środa, 24 kwietnia 2013

24/04/2013 : Neon

Wczoraj byłam na siłowni. Pierwszy raz od dawna czułam takie zmęczenie- trzyma mnie do dzisiaj.  Zaraz wyruszam na prywatny angielski, a wieczorem czeka mnie  wyprawa w nieznane z wosem, angielskim i biologią. Marzę już o przerwie od szkoły, tylko to mi teraz w głowie. Odpoczynek mi się przyda, ponieważ ta nagła zmiana pogody pogorszyła moje natarczywe bóle głowy... 
Jeśli chodzi o zdjęcia- postawiłam na kontrast pomiędzy neonem, który cały czas jest w modzie oraz czernią. Lubię takie połączenia. A jak wam się podobają ? 

Enjoy !







bluzka-H&M/ spódniczka-preska24/buty-czasnabuty.pl

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht 


xoxo,
 L I L L E

91 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) <3
    śliczna spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  2. już niedługo majówka, trzymaj się :) pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz,super połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka, ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w twoim stylu! *,*
    Jaki napis masz na ramieniu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. masz jakieś zagrożenie z czegoś? kiedy masz zebranie? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam :) Termin zebrania nie jest mi wiadomy

      Usuń
    2. Ada!, kiedy nowy post ?:(

      Usuń
    3. Przywiozę dużo zdjęć z Chorwacji! Muszę doprowadzić swoją figurę do porządku, aby móc się pokazać :D

      Usuń
    4. a kiedy wyjeżdżasz do Chorwacji? :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem zdjęcia są słabo wykonane,a ty masz jakiś grymas na twarzy, nie spodobało mi się to,liczę że następny post będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się aby był lepszy. Racja zdjęcia są dla mnie nieco niekorzystne ale były robione na szybko :)

      Usuń
  8. Powiem Ci, że spódniczkę to bym Ci podebrała ;> Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Kinga wyglądasz *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. mi tam się w ogóle nie podoba -,- twoja nowa fryzura, strój, post zmieniasz się dziewczyno a to jest bardzo zauważalne:( martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiany są dobre, czasem nie warto stać w miejscu :)

      Usuń
  11. uwielbiam Twoje stylizacje, ale w tym połączeniu wyglądasz zdecydowanie nieproporcjonalnie, Twój czas to pastele! buziaki! :+

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódnica naprawdę jest świetna;-)
    Uśmiechaj się,a nie ;-p

    OdpowiedzUsuń
  13. nie podoba mi sie, za ciezki dol

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ten zestaw nie podoba mi się, ostatnio odwiedzałem Twój blog bardzo często i wszystkie zestawy były na prawdę dobre, a ten jest taki sobie niestety. Szczególnie ta sukienka mi tutaj nie pasuje :/. Czekam na nowe odsłony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, ale fryzura... hm...
    Podoba mi się spódnica, bluzka boska!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylowo!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, jeszcze z tymi zakolanówkami :) super!
    No i dziara,mmmm :D Wiem, piszę to po raz setny ;)

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  18. GENIALNIE ! spódnica czarująca, buty i koszulke dobrałaś idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica <3 Zamierzam też dokonać zakupu takiej tylko w kolorze miętowym :)



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zdecydowanie czekam na jakąś przerwe, za parę dni majówka- wytrzymamy ;)) wyglądasz super. Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja *_*
    Ładnie ci w koczku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wow piękna jest ta spódnica <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Góra jest stylizacji jest dziwna, ale ogólnie jest fajnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ; )
    Też już myślę tylko o tym wolnych dniach./

    OdpowiedzUsuń
  25. Zjadłaś sobie wcięcie w talii : C

    OdpowiedzUsuń
  26. zajebiste połączenie. wyglądasz przepięknie. uwielbiam Twoje stylizacje <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka mnie urzekła ;*
    No po długiej przerwie treningi zawsze sa mega męczące ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie masz plany na weekend?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw wyszedł super ^^ Zakolanówki rządzą XD
    Coś znam o bólu zakuwania :C A na słownie bym chętnie poszła :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne ciuszki !!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku.. wyglądasz tak ślicznie w tych ciuchach, jak nie wiem co!
    Fajna pastelowa spódniczka. mega^^ Świetne okularki^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw i cudowny akcent kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. genielne połaczenie :) wygladasz tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietna spódniczka :) Super wyglądasz <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy Klaudia doda post?

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna ta spódniczka, jestem w niej zakochana już od dłuższego czasu i zastanawiam się czy jej nie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Neon z czernią ? Jest ok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. prawdziwy tatuaż czy robiony henną? :)*

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie ;) spódniczka boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w kolorze i kroju ten spódniczki! Wspaniała! A.

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój chłopak idzie teraz na studia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakie studia wybiera się Kuba?

      Usuń
    2. idzie na filologie angielską :)

      Usuń
  42. Świetne !!!!!!! Spódnica , buty i te zakolanówki - ahh , nie mogę się na Ciebie napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna spódniczka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi sie podoba to polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)