wtorek, 7 maja 2013

07/05/2013: Strips

Dzisiejszy dzień należy do tych zdecydowanie pozytywnych. Mam nadzieje, że maturzyści [tak jak mój chłopak] są w miarę zadowoleni z tego jak napisali język polski. Jeśli nie to trzymam za was kciuki na następnych egzaminach :) Dzisiaj byłam również zarezerwować sobie z K. obóz. W tym roku również padło na Bułgarię, ale tym razem postawiłyśmy na Złote Piaski.  Już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że przywieziemy ze sobą równie miłe wspomnienia. 

Jeśli chodzi o zdjęcia z dzisiejszego posta- zostały zrobione podczas niedzielnego grilla  nad Pilicą. Miejsce bardzo przypadło mi do gustu i myślę, że jeszcze kiedyś je wykorzystam.  Chciałam wam się pokazać w nieco innym stylu niż ostatnio, a mianowicie na sportowo. Mam nadzieję, że zestaw jak i zdjęcia przypadnie wam do gustu.

Enjoy !








bluzka-Stradivarius/spodenki-LEVI'S(allegro.pl -N)/ Buty-sh

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 




xoxo, 
L I L L E

89 komentarzy:

  1. Ty chudzinko! :D
    Ładnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Masz śliczne spodenki. Nie przepadam za takimi butami, ale te wyjątkowo mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakim terminie wybierasz się do Bułgarii?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Którego jedziesz do Bułgarii ? CC :

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki świetne! :) też jadę do bułgarii w tym roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. buty masz świetne, jeny jak ja bym miała takie nogi jat Ty tez bam w spodenkach chodziła :d uwielbiam Cię taką <3<3 świetna całość, lubię takie stylizacje ;*****<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz dokładnie powiedzieć gdzie były robione te zdjęcia ? ;) co do miejsca to piękne a fotki i stylizacja megaa . Pozdrawiam / Emilia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś kilometr od tamy, która łączy zalew i pilice :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Boże, oddaj mi swoje nogi! Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodziłaś kiedyś byłaś w związku z Dębcem B. ? Co było powodem waszego roztania .. ? :o przeciez byliście taką zgraną parą .. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaha :D

      Usuń
    2. hahaha, nigdy nie byliśmy razem ;) przyjaźnimy się :)

      Usuń
  10. Świetny set :) takie lubię!

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie tak wyglądasz;-)
    Przecudowne spodenki;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to we wszystkim super wyglądasz!:)
    Jesteś taka szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz,świetny zestaw.
    Też chce to Bułgarni

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki to rozmiar spodenek?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodenki ! Od dawna takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodenki gdzie kupiłaś ? :) A cała stylizacja pasuje do ciebie .



    http://naaikoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw przypomina mi lata 90 ^^
    Chociaż buty trochę mi wszystko psują ale może dlatego,że za takimi nie przepadam.

    Może zrobisz kiedyś strój swoj i swojego chłopaka ?
    Jakaś wspólna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam w Złotych Piaskach rok temu - cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny luzak. Zazdroszczę air maxów z sh ♡ !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znasz Wiktora Węglińskiego? Chodzi na trzcine? Jest OK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi, sympatyczny dość specyficzny chłopak :)

      Usuń
    2. haha,czemu specyficzny?

      Usuń
    3. no nie wiem ma ciekawą osobowość :P

      Usuń
  21. Kiedyś miałaś kolczyka, mogłabyś podać namiary na miejsce gdzie wykonałaś go? Bardzo mi zależy i z góry dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczwiście że przypadło prześlicznie!
    Ja mam Canona 1100D teraz żałuję że nie kupiłam tego co ty masz 550 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia . I buty z nike super :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz^ Również życzę wszystkim maturzystom powodzenia^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz! <3
    ja też lecę na Złote Piaski w tym roku!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja ! *-* Z każdym kolejnym zestawem coraz bardziej podoba mi się twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie laska...
    SPODENKI *_*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś, tak z jednej strony sportowo, a z drugiej dziewczęco :)

    A skąd bandanka?

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś niesamowita ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Z kim do Bułgarii jedziesz? Twój chłopak też jedzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Klaudią i Igą :) Chłopak nie jedzie

      Usuń
  31. Zdecydowanie jeden z najlepszych look'ów <3333

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ja lubię takie połączenia!!! Swietnie to wyglada!!! I ta chustka na głowie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bym zamiast tych butów założyła tenisówki albo lżejsze trampki:) ale jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny, luźny zestaw :) a air maxy są przewygodne

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosty ten zestawik, wolę Ciebie w czymś bardziej wybajerowanym bo pokazujesz wtedy klasę :) !

    OdpowiedzUsuń
  36. o jeżu, wyglądasz tak 'amerykańsko', pin-up'owo, zawsze mnie inspirował taki styl (bo na sobie go nie widzę :-D)

    OdpowiedzUsuń
  37. a jaki hotel w Złotych Piaskach?

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacja! Genialne buty ♥

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. O wiele lepiej wyglądasz z innych zestawach. Ten jest prosty, wyglądasz jak normalna dziewczyna, którą w Tomaszowie można spotkać co 100 metrów. Liczyłam na coś zupełnie innego, szczególnie że ostatnie stylizacje też nie przedstawiają ciebie w pełnej klasie. Albo masz dużo obowiązków albo diametralnie zmieniasz sposób ubioru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo obowiązków, a za mało czasu:)

      Usuń
    2. chyba w pełnej "krasie" a nie klasie

      Usuń
    3. To wszystko tłumaczy. W końcu to jest liceum, koniec roku. Mogę życzyć jedynie powodzenia. :)

      A jeżeli chodzi o anonima, to chyba strasznie lubi ludziom ,,pomagać''. Klasa nie posiada tylko i wyłącznie jednego znaczenia. A odwołując się do stylizacji Kingi mogłam go użyć.

      Usuń
  40. będziesz miała średnią powyżej 4.0 ?

    OdpowiedzUsuń
  41. rób posty co dwa dni, uwielbiam Twoje stylizacje<3

    OdpowiedzUsuń
  42. cudownie wyglądasz, chociaż nie podobająmi się air maxy w twoim przedstawieniu prezentująsię naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz jeszcze jakies inne plany co do wakacji oprócz tego obozu do Bułgarii ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadę z chłopakiem na slot do Wrocławia i jeśli Trzcina się dostanie i znajdzie sponsorów to ruszamy na podbój Hiszpanii :)

      Usuń
  44. świetnie wyglądasz! fajny zestaw, letnio i na luzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. tęsknisz za gimnazjum?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię oglądać zdjęcia, na których się uśmiechasz :) I mimo że stylizacja nie przypadała mi za bardzo do gustu, to zdjęcia są super właśnie z tego powodu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. czy mi się wydaje czy przytyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet jesli przytyla to i tak ma swietna figure bo wyglada jak mloda kobieta a jakas deska

      Usuń
    2. chciałam napisać a nie jakaś deska* :)

      Usuń
  48. będzie dziisaj post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo pozytywnie! buty na wielki plus :) zapraszam do oglądania moich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podobają mi się spodenki! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. moja koleżanka była w Złtych Piaskach i mówiła, że było cudownie ;)
    Chyba pierwszy raz widzę cię w związanych włosach, bardzo ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. trochę ci się przytyło

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)