piątek, 1 marca 2013

01/03/2013: jedyny i niepowtarzalny

Jedyny, niepowtarzalny i mój. Taki marzył mi się od dwóch lat. Na taki namawiałam mamę od dwóch lat  i dokładnie taki mam teraz.  Z dnia na dzień jestem nim zachwycona coraz bardziej.   Mowa oczywiście o moim pierwszym tatuażu. Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć ze studia. Obecnie moja "dziara" jest na etapie gojenia i wygląda jeszcze lepiej ! :)  A co wy myślicie o takiej formie  "ozdabiania ciała"  ?









Studio GEPAS

Zdjęcia: Adrianna Cajdler 

xoxo,
L I L L E

166 komentarzy:

  1. Fantastyczny :0 Przypomniałaś mi o tym,że sam sobie miałem zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!!! Bardzo bardzo mi sie podoba!!! Ja mam jeden tatuaz, na plecach, ale zrobiłam go 8 lat temu. Teraz miałabym chrapkę na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam nic przeciwko tatuażom ale sama nigdy byc sobie nic nie wydziarala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziara to super sprawa, sama swoją robiłam rok temu i jestem zachwycona, żałuję tylko że nie mam z tego dnia zdjęć :) twoja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! :D
    Super! Gratuluje - świetny wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram pomysł i cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie :)
    Osobiście akurat takich tatuaży nie lubię, ale to osobista i prywatna sprawa, co kto sobie tatuuje, więc ciesz się :)) Wyglądasz na zadowoloną!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tatuaż ;)
    po twojej minie widać, że bolało ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. od samych zdjęć mnie boli! haha :D
    Chyba się do tego nie nadaję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O łaaał *.*
    Genialny tatuaż! Ja też w przyszłości chciałabym sobie zrobić, może na nadgarstku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna marzy mi się tatuaż ale chyba nie jestem tak odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.fotka.pl/profil/kiiniak ta dziewczyna jest pojebana ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokladnie juz ja zglosiłam

      Usuń
    2. ale ostatnio tez widzialam ja na fb i tez zglosilam i nic :/

      Usuń
  12. Jest ekstra, bardzo mi się podoba! Osobiście chyba nie miałabym odwagi zrobić sobie tatuaż. :)
    A propos, zrobisz niedługo swoją listę must have na wiosnę?

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, cudowny jest!!
    Ja akurat tatuażom mówię stanowcze TAK! Sama zamierzam sobie w maju robić tatuaż;-)
    Mam pytanko, które pewnie będzie się powtarzało tutaj - Bolało Cię podczas robienia tatuażu?

    OdpowiedzUsuń
  14. pomyliłaś sobie datę Kinia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) Dziękuję za informację :)

      Usuń
  15. świetny tatuaż *.*
    tatuaże to fajna sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tatuaż!! bolało jak robiłaś ? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. boli? :c ale b. mi się podoba *o*

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAJEBISTY!
    Ja jestem na poziomie projektowania swojego pierwszego tatoo.
    Zaskakujesz za każdym moim wejściem tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podobają, choć sama bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze, jest swietny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba na razie nie odważyłabym się na coś takiego, ale w przyszłości planuję tatuaż na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezły tatuaż. W przyszłości też planuję sobie zrobić, ale na razie jestem za młoda. :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny!:)
    Zazdroszczę Ci:D
    Chciałabym mieć mały napis na nadgarstku, ale niestety moi rodzice mają obawy:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bolałooo ? i gdzie robiłaś i za ile ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Gepasa? ślepa/y?

      Usuń
  25. mi się marzy z 8 tatuaży i to już od kilku lat ale mamy nie przekonam.Myślę czy nie uruchomić kontaktów i nie zrobić sobie tatuażu na barku koło obojczyka bez wiedzy rodziców ale strasznie boją sie bólu, bolało ?
    I po dugie ,że mama sie dowie tak więc poczekam chyba rok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też się marzy, ale nie wiem czy się zdecyduję ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. omomomom *.*
    śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny ten tatuaż *,*
    też mi sie marzy żeby sobie jakiś zrobić ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  29. trzeba było sobie wytatuować na czole tabula rasa hahahhahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że oświecenie już za Toba kochanie:*

      Usuń
  30. Mega oklepany. Tatuaże robi się takie by nikt nie miał podobnego moim zdaniem oraz żeby miały jakiś przekaz. A ten nie ma żadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ? bądz sobą !

