sobota, 4 maja 2013

04/05/2013: Rainy days


        Ostatnie dni  są deszczowe, ale to nie psuje mojego dobrego humoru. Wróciłam z gór. Tam powietrze jest zupełnie inne, oddycha się inaczej, a same widoki gór są tak uspokajające, że dały mi siłę na najbliższy czas. Do trzynastego maja mam wolne - ta myśl mnie tak rozwesela, że nawet nie mam już na co narzekać haha. Obecnie jestem już po weekendowym sprzątaniu domu, nadszedł więc czas, aby wyjść ze znajomymi na miasto. Oby tylko nie złapał nas deszcz... 

        Dzisiaj chciałam pokazać wam prosty zestaw [ostatnio w takich czuję się najlepiej] - koturny, leginsy i asymetryczna koszula w paski, która obecnie jest moim numerem jeden w szafie. Do tego tylko kilka złotych dodatków i fit gotowy.  Jak wasze wrażenia  ? 

Enjoy !







koszula-tideshe.com/ łańcuch-H&M/ opaska-Focus mall / ramoneska-H&M/buty-kupbuty.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski  



xoxo, 
L I L L E

77 komentarzy:

  1. świetna koszula;D
    góry są swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 zdjęcie <3
    buty przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Świetne stylizacja.
    Śliczna koszula

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój ale ja mam uprzedzenie do pasków za bardzo kojarzą mi się z 2 wojną światową.

    OdpowiedzUsuń
  5. to pierwsze zdjęcie jest świetne! :)) super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, pięknie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie w takich stylizacjach!;-)
    Wszystko świetnie do siebie pasuję - jak dla mnie rewelacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest po prostu cudowna, uwielbiam takie :) a zdjęcia robione na naszej Przystani? bo w sumie daaawno tam nie byłam, ale chyba jeszcze trochę to miejsce rozpoznaję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. tez lubie sie tak ubierac.
    Elegancko i na luzie,ślicznie ci

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróciłaś z gór? Ale fajnie^^ mam nadzieje, że masz jakieś fotki^^ Chętnie bym zobaczyła.
    Bardzo fajna koszula^^ Lubie motyw pasków na bluzkach^^
    Fajnie wyglądasz^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  12. może wyniki tego konkursu wreszcie co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiego konkursu :O ?

      Usuń
    2. tego co był, z tymi bransoletkami czy czymś

      Usuń
    3. już dawno było rozwiązanie na facebook'u :)

      Usuń
  13. Klaudia ma instagrama?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosztował łańcuch ? dawno go kupowałaś? :) świetne zdj :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną opaskę i buty, ale tak dobrze ubrać się nie potrafię XD Świetna koszula :*

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 zdjęcie bardzo pozytywne, reszta zresztą równie świetna. Pięknie wyglądasz :) Zazdroszczę takiej ilości wolnego, a co do gór, to chodzić po nich nie lubię, ale to powietrze wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja mi się bardzo podoba :)!
    P.S czemu, aż do 13 maja masz wolne? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo w tym czasie maturzyści się męczą w szkole...

      Usuń
  18. pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz! Takie proste zestawy są mega efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetnie wykonane zdjęcia;)! Jakim aparatem robisz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Będą jeszcze posty co 2dni czy teraz będą już tak rzadko?

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszula, ciekawy look!

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz rewelacyjnie! całość w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze nigdy nie byłam w górach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste zestawy zazwyczaj są najlepsze. Jesteś tego żywym przykładem, tak 3maj :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie:) fajna, prosta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, niby prosta a ma cos w sobie :):)
    Dobry humor to i pogoda nie przeszkadza ;)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale pięknie wyglądasz, niby taki prosty outfit , a robi wrażenie ! <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham twój zestaw, na prawdę świetny <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ty co byś nie założyła i tak wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestaw :) Black and white <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Łaaa *-*
    Rewelacyjny outfit! Koszula jest świetna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile kosztował łańcuch ? dawno go kupowałaś? :) świetne zdj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 zł chyba :) Kupiłam go jakoś w marcu

      Usuń
  34. może zrobisz kiedyś jakiś post o makijażu? ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia. Ta koszula jest śliczna *.*
    A 1 zdjęcie wymiata ! ;)
    Zapraszam milena-b.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jedyne co mnie drażni to opaska, ale reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja! Tylko szkoda, że biało-czarne paski robią się coraz bardziej powszechne :c

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty i koszula genialnie razem wyglądają i zazdroszczę Ci wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój fotograf pisze jutro maturę, tak? Daj mu kopniaka na szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ty jesteś chudziutka, zazdroszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ada już wróciła z Chorwacji?

    OdpowiedzUsuń
  42. jakiego eyelinera uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś zwykły z rossmana, zmyły mi się napisy na nim

      Usuń
  43. ha, w deszczu też wychodzą fajne sesje <3 wyglądasz zabójczo :DD
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. PIERWSZE zdjęcie miszcz :DDD uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. noo pierwsze foto cudowne <3 ale całość też :)

    OdpowiedzUsuń
  46. również uwielbiam góry a koszula świetna! ;D
    pozdrawiam ;*

    fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  48. Będzie dziś post? :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie zastanawia, dlaczego prawie zawsze jest zdjęcie w tej kucającej pozie.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)