niedziela, 31 marca 2013

31/03/2013: Baskinka

Baskinki nigdy w szafie nie miałam [ i zapewne mieć nie będę - ta została zapożyczona od mojej mamci] i w zasadzie nigdy w takim stylu się nie ubierałam, ale tym razem postanowiłam spróbować. Do eleganckiej pudrowej baskinki dobrałam czarne rurki i moje ulubione botki. Efekt możecie zobaczyć poniżej. Czy będziecie mnie widzieć częściej w takich stylizacjach sama nie wiem, musiałabym się nad tym zastanowić. Póki co nie jest to miejsce i czas  na takie myśli. Znajduję się bowiem w Wieluniu i korzystając z okazji chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne. Chciałabym napisać  również mokrego dyngusa, ale niestety pogoda na to nie pozwala, no cóż ! Cieszmy się zatem wolnym czasem :) 









baskinka-Mohito/spodnie-kappAhl/botki-czasnabuty

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo,
 L I L L E

94 komentarze:

  1. Ślicznie :) Ostatnio masz coraz delikatniejsze stylizacje w których ci naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ślicznie :*
    Również wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, trza dziare eksponować :) kiedy kolejna :D ?
    Dobra stylizacja :)

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tatuaż wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, bardzo fajny zestaw. a botki cudne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancki styl zdecydowanie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygodne sa te buty? Tylko tak szczerze szczerze? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku było ciężko, bo są bardzo wysokie, ale stopa musiała się przyzwyczaić i są bardzo wygodne :)

      Usuń
  8. Ja mam taką śliczną granatową baskinkę <3
    cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale modelka :*

    wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wszystko dobrałaś, podoba mi się. (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dojrzało i kobieco tak wyglądasz :)
    Bartek jest z Tobą w Wieluniu u Niny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu miałby być tu ze mną ?: )

      Usuń
    2. hmm... pomyślałam, że robił zdjęcia, to pewnie z Tobą jest :D ale teraz, czytając Twoją odpowiedź, uzmysłowiłam sobie, że pewnie zdjęcia były robione wcześniej :P
      Hahaha, nie pomyślałam :D

      Usuń
  12. jakie piękne buty! Ej na prawdę mi się podobają. Śliczne są te lity^^
    A co do bluzeczki.. też niczego sobie! Bardzo ładnie ten strój prezentuje się na Tobie.
    Pozdrawiam serdecznie^^




    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialas chyba zablysnac ze wiesz co to lity ale cos ci sie nie udalo bo z tego co widze chyba ze osleplamto to lity nie sa zgadzacie sie ze mna? Martyna

      Usuń
  13. też również???

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci w tej stylizacji i bardzo podoba mi się Twój tatuaż ;)

    www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna baskinka! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podobasz w takim wydaniu!.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. botki są cudowne! cała stylizacja zresztą bardzo mi się podoba. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja, botki cudo :)
    Zapraszam do mnie na Giveaway ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta bluzka! <3 Genialna stylizacja, kolejna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. z twarzy wyglądasz jak kopia swojej maatki, czasem trudno rozpoznać czy to ty czy to ona(to nie był komplement)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to twój komentarz jest bardzo Chamski i ordynarny bo tak jakbyś chciała powiedzieć że jej mama jest brzydka i Kinga też,ale tak właśnie pisza ludzie zadufani w Sobie i po prostu zazdrosni. Gdybyś miała choc za grosz kultury to nie pisałabyś "to nie jest komplement" tylko coś w stylu "mnie osobiście niezbyt sie to podoba"

      Usuń
    2. mnie się wydaje, że jemu/jej chodziło o to, iż Kinga wygląda dość staro na tych zdjęciach, co sam muszę przyznać. Trochę postarza Cię ta fryzura.
      nie widzę chamstwa w tym komentarzu, więc ogarnij dupę.

      Usuń
  21. pokazuj sie czesciej, bo tak powinna wygladac mloda kobieta :) jedyne co mi sie nie podoba, to to, ze baskinka splaszcza Ci biust i w efekcie wcale go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzka i uwielbiam takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie bomba, naprawdę dobrze Ci w takim stroju - wyglądasz bardzo kobieco;-))
    Te botki masz genialne.

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna stylizacja :) elegancko u Ciebie ostatnio ;) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Ci podpowiem :D pokazuj się częściej bo bardzo Ci fajnie w takich zestawieniach, nawet nie wiem czy nie lepiej niż dotychczas :) bardziej kobieco i delikatnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny outfit!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem oczarowana Twoją stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetny styl :).pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. twój nos wygląda jak kartofel

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz. Super buty :)
    Wesołych! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych pieknie wygladasz , siwetne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  32. Your shoes are beautiful (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze świetnie się ubierasz! Chciałabym mieć taką figurę jak Ty ;* Przypominasz mi pewną aktorkę, tylko masz ci los nie wiem jak się nazywa :c Zapraszam na nowy, krótki post z paroma zdjęciami m.in kwiatów oraz mojego psa ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnemu we wszystkim ładnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetną figurę i bardzo fajnie Ci w takich stylizacjach, ale uśmiechaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie Ci w takim stylu!!! Ubieraj sie tak częściej!!! Swietne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz, wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie, jestem za takimi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie wyglądasz :) szczególnie spodobała mi się Twoja baskinka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie Ci w takim połączeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz na prawdę świetną figurę *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie wyglądasz!
    Wesołych Świąt;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się Twoje stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki:D
    + to co, na wakacje do Portugalii na surfing ;)?

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam baskinki, sama mam nawet jedną, ale nigdy jej jeszcze nie ubrałam. boję się, że nie będę wyglądać w niej tak dobrze jak ty <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładnie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  47. tatuaz idealny! *.*
    ohh jestes niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz super! i jaka u Ciebie piekna pogoda!! zazdroszcze bo u mnie śniegu do kolan!

    OdpowiedzUsuń
  49. Będzie dziś post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś w domu czy jeszcze u Niny?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja lubie baskinki, slicznie w niej wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz:* A tatuaż tutaj jaki fajny:O
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  53. http://2lofashion.blogspot.com/ co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie wyglądasz ;*

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja. Buty boskie!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  56. inne stylizacje są świetne, ta osobiście mi się nie podoba.
    ale każdy ma inne zdanie ^^
    pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo mi się podoba ;) super buty

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz chłopaka? Jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna ta baskinka, ma cudowne subtelne wzory :)
    Wygladasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Czemu będziesz rzadko w szkole w kwietniu ;> też chcę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna Bluzeczka z baskiną ;)

    Zapraszam
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zaczarowana ta baskineczka :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Na sam widok zdjęć wychodzi mi gęsia skórka! :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)