wtorek, 2 kwietnia 2013

02/04/2013: Home

Pogoda nadal nas nie rozpieszcza, więc  jestem zmuszona do kolejnej dawki zdjęć z domowego zacisza [ co prawda nie mojego, lecz Niny, ale powoli zaczynam czuć się tam jak w domu]. Dzisiaj mija  ostatni dzień laby  i czas wrócić do szkoły. Sterta książek leży na biurku, a myśl o zaległościach, które sobie narobiłam jest tak przygnębiająca, że postanowiłam się nawet ich nie tykać i ruszyć naprzód. Pewnie na najbliższych  sprawdzianach będę tego gorzko żałować, ale wolę skupić się na bieżącym materiale.  Kwiecień jest dla mnie łaskawym miesiącem, w którym nie często będę odwiedzać szkołę, a ja ze względu na zbliżające się wielkimi krokami siedemnaste urodziny będę równie dobra dla was i już 06.04.  rusza konkurs z e-clover :))

Enjoy !




bluzka-sh/spódniczka-zara/ łańcuch- H&M/ pasek-blings

Zdjęcia: Nina Włodarczyk 


xoxo, 
L I L L E

76 komentarzy:

  1. Piękność :* mi też nie chce sie uczyć , a lekcji ogrom.

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy masz urodziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj ze zrozumieniem, a życie stanie się łatwiejsze ...

      Usuń
    2. *kwietnia,
      pozdrawiam.

      Usuń
    3. hmm chyba Kinga musisz więcej czasu poświęcać nauce polskiego zamiast zdjęciom, bo w klasie humanistycznej nie wiedzieć, że nie ma sześciu kwietniów, a szósty kwietnia to trochę obciach jednak;)

      Usuń
    4. zgadzam się, rażący błąd.

      Usuń
    5. ona nie ma czasu na nauke, ałtfity tatoo pochłaniają ją całkowicie :)

      Usuń
    6. tak coś strzelam, że wszyscy nade mną są chodzącymi ideałami :)

      Usuń
  3. Wyprawiasz urodziny? Śliczne zdjęcia i bardzo Ładnie Ci z tym przedziałkiem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look!
    Niny zaciszu? Fajnie że czujesz się tam dobrze :)
    No ja też dziś mało co ruszyłam książki ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie jest ci w tej fryzurze !!! Twój blog jest niesamowity mam nadzieję że kiedyś będę miała okazję cię poznać bo wydajesz się fantastyczną osobą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :)
    też mam troszkę zaległości, może jakoś uda mi się to ogarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz ! :)

    u Ciebie ostatnio bardzo elegancko :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia i o wiele lepiej wyglądasz jak się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez rajstop byłoby o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja! ;)
    ja też mam urodziny 6.04 i też rocznik '96, miło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz;-) stylizacja super + ten pasek jest zajebisty, zazdroszczę hihi;-)
    Uśmiechaj się częściej!;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie próżnujesz ;)
    powodzenia!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :) uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja: dziewczęca, a jednocześnie kobieca.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś klonem swojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się! Urocza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ta Twoja fryzurę !! Swietnie Ci w niej :) fantastyczna spódnica, na pierwszych zdjęciach wyglada jakbyś jej w ogóle nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Outfit mimo swojej prostoty jest bardzo fajny :D
    Ciekawy pomysł z taboretem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie plany, że nie będzie Cię w szkole?
    ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. festiwale teatralne i jeszcze raz festiwale :)

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz Kochana! :)
    Naprawdę świetnie Ci w tej fryzurze ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. nieposiadam ;D3 kwietnia 2013 17:37

    Nie znam Twojego taty, bo odkąd tutaj zaglądam nie pokazywałaś jego fotek, ale to uczesanie włosów sprawia, że przypominasz swoją mamę. P.S. Nie obrażając Twojego taty, bo mój jest chorobliwie zazdrosny jak ktoś mówi, że jestem podobna do mamy ;D. Zdjęcia (no siłą rzeczy jak każde) pozowane, ale mimo wszystko strasznie naturalne, weź ,se' je wywołaj i wstaw w ramkę, daj mamie czy coś, żeby nie było ,samouwielbienia' , moje zdjęcia wszystkie są pozowane (nienaturalnie), na których face mam jak osiołek ze Shreka, więc zazdroszczę powyższych fotografii... I weź dziecko zacznij więcej żreć, bo przestane wchodzić na Twojego bloga. Nie można mieć takiej sylwetki! To powinno być karalne. Pozdrawiam. Imienniczka bohaterki jednej z dobranocek (jak mi to dzisiaj jedna osoba powiedziała, a i doceń ten komentarz ;DDDD bo to pierwszy mój w życiu komentarz nie tylko na Twoim blogu, ale ogólnie w całym moim życiu ;D) Majka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doceniam !:) Figura- to kwestia genów (właśnie po mamusi (: ) jeśli chodzi o podobieństwo to ja jestem " ta po mamie" , a brat "ten po tacie"

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. rozumiem, rozumiem.

      Usuń
  22. Świetnie wyglądasz =) . Spódniczka jest cudowna .

    OdpowiedzUsuń
  23. nie no naprawdę?! ściągasz pasek od MAFFASHION -,- blogerka z ciebie taka jak ze mnie Kim Kardashian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz już do czego się przyczepić?
      Chyba po to są te blogi modowe, żeby się czymś zainspirować.

      Usuń
    2. naljepiej chodzić nago, nie będzie wtedy co z kogo ściągać nie?

      Usuń
    3. Po pierwsze pasek jest inny :) A po drugie zarzucisz mi też, że czarne rajstopy są dokładnie takie same jak czasem nosi MAFF ? Nie przesadzajmy i nie piszmy takich rzeczy, to żałosne :)

      Usuń
  24. co ile widzisz się z Kubą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle, czasem tylko wymienimy kilka sms (haha) często, w zasadzie prawie codziennie.

      Usuń
  25. o, inaczej włosy masz, z przedziałkiem, bardzo na + :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze że zdecydowałaś się na foty w domu, ja po fotach na dworze do ostatniej notki siedzę chory w domu...:P

    OdpowiedzUsuń
  27. ten pasek świetnie pasuje do takich spódnic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądałaś :)

    A zdjęcia przecudne !

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie domowe zdjęcia ! są super, a ty wyglądasz pięknie !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdyby była możliwość wybrania jeszcze raz szkoły ponadgimnazjalnej to wybrałabyś 1Lo czy inną szkołę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się wydaje, ewentualnie w ogóle poszłabym do innego miasta :)

      Usuń
  31. Śliczna jesteś, ale strasznie tęsknie za Twoją dawną grzywką;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ok wybaczam :)
    mówisz że zaczes for life haha :D ?
    no też ubolewam, na deskę bym chciał śmignąć...

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wszystko dobrałaś :) Cudnie ;):)
    FIU, fIU siedemnastka na karku ;P
    To wszystkiego Naj :**
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)