czwartek, 18 kwietnia 2013

18/04/2013 : Sunny day !

Szkoła, teatr, dom, szkoła, dom, szkoła, dom ... - tak bardzo pragnę już wolnego i majówki zważając  na to jaką mamy pogodę za oknem.  W weekend wraca również w końcu moja mama. Stęskniłam się za obiadem z prawdziwego zdarzenia ( moje ala spaghetti zdecydowanie źle działa na żołądek). W każdym bądź razie wystarczy przeżyć jeszcze tylko kilka dni i czeka mnie bardzo intensywny weekend. Osiemnastka, Trzcina w Andrychowie oraz granie na deskach teatru przy Akademii Filmowej w Łodzi . So excited !










Zdjęcia: Adrianna Cajdler
xoxo, 
L I L L E

67 komentarzy:

  1. do kogo idziesz na 18-stkę?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestawik ....

    Młodzieżowy, elegancki ..

    Okulary rozświetlają całą stylizację..

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za gorąco ci w tej czerni ?
    Świetnie zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo się dzieje, ale o wiele lepsze to niż nuda! :)
    ten tatuaż cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepłe dni to zbawienie ;) świetnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie ! Ale wczesniejsza fryzura jakos bardziej mi sie podobała, ta tez jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra zdjęcia, świetna koszulka. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przytyłaś czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 kg haha :) to było tak na zimę, żeby cieplutko mi było, ale powoli wracam do formy !

      Usuń
  9. okulary cudne, buzka rewelacja, tattoo odlot <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś świetna, mega mnie inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. creepersy <3 W ogóle gratuluję sukcesu i tego występu w Łodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka, buty i bluzka są rewelacyjne! :D
    Podoba mi się ten outfit :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka boska:) pikowana-takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz,jednak mamy robią zawsze najlepsze obiady

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz ślicznie <3
    pogoda nas ostatnio rozpieszcza <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wspolpracujesz z jakimis tomaszowskimi sklepami albo zamierzasz? z kim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po boku masz banery firm, z którymi współpracuję ;)

      Usuń
  17. Świetnie wyglądasz! Ten tatuaż dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z czego wykonane są leginsy?

    OdpowiedzUsuń
  19. zapowiada się niezły weekend;p
    świetna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie masz mamę :) ?

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorowe okulary dodają wiosennego akcentu do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy uwazasz ze 2 kl gimnzajum to za wczesnie na buty na obcasie? Konkretniej chodzi mi o takowe buty zakladane na wazneijsze okazje m.in. probne testy gimnazjalne. Bo mam pewne obawy czy je sobie kupic wlasnie na ta okazje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie za wcześnie ;p kupuj

      Usuń
    2. To zależy od twojej sylwetki, od tego czy dobrze wyglądasz w butach na obcasie, czy masz urodę delikatną czy nie. Ja kończę gimnazjum i nie mam zamiaru kupować szpilek, nawet na egzamin, zakończenie roku itp. Jestem szczupła i nie wygląda to dobrze, szczególnie, że nie wyglądam na więcej niż mam. :)

      Usuń
    3. na takie okazje jak koniec roku szkolnego/testy gimnazjalne to idealny czas, aby kupić buty na obcasie:) Ja również chodziłam na takie okazje w butach na obcasie, do szkoły i na miasto tak nie wychodziłam, bo uważałam, że to za wcześnie, ale tak po za tym jak najbardziej :)

      Usuń
  23. Mam identyczne leginsy :) Wygodne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby ciemne kolory , a wcale nie jest smutno i monotnnie :) ja też stawiam na czerń tej wiosny .

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega look !!!:)
    Legginsy świetne !!

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie! i podobają mi się zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty nie mój styl, ale od zawsze podobały mi się te kolorowe okulary ;) Może w końcu je kupię.
    P.S. Kurczę właśnie zobaczyłam, że masz 500 tysiecy wyswietlen wooooow ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis - temat: kosmetyki, których nie polecam ;)
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw , buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne okulary - takie wiosenne ;) i cała stylizacja jest bardzo ciekawa :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  30. no tak gdzieś czytałam, na 100% nie wiem czy to pewna informacja, ale mam nadzieję, że nie usuną i że to tylko fałszywy alarm

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna stylizacja :) podoba mi się dosłownie wszystko. poza tym masz świetny tatuaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak sie ma takie intensywne zycie- tęskni sie za chociaż chwila wolnego :)
    Świetna koszulka!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Keep this going please, great job!

    Look into my blog; swimdresses for women

    OdpowiedzUsuń
  34. Teaatr <3 Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobra dupa, zawsze spoko ;P
    LOVE IT <3

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie masz z tym teatrem :)
    piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)