      Usuń
    2. Każdy jest sobą przecież. Każdy jest jedyny i niepowtarzalny, więc tatuaż jest co najmniej bez sensu.

      Usuń
    3. haha, zgadzam sie ^^

      Usuń
    4. ale ja się nie zgodzę że tatuaż nie ma żadnego przesłania jest ogrom ludzi którzy próbują być fajni przez udawanie kogoś kim nie są i ja znam bardzo dużo ludzi właśnie z dwoma odsłonami: prawdziwą i tą którą stosują gdy jest potrzebana:) ja nie znam kingi osobiście i nie wiem jaka ona jest więc ja troche nie rozumiem tego jaki jest cel tego tatuażu czy on ci kinga ma przypominać że masz być sobą? czy on może tyczy się innych ludzi?martyna

      Usuń
    5. Chodzi o to, że w tym wszystkim co nas otacza, miejscach, ludziach, rzeczach materialnych trzeba umieć być sobą, bo to najważniejsze w życiu :)

      Usuń
    6. czemu ten tatuaż jest fioletowy? ?

      Usuń
  31. Oooooo boże, kocham tatuaże! Też namawiam mamę! :*
    Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny i delikatny!;) gratuluję odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaaa piękny, ja tez myślę o tatuażu. Bardzo bolało? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny tylko wygląda jakby był napisany długopisem lub niechlujnie markerem ;/ Nie uważasz że jesteś za młoda na tatuaż ? I nie chodzi mi tutaj o to czy pozwolili ci na niego rodzice ,tylko czy nie jest to jakiś "bunt młodego wieku" ? Czy sama nie wydaje ci się że to zbyt wcześnie ? Wiem że to twoje ciało i podziwiam twoją odwagę , bo nie wiem czy chciałabym się tak krzywdzić na całe życie ;( Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, że jestem za młoda. Robiąc tatuaż wiedziałam na co się piszę. To była decyzja w pełni świadoma. Długo myślałam nad tym jak ma on wyglądać i gdzie ma być. Trzeba być pewnym w 100%, ja byłam więc postanowiłam czekać tym bardziej, że tak bardzo go chciałam od tak dawna :)

      Usuń
  35. Co tam pisze? By ...?

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, świetne. Ja chce sb zrobić tatuaż na osiemnastkę.
    Bolało?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale czerwona ręka na ostatnim zdjęciu ;/ Bolało ?
    Mi osobiście podobają się tatuaże, ale bez przesady. Podobają mi się takie napisy jak u cb, albo jakiś lekki rysunek :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny !
    Mi się marzy ale chce dostać się do Policji a wg komisji to tatuaż na ciele to okaleczanie się ;]
    Od 17 roku życia o nim marzę, mam już 22 lata więc jeszcze to pół roku poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój tatuaż jest świetny. Moim zdaniem, napisy są najpiękniejsze. Są one piękną pamiątką na całe życie.
    Kiedy tylko, dobiję do 18, zrobię sobie swój pierwszy tatuaż :D. Pozdrawiam i w wolnym czasie, zapraszam na szkic Iana Somerhalner'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny

    mnie podobają się takie malutkie tatuaże

    OdpowiedzUsuń
  41. Omomomomomo *_* Cudooo ! Świetnee!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gepas robi strasznie niechlujne tatuaże. Będziesz żałowała, sama u niego robiłam i wiem jak to wygląda. Po paru miesiącach jest wyblakły. Literki są nierówne i krzywe. Dokładnie tak jak w Twoim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje że wcale nie masz żadnego tatuażu i budzi się w Tb zawiść:) Gepas cieszy się popularnością nie tylko w obrębie Tomaszowa i jego "ksywa" jest znana także w głąb polski zajmował liczne miejsca na podium w różnych konkursach wysokiej klasy;) A jeśli chcesz u niego Sb zrobić tatuaż to nie wiem jak teraz ale pare lat temu to musiałeś czekać około 3 miesiące

