuch -H&M / sukienka- sheinside.com/ workery-allegro.pl 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 




xoxo, 
L I L L E

69 komentarzy:

  1. no i trzeba przyznać,że wyglądasz ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestaw :) Rób to co robisz młoda i się nie przejmuj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ty jak zawsze świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście znam jedną piosenkę tego zespołu, bo to nie mój klimat troszeczkę. jak zawsze wyglądasz świetnie, ale nie dopasowuj się do komentarzy i do ludzi, którzy je piszą. to Ty masz swój styl i ubierasz się tak jak lubisz. takie odmienne stylizacje, jak i te proste, ale bardzo ciekawe są rewelacyjne. Ty tu rządzisz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu masz propsy za floydów. uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie nawet ta piosęka,sukienką śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w takim wydaniu, uwielbiam rockowe stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne zdjęcia! super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie klimaty, a w takiej odsłonie wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, pasują do ciebie takie klimaty.
    Wrócisz jeszcze do grzywki? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś, ale o wiele wygodniej mi bez niej muszę przyznać :P

      Usuń
  12. Fajnie Ci w tej fryzurce;-)
    Ja jednak wolę Cię w innym wydaniu, lecz nie mogę powiedzieć,że w tym wyglądasz źle bo wyglądasz naprawdę dobrze;-)
    opaska jest świetna;-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwilebiam ten numer ! Swietnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. *ekstrawagancji

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie, ostro, z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pink Floyd świetny zespół <3
    wyglądasz pięknie , z charakterem i wogóle genialnie , zresztą jak zawsze :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz super, piękne zdjęcia, ale wolę cię w mniej `groźnej` odsłonie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uważam że nie powinnaś się dostosowywać do swoich fanów czy obserwatorów założyłaś ten blog po to by pokazać ludziom siebie a nie po to żeby dostosowywać się do nich tylko dlatego by przypodobać się większej liczbie osób więc kieruję z twoją stronę prośbę chcemy ciebie i tylko ciebie na tych postach a nie dziewczyny która musi być niegrzeczna bo to w dzisiejszych czasach zwraca uwagę i jest można powiedzieć na topie:) martyna

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie, ale wolałam wcześniejsze stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. napisałaś,że nie możesz wszystkim na raz dogodzić z dobranym strojem. nie uważasz,że to dziwne? blog jest czymś osobistym, co prawda ukazuje w pewnym sensie Ciebie i Twoja osobowosc, każdy moze tu wejsc i go przejrzeć ,ale chyba jednak strój jest Twój . Ty masz czuć się dobrze i ubierać się tak jak Ci się podoba, a nie ubierać się tak żeby podobało się innym i pokazać stylizacje na blogu by się poszczycić . Blog ma ukazywac Ciebie , a nie Twoje stylizacje , miejsca itp ktore sa modne i na topie i pewne bedzie ,ze komus sie spodoba dlatego mozesz to tu wstawic. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie o to mi dokładnie chodziło:) Ja nie mam jednego stylu , nie ubieram się dla innych lecz dla siebie. Chodziło mi o to, że jednym podoba się taka prosta stylizacja u mnie, a innym nie, a ja czuję się dobrze i w takiej i takiej :)

      Usuń
  21. Dobry gust muzyczny Kochana. Bardzo lubię takie rockowe stylówy. :*
    P.s pamiętaj : zawsze bądź sobą !!! Jesteś najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hot ! Świetnie Ci w takiej rockowej odsłonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham ten zespół! wyglądasz rewelacyjnie! Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć! Byłoby mi bardzo miło <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak nie do tematu, ale patrząc na tytuł posta jakoś tak skojarzyły mi się high heels i postanowiłam zapytać.
    Od jak dawna chodzisz w butach na obcasie? Tańczyłaś w takich butach? Bo widzę, że chyba nie miałaś problemu się do takowych przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butach na obcasie to ja się wychowałam, od zawsze w takich tańczyłam więc nie miałam problemu z przystosowaniem się do nich :)

      Usuń
  26. Rockowo! :) Świetna pomadka, która idealnie wpasowała się w stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ' be yourself ' - świetny tatuaż.
    Piosenka ciekawa X.x :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mega ! tatuaż jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  30. Też lubię Pink Floyd, zaczęło się kiedy znalazłam ich dwie płyty na strychu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytając notkę, wyobraziłam sobie stylizacje zupełnie inaczej. Widziałam wiele sukienek z tym motywem, ale niestety muszę stwierdzić, że ta nie zachwyca.
    Twoja uroda, sylwetka są bardziej odpowiednie do ubrań kobiecych. Podkreślasz wtedy to co masz dobre. W stylizacjach luźnych, pseudo rockowych wychodzi na jaw to czym nie powinnaś się chwalić. Takowe są odpowiednie dla Ady.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiesz może czy Bogusia Kotynia ma bloga lub photobloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że ma photobloga, ale nie znam adresu

      Usuń
  33. foty są mega! pierwsza powaliła mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurczę, rzadko spotyka się takie "prawdziwe", rockowe stylizacje, a szkoda. Bo kiedy któraś z blogerek pisze, że zestaw tym razem trochę rockowy, to najczęściej narzuca na siebie skórę i myśli, że to wystarczy. A Ty oddałaś klimat tego, co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia i outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja lubie Cię i w takiej i w prostszej stylizacji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, bardzo mi się podoba! jesteś genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw z pazurem, ciekawie wyglądasz w takim wydaniu ;)
    Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. No i następny genialny look :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny modowy Blog *.* Bardzo mi się podoba...
    Fajna Stylizacja ! : )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo podoba nam sie ta sukienka ♥
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. jesteś na ask.fm

    OdpowiedzUsuń
  43. beautiful outfit!!!you are so sweet

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz w tym roku jeszcze jakieś 18stki? ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)