niedziela, 7 kwietnia 2013

07/04/2013 : 17 lat i jeden dzien


Siedemnaście lat i jeden dzień to niby tak niewiele, ale nie potrafię sobie wyobrazić co będzie za kolejne siedemnaście lat. Czas leci zdecydowanie za szybko. Przez chwilę poczułam się staro. Potem przyszła myśl, że to co mnie czeka teraz to najprawdopodobniej będzie najpiękniejszy okres w moim życiu i tego właśnie się trzymam :) 
Dziś będę was zamęczać kolejnymi domowymi zdjęciami, ponieważ moje lordsy i wiosenny płaszczyk chyba nie doczekają się swojej premiery na zewnątrz. No nic. Dziś zestaw zwyczajny, stonowany. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Enjoy ! 






kapelusz, naszyjnik-H&M/sweterek(N)-nn/płaszczyk-sheinside.com/lordsy - czasnabuty.pl

Zdjęcia: Nina Włodarczyk



xoxo,
 L I L L E

67 komentarzy:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) O tak, pogoda zdecydowanie dobijająca, lubię te lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym sweterku! : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jaka świetna stylizacja;-))
    BOSKI masz ten płazczyk;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz od dawna szukam takiego naszyjnika! Dawno go kupilas? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały zestaw jest super! Ten naszyjnik bardzo mi się podoba. Widzę go już u którejś z kolei osoby i chyba sama sobie taki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedemnaście^^ Super. za kolejne siedemnaście będzie zapewne ciekawie^^ heh ;*
    Podoba mi się ten strój. Fajne buciki ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;*




    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. o, masz te lordsy co ja :) ładny klasyczny, zestaw ;) podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszczyk, mam nadzieję, że już niedługo będziesz go mogła normalnie założyć ;)
    ekstra lordsy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. cała śliczna :) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie 17 lat i 4 dni;p tez sie zastanawiam co bd za koljne 17,ale pozyjemy zobaczymy;)
    świetne lordsy;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw :D łańcuch, płaszcz i buty bardzo przypadły mi do gustu :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione ale szczere ! Wszystkiego Najlepszego HOT SIEDEMNASTKO ! <3
    Lordsy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy OOTD! ; D

    Zapraszam
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak spędzilas urodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w gronie znajomych, przyjaciół i chłopaka :)

      Usuń
  15. doczekają, cierpliwości :) spóźnione wszystkiego najlepszego :3

    OdpowiedzUsuń
  16. super! zapraszam do obserwowania i w odwiedziny do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    ja niebawem mam 16 urodziny, a już czasami czuję się staro..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie :)
    17 lat minęło, jak jeden dzień .. :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :)

    ładna jesteś ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak, ja urodziny mialam jakieś 2 tyg temu i jak sobie pomyśle że za rok osiemnastka to mi sie slabo robi

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i kapelusz powalają <3
    Świetne zdjęcia co tu więcej mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Wokół wszystko takie białe, delikatne, a Ty taka rockowa dziewczyna :d super! Zapraszam na nowy post z przemyśleniami na temat blogowania ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. No więc urodzinowe STO LAT ♥
    Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już się przyzwyczaiłam do tych Twoich zdjęć w domu i naprawdę je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the rock chic, super cool :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, lordsy.. też czekam aż wskoczę w swoje!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja, buty rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing outfit! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne buty :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak faktycznie, ale stara jesteś:P 17 lat i jeden dzień? to już prawie koniec życia:D a co powiesz w moim wieku?:D jak przekroczysz magiczną 30...:\ a uwierz, że wcale nie pomyślałam że jestem stara, ani przez chwilę się tak nie poczułam. Teraz dopiero czuję, że żyje;-)
    Super zdjęcia, fajne buciki- CHCE TAKIE:D i come on do mnie-->
    KLIK KLIK----> http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyscy się starzejemy. Taka prawda. Okrutna, bolesna i nie do zaakceptowania. Rada? Zawsze bądź dzieckiem XD
    Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycą :>
    PS kilka "dni" temu też miałam siedemnastkę :P

    OdpowiedzUsuń
  32. ten płaszczyk jest boski, idealny! i świetnie współgra z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W czym obrabiasz zdj, albo/i jakie efekty dajesz? np. tu: http://3.bp.blogspot.com/-VTqsyJH2XO8/UGs7sNajYmI/AAAAAAAAF70/UKcGDc0lfns/s1600/IMG_5708.JPG i wgl..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bawiłam się filtrami w pixlr.com

      Usuń
    2. może dasz jakieś instrukcje? masz pełno fajnie obrobionych zdj z wakacji i imprez :)
      takie rzeczy, które najczęściej wykorzystujesz w tym programie :)

      Usuń
  34. super, te buty sa cudne*_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się w 100 % z tym, że czas leci zdecydowanie za szybko, sama niedawno co skończyłam 17 lat, a już jstem po osiemnastce, nawet się nie obejrzymy a minie, kolejne 17 lat.

    OdpowiedzUsuń
  36. mozna jeszcze gdzies dostac ten plaszczyk?
    moze jakis link
    pozdrawiam,cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam naszyjnik :P <3 i buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow..robisz wrażenie. Sama bym pewnie nie wyglądała w tych rzeczach tak jak Ty ;) Dolaczam do obserwujacych bo widze, że bedzie warto to zagladac,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. czy buty z czasnabuty sa dobrej jakosci? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jakbym miała taki ekstra płaszczyk to też bym z niecierpliwością oczekiwała wiosny żeby jak najszybciej ubrać się w niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne buty
    Kisses
    Aga

    New post
    Animal print!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny outfit :D
    Masz świetny naszyjnik :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. trochę za późno, ale wszystkiego najlepszego :)
    ~Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  45. Niby stylizacja jest ok, nie można się do niczego przyczepić, ale ostatnio nie podobają mi się twoje zestawy, są trochę zbyt stonowane i .. nudne. Wolałam Cię w "luźniejszej" wersji, bardziej orgilanej. Może to dlatego że tak jak pisałaś, przez przedłużającą się zimę nie masz weny do tworzenia stylizacji. No i tęsknię za twoja grzywką, pokazuj się w niej tutaj częściej. :D
    Moja ostatnia uwaga dotyczy częstości dodawania postów przez ciebie, ostatnio robisz to co jakieś 3-4 dni, według mnie to trochę za duże odstępy czasu, szczególnie, że kiedyś dodawałaś posty znacznie częściej. :)
    Mam nadzieję że przemyślisz to co napisałam i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)