      Usuń
    2. "w łódzkim klubie Dekompresja odbyła się kolejna, piąta już edycja festiwalu tatuażu. W „Tattofestival” wzięło udział 50 salonów tatuażu, które w ciągu dwóch dni rywalizowały w konkursach podzielonych na kilka kategorii. Trzecie miejsce wśród tatuaży autorskich przypadło tomaszowskiemu artyście, Arturowi Gierlich, znanemu bardziej pod pseudonimem Gepas. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznane zostało za oryginalność wzoru zaprojektowanego przez autora. Jedyne w swoim rodzaju „formiki” Gepasa zyskują coraz większą popularność i cieszą się uznaniem wśród tatuatorów" ANONIMKU NIE RÓB Z TEGO ARTYSTY BO TAK JEST OKREŚLANY W SWOIM ŚRODOWISKU JAKIEGOŚ WIĘZIENNEGO AMATORA. Ja jestem dumny że mamy w tomaszowie osobe znaną i cenioną w polsce. Życze mu dalszy sukcesów bo ma chłopak talent

      Usuń
    3. Czcionka była wybrana przeze mnie, wiedziałam projekt i dla mnie ten tatuaż jest idealny, nie sądzę, że będę żałować. Jeśli chodzi o to, że mi wyblaknie - to normalne, praktycznie każdy tatuaż potem jest jaśniejszy.

      Usuń
  43. piękny,ja osobiście tatuaże kocham <3 jakże ja ci zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  44. oklepany... maslo maslane.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super!Ja bym się nie odważyła. Nie znam Cię osobiście ale z tego co wiem to wszystkie twoje koleżanki mają tatuaż i Ada i Klaudia i Zuzia:DWięc czy ty go zrobiłaś tak naprawdę bo chciałaś czy "bo każdy ma"? Nie bałaś się ?Wygląda naprawdę świetnie:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chciałam mieć tatuaż od ponad dwóch lat. Zrobiłam go tylko i wyłącznie dlatego, że ja chciałam, a nie dlatego, że inni też mają. To by było głupie, bo to przecież rzecz na całe życie :)

      Usuń
  46. tatuaż MEGAAA!! a ile zapłaciłaś za zrobienie?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak to zrobiłaś, że mama ci pozwoliła? Moja w życiu nie zgodziłaby się na tatuaż przed 18.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 lata dzień w dzień ją namawiałam haha :)

      Usuń
  48. Słodziutkie : )
    Super przesłanie

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawa czcionka :) tez mam napis w tym samym miejscu, ale na drugiej rece :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. o Kochana :) świetny napis :) też chcę tatuaż zrobic :)

    dodałam do obserwowanych <3
    www.classicorcool.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny :) ja cały czas szukam motywu którego będę pewna w 100%, ostatnio nawet wymalowałam się flamastrem żeby zobaczyć jak będzie wyglądał jeden ze wzorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. ile płaciłaś ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę wspominać tu o pieniądzach .

      Usuń
  53. genialny tatuaż! sama mam 3 i pamiętam jaka to była ekscytacja za pierwszym razem:)
    aby to nie był ostatni :p http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny :)
    Fajny komplet ubrań ;):)

    OdpowiedzUsuń
  55. szczerze to nie podoba mi sie wykonanie i czcionka tatuazu, be yourself-super pomysl:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że każdy ma inny gust i nie każdemu musi się podobać :) Dziękuję !:)

      Usuń
  56. http://www.facebook.com/fabian.kaczmarek.37 - Bartka zdjęce

    OdpowiedzUsuń
  57. http://2.bp.blogspot.com/-dcG9-3_fIh4/US-4Js2rRmI/AAAAAAAAJWY/gR1GW0ocGPU/s1600/IMG_3849.JPG
    widać jak nie bolało :D aż oczy masz zmrużone :P co jak co, ale w tym wieku nie zrobiłbym tatuażu...ten średnio mi się podoba, ale to moje zdanie :) wy się wszystkie umówiłyście, że zrobicie tatuaże(ty, Ada, Klaudia? ;>) poza tym blog całkiem spoko, zrób może zestawienie z lutego czy coś:) pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bolało, to po prostu było dziwne uczucie :) Wszystkie trzy chciałyśmy mieć tatuaże więc zrobiłyśmy :) Dziękuję, postaram się zrobić.

      Usuń
  58. podobają mi się tatuaże ;) sama marze o jakimś

    OdpowiedzUsuń
  59. cudowny! też bym chciała, ale jakos nie moge się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  60. fajny, ja też planuję jakiś tatuaż za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny tatuaż ! zapewne musiało bolec,ale za taki tatuaż można wycierpiec