sobota, 27 kwietnia 2013

27/04/2013: Klub Mariza


Gdy wy czytacie ten post, ja jestem w drodze na osiemnastkę kolegi. Następnie w nocy czeka mnie pakowanie, a po szóstej rano wyjazd do Andrychowa [prawie 300 km od domu]. Żeby was nie zawieść posty zostały zaplanowane wcześniej - ten oraz jeszcze jeden ze stylizacją. Na wszystkie komentarze odpowiem po powrocie.  Jeśli chcecie wiedzieć na bieżąco co u mnie możecie zajrzeć na fan page bądź na instagrama, którego dopiero założyłam przy pomocy telefonu Kuby :)

Dziś mam wam do pokazania i opisania kilka kosmetyków z firmy Mariza. Ich zakup chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu :)

 Po występach teatralnych, gdzie twarze mamy wymalowane białą farbą sceniczną  moja skóra zawsze przechodzi kryzys. Jest strasznie sucha i zaczyna schodzić, dlatego postanowiłam kupić  krem, który zapobiegałby takim sytuacjom. Szukałam, szukałam aż znalazłam ! Z początku nie byłam przekonana co do jego zakupu, ponieważ moja twarz jest wrażliwa i reaguje niekoniecznie tak jakbym chciała ale cena i opakowanie mnie skusiło. Pudełeczko przyszło, powaliło mnie swoim cudownym zapachem i zaczęłam testować..  Póki co wszystko jest idealnie, a moja skóra przestała schodzić, dlatego gorąco polecam wszystkim tym, którzy mają takie problemy jak ja  :)
 Co jakiś wyjazd pojawia się ten sam problem - mam z mamą wspólny tusz do rzęs i jak to pogodzić, żeby obie go miały w tym samym czasie? Nie da się dlatego postanowiłam mieć swój własny i dobrze trafiłam ! Ten wydłuża i pogrubia rzęsy i przede wszystkim nie nadaje im sztucznego efektu. Teraz problem pojawił się na nowo, ponieważ tak się spodobał mojej mamie, że nie chce mi go oddać .. :)
 Puder- moja odwieczna zmora. Nigdy nie mogę trafić na taki, który idealnie pasowałby do mojej karnacji, ale kilka miesięcy temu zamówiłam podobny również z Marizy i bardzo przypadł mi do gustu.Nie jest pomarańczowy, dopasowuje się do koloru skóry, a jej matowy efekt trzyma się dość długo.  To jest już mój drugi puder z tej firmy, co prawda nieco inny, ale po testowaniu widzę, że jest równie dobry co poprzedni !
 Matowe cienie -  ja osobiście uwielbiam wszystko co matowe.  Na moich oczach wszystko co się świeci wygląda dość tandetnie, dlatego zazwyczaj używam tylko kredki, eyelinera bądź właśnie cieni matowych. Szary i biały będzie służył mi do powiek, a brązowy do brwi, które już od dłuższego czasu maluję.  Cienie trzymają się długo, nie kruszą się oraz nie zmywają. Polecam 

Nowe katalogi firmy możecie znaleźć tutaj

A wy znacie tą firmę ? Macie takie kosmetyki ? Polecacie ?


xoxo,
L I L L E


32 komentarze:

  1. Moja skóra też ciągle złazi co sprawia, że nałożenie podkładu bez efekty rzucających się w oczy skórek jest prawie niemożliwe...Ale ost. zaczęłam uzywać kremu NIVEA SOFT i pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego dla mnie pudru . Ale już po problemie : )
    Ja tez lubię matowe . Cienie są super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia jak puder i tusz wychodzą "w praktyce" :X
    Ja też mam problem z podkładami i pudrami, bo wszystko co nałożę na twarz pięć minut później ciemnieje, a skóra wygląda brzydko :C
    Może kiedyś się skuszę na tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra te cienie! ja jestem właśnie fanką tych matowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie nas nie chcesz zawieźć ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie znalazłam pudru idealnego, jeden za ciemny, z drugim wyglądam tak jakbym twarz obsypała mąką... ale tusz mam idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na dziewczynę z klasy humanistycznej robisz dużo błędów.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam nic z tej firmy, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie mam nic z tej firmy </3.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie testowałam jeszcze niczego z tej firmy, ale dużo o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm chyba skuszę się na jakiś kosmetyk z tej firmy :) Daj zdjęcia stylizacji z 18 stki !



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię niskopółkowców, nigdy nie sięgają jakością tym z wyższych półek. nie warto oszczędzać na kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem te tańsze bywają lepsze od tych droższych :)

      Usuń
    2. a probowalas kosmetykow z wysokiej polki? jesli nie, to niestety nie mozesz tego wiedziec. a ja nie wierze, ze krem za 10zl czyni cuda.

      Usuń
    3. Próbowałam :) Nie mówię koniecznie o kremach, ale mam porównanie np. fluidu od chanel, który był po prostu tragiczny, a np. tego z ziaji, który jest cudowny :)

      Usuń
    4. wiadomo- bywaja niewypaly. btw. nie sadzilam, ze ktos, kto uzywa marizy uzywa tez chanel... ;)

      Usuń
  14. czasami te z niższych półek dorównują tym z wyższych, nie ma tu zasady! sama zastanawiam się nad kupnem czegoś z tej firmy, która ma wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... sprawdzilam i wiem, ze jakosc zawsze jest gorsza. ale nie kazdy to zauwaza ;)

      Usuń
    2. Ja się zgadzam z Aleksandrą :)

      Usuń
  15. ja gustuję tylko w firmie avon ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio dużo się słyszy na temat tej firmy, ale raczej pozytywnie ;) Czas chyba zakupic jakiś produkt :)
    Udanej zabawy na 18-nastce !!:**

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo- matowe cienie, matowe szminki, byle by bez jakichkolwiek świecidełek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) . Może trochę nie na temat , ale muszę to napisać przejrzałam twojego bloga od deski do deski . Przeczytałam każdy post , obejrzałam wszystkie filmiki , zdjęcia z dokładnością i muszę stwierdzić , że to jest najlepszy blog na jaki trafiłam ♥ . ♥ A wszystko zaczęło się od tego kiedy wpisałam w wyszukiwarkę jak przerobić jeansy I właśnie wyskoczył mi twój blog zachwyciłam się natychmiast . Piękne wpisy , złote myśli , zdjęcia . Z twoich wpisów wynika to że jesteś bardzo otwarta miłą dziewczyną z pasją . Masz dużo siły i samozaparcia w dążeniu do celu , a pomagają ci w tym również Twoi przyjaciele ;3 Mogłabym tak pisać i pisać.. ale twój blog jest wspaniały ! A to raczej twoja osoba jest wspaniała . Jak na razie widze u cb wiele cech pozytywnych takich jak kreatywność , szczerość , samozaparcie , ambicja . Jesteś fenomenalna w tym co robisz . Życzę ci duużo szczęścia w życiu . Jak również w blogowaniu , oby więcej takich postów , melancholii , złotych myśli bp to jest naprawde wspaniałe !! . Gorąco Pozdrawiam . ( Mieskzam 30 km od Cb ;- Poświętne ) Buziaki :** ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć !:)

      Nawet nie wiesz jaką radość sprawiłaś mi tymi słowami ! Bardzo dziękuję Ci za miłe słowa !:*

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)