wtorek, 9 kwietnia 2013

09/04/2013: Casual i aplikacja KOVRIS

Co u was słychać ? Ja żyję już myślą o wyjeździe do Łodzi, gdzie razem z Trzciną startujemy w teatraliach, a potem część z nas [w tym ja] zostaje tam aż do niedzieli. Nie mogę się już doczekać!
 Dziś przedstawiam wam strój różniący się od poprzednich, ponieważ jest bardziej sportowy, ale mimo wszystko pogoda nie pozwala na różne wariacje ze strojami więc stawiam ostatnio na proste zestawy taki jak ten, który będziecie mogli zobaczyć poniżej. Wspomnę również o aplikacji dla bloggerów Kovris, która [ prawdopodobnie] podbije nasze(jako blogerów) serca i stanie się przydatnym elementem na naszej stronie. Bądźcie więc cierpliwi, bo więcej na ten temat dowiecie się  z artykułu, który opublikuję tu w najbliższych dniach. Czuwajcie !








(Najedź na zdjęcie,a pokażą się pinezki z informacjami skąd pochodzi dana rzecz) 

Zdjęcia: Aleksandra Dzianach 


xoxo, 
L I L L E

70 komentarzy:

  1. czemu zostajesz tam do niedzieli? Gdzie będziesz nocowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty to mój wiosenny Must Have ! Są cudowne :) Moje serce podbij także twój zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarz wygląda masakrycznie! Biała i te usta fuuu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby nowy fotograf? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, a zegarek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zle wygladasz na tych zdjęciach. ciemna kredka podkreslilas male oczy z opadajaca powieka. a czerwona szminka jest tylko dla symetrycznych ust, niestety twoje takie nie sa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poniewaz uwielbiam sport to bardzo mi sie podobasz w tej wersji!!! Taka siatka druciana dodaje świetnego uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne , a stylizacja jeszcze lepsza ...

    Sportowo , na luzie, a za razem elegancko ...

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinga! Jak zawsze zajebiście!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo najlepsze są te proste outfity^^ ten jest super.
    Fajna szminka^^
    Ślicznie wyglądasz ;*
    Pozdrawiam serdecznie^^


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie podoba mi sie bo to cos dla mnie,sportowo i na luzie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sportowy zestaw ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. poluję na te buciki ale u mnie w galerii jeszcze nie ma :(
    ślicznie lubię takie stroje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam !
    Ps. Dziękuję, za komentarz z wsparciem :*

    OdpowiedzUsuń
  16. te pinezki to jakaś magia, pierwsze widzę T-T
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie!inaczej tego się nie da napisać!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz! zegarek cudo :D
    a z tymi pinezkami to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie :) Chociaż mimo wszystko bym nie założyła takich butów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna bransoletka <3 ale moja słabość do kulek sięga zenitu, nie ma się więc co dziwić :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja + ten zegarek jest boski;-))
    Twoja twarz wygląda na tych zdjęciach ciut inaczej niż zazwyczaj, czyżby to wina makijażu,hmm;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such an adorable outfit ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz<3 bardzo ci do twarzy w czerwieni na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_887503&feature=iv&src_vid=842rALjSvsU&v=_9WGcuC-650

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie, ale ta zima za Tobą...co to jest? Jak mam się ubrać na wizytę do PL? W Londynie się chodzi w wiosennych ciuchach...zdjęcia mnie przeraziły, ale Ty wyglądasz na nich bosko!!

    KLIK KLIK?--> ;-)---> http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. slicznie Ci w tej szmince! super:*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam 15 lat i trochę. Często czytam twojego świetnego bloga. :) Widzę, ze masz interesujący styl, dlatego też ma do Cb pytanie. Czy kupić sobie lity? Czy warto?Jaki kolor polecasz? czy nie będę w nich głupio wyglądać, mając 174cm już na płaskim obcasie,? czy są wygodne?/ KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lity ogółem bardzo polecam, ale nie jestem do końca przekonana czy do twojeg wzrostu (zazdroszczę :) ) ponieważ buty te są na ogół bardzo wysokie i miałabyś w nich prawie 190 ! To wszystko zależy o ciebie i jak TY byś się w nich czuła. Ja polecam, bo jak dla mnie to bardzo wygodne buciki :)

      Usuń
    2. Nie ma czego zazdrościć. czasem chciałabym być niziutką dziewczynką, która nie musi patrzeć na wszystkich z góry. :||
      Mierzyłam już te buciki w tomaszowskim deezee i wyglądały całkiem nieźle na moich( jak to wszyscy mówią) długich, szczupłych nogach, oprócz tego, że gdzieś tam wysoko w lustrze nie było widać mojej głowy, bo była ponad nim. xdxd. Gdy pierwszy raz je założyłam były naprawdę wygodne, no ale coż.
      Ostatnie pytanie i już cie więcej nie zadręczam :D przynajmniej dzisiaj... :):)
      Gdybyś zobaczyła dziewczynę mojego wzrostu w litach, co byś sobie pomyślała.? Tylko szczerze?/KK

      Usuń
    3. Pewnie, że ma nogi jak żyrafa :P (ale to w dobrym tego słowa znaczeniu oczywiście:))

      Usuń
  28. wow wyglądasz świetnie <3 cudowna bluzka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. My brother recommended I might like this web site.
    He was totally right. This post truly made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

    Here is my web blog swimsuit skirt

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit! Bardzo ładny kolor sweterka, rzeczywiście, typowo wiosenna! :D
    Pozdrawiam!

    Przy okazji, może obserwujemy? Wchodzę na twojego bloga dość regularnie i jestem bardzo oczarowany twoimi outfitami!
    Ja oczywiście już dodałem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ej jak to możliwe że ty masz "bloga modowego" ;O?! przecież w tych postach wgl kreatywności nie ma! uważam że stylizacje powinny być adekwatne do pogody tak jak to robią blogerki na poziomie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem proste stylizacje też są fajne ;)

      Usuń
  32. nie noooo znowu creepersy i goła kostka -,- dziewczyno zimno za oknem zastanów się czy blogowanie jest dla cb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że był śnieg nie znaczy, że było zimno :)

      Usuń
  33. love this shoes and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nawet twoje proste stylizacje mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz prześliczny kolor oczu, świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś mega fotogeniczna :) Na każdym zdjęciu wyglądasz genialnie :>

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam Twoje stylizacje, ponieważ wszystkie się od siebie różnią, a w każdej świetnie wyglądasz! zazdroszczę Ci tego :) czy na sportowo, cze elegancko zawsze zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)