piątek, 12 kwietnia 2013

12/04/2013: kovris.com

Jakiś czas temu zostałam poproszona o  wypróbowanie aplikacji dla bloggerów o nazwie KOVRIS. Na początku byłam zdezorientowana i nie wiedziałam za bardzo o co chodzi, ale zgodziłam się i postanowiłam spróbować. Pomyślałam, że może to być fajna sprawa, która zdecydowanie wyróżni nieco mojego bloga i zachęci innych do wypróbowania owej aplikacji, a więc zacznijmy od samego początku ... 

"Kovris.com to system stworzony z myślą o aktywnych blogerach, którzy chcą szybko dzielić się najciekawszymi fotografiami i miejscami bez konieczności korzystania z trudnych programów graficznych.
Aplikacja Kovris została stworzona tak, by jej obsługa była intuicyjna i zajmowała jak najmniej czasu. Każdy krok jest szczegółowo opisany, dlatego bez problemu przygotujesz, a następnie opublikujesz zdjęcia lub kolaże na swoim blogu. Wystarczy wrzucić zdjęcie do aplikacji, wykadrować i oznaczyć za pomocą dostępnych narzędzi i umieścić na blogu! Opisy lub linki możesz przypinać w dowolnym miejscu oraz edytować kiedy tylko zechcesz. Kovris.com pozwoli Ci na szybkie dzielenie się inspiracjami z czytelnikami Twojego bloga!"

A teraz może moimi słowami-  każdemu z nas (mam na myśli blogerów) zależy na tym, aby nasze strony były ładne, wyraźne i przede wszystkim przejrzyste. Nic bardziej nie odrzuca przecież na blogach jak za dużo wszystkiego ! Niezależnie od tego czy prowadzisz bloga modowego, kulinarnego czy lifestylowego możesz korzystać z tej aplikacji. Pomaga ona w opisie zdjęć. Ja na przykład pinezkami, które wstawia się w aplikacji opisuje na zdjęciu skąd pochodzi dana rzecz zamiast robić to pod zdjęciem (patrz post niżej)

Postanowiłam również ułatwić wam zadanie i szczegółowo opisać wszystko krok po kroku oraz dodając screeny.  ZACZYNAJMY więc wspólnie ! Nie zarejestrowałeś/aś się jeszcze? Możesz zrobić to teraz na stronie  kovris.com za pośrednictwem facebook'a lub jeśli masz życzenie możesz zrobić to również bez tego.
Już Ci się udało ? :) Okej w takim razie lecimy dalej ...
Wchodzimy i logujemy się na stronie, a następnie klikamy - Oznacz swoje zdjęcia 
ładujemy wybrane przez siebie zdjęcie klikając przeglądaj pliki 
Gdy zdjęcie jest załadowane - oznaczamy je pinezkami 
Gdy pinezki są już zaznaczone (może być ich wiele, ja dla przykładu wpięłam 3) -klikamy zapisz, a następnie kod , czyli to co znajduje się pod zdjęciem.
Strona wygeneruje nam kod , który należy skopiować .. 
Wygenerowany kod należy wkleić podczas tworzenia posta klikając obok nowy post -HTML 

To by było na tyle. Prawda, że łatwe w użyciu ? Ja nie miałam z tym żadnych problemów i myślę, że wam również uda się osiągnąć wymarzony wygląd posta/bloga/zdjęć  

Aplikacja oferuje nam aż cztery pakiety. Pytanie więc brzmi -czym się różnią  ?  

Pakiet free jest darmowy i pozwala wypróbować wszystkie podstawowe funkcje aplikacji (dodawanie, kadrowanie, oznaczanie zdjęć oraz tworzenie kolaży). Limit w pakiecie to 5 zdjęć miesięcznie.
Pakiet standard zawiera dodatkowe opcje pozwalające stworzyć kreacje dopasowane do wyglądu Twojego bloga. Limit w pakiecie standardowym to 100 zdjęć miesięcznie.
Pakiet premium to aż dwa razy więcej zdjęć niż w pakiecie standardowym. Pakiet umożliwia Ci korzystanie ze wszystkich funkcjonalności aplikacji – do kadrowania i oznaczania zdjęć po dostosowanie prezentacji znaczników i opisów według Twoich potrzeb.
Pakiet indywidualny daje Ci takie same uprawnienia jak pakiet standardowy czy premium, ale liczba zdjęć i cena jest ustalana indywidualnie. W celu uzgodnienia szczegółów prosimy o kontakt e-mailowy.


Serwis kovris.com cały czas się rozwija. Nie bójcie się zadawać pytań oraz sprawdzać aktualności, które pojawiają się na stronie :)

Jeśli chodzi o moją opinie i wrażenia - Uważam, że jest to świetny sposób na wyróżnienie swojego bloga spośród innych. Myślę, że osobiście pozostanę przy używaniu tej aplikacji na dłużej, ponieważ jest naprawdę łatwa w użyciu i zdecydowanie nie psuje jakości zdjęć. Pamiętajcie, że czasem trzeba coś zmieniać na swoich stronach, aby z biegiem czasu nie znudziły się czytelnikom, bo to przecież oni są w tym wszystkim najważniejsi. Bez czytelników blog nie byłby blogiem, a my nie bylibyśmy blogerami. Zachęcam więc wszystkich do skorzystania  (chociaż raz)  z aplikacji. Nie oceniajcie i nie szufladkujcie na wstępie, bo nie warto :)

xoxo,
L I L L E

33 komentarze:

  1. Fajne ;3

    Zajrzysz? Liczę na koma ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zajrzec wydaje sie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. super! na pewno zajrzę. szczególnie fajne są te pinezki na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa i przydatna aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ato ciekawe. nigdy o tym nie słyszałam aczkolwiek założe i pobawię się w to^^
    pozdrawiam ;*
    pozdrawiam ;*



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie obrabiam zdjęć co prawda, ale wydaje się ciekawą aplikacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nieźle to wygląda, nie powiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aplikacja wydaje się być ciekawa :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. @Lille nie wiem czy wiesz ale w aplikacji możesz sobie ustawić tak aby opisy do pinezek pokazywały się pod zdjęciem albo aby oznaczenia były cały czas widoczne lub widoczne po najechaniu myszka na zdjęcie. Wystarczy ze się zalogujesz i klikniesz w swój adres @ który jest w topie. Masz tam opcje prezentowania oznaczeń / opisów wszystkie zmiany wchodzą w real time nawet jeśli opublikujesz już zdjęcie możesz dokonywać zmian i konfiguracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe, a nawet bardzo! na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podasz mi konkretny link do tych swoich dwóch par lordsów bo wchodzę na czas na buty i ich nie mogę znaleźć a są mi potrzebne bardzo (tylko do oby dwóch par) a mam pytanie czy jak zamówię dwie pary butów to muszę płacić dwa razy za przesyłkę czy raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.czasnabuty.pl/product-pol-5937-LORDSY-Z-CWIEKAMI-X362B-37.html to jest link do czarnych, jasne lordsy natomiast nie są z tej strony tylko z Ptaka ;). Za przesyłkę płaci się raz jeśli od razu zamówisz dwie pary butów z tego co kojarzę :)

      Usuń
  12. ciekawe jest to oznaczanie, może kiedyś skorzystam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda całkiem ciekawie, bardzo fajna aplikacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dodasz dziś posta?
    szkoda, że już nie dodajesz postów regularnie, tylko tak mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam :) Niedługo wrócę do regularnego dodawania postów, ostatnio nie miałam po prostu czasu lub pogoda na to nie pozwalała :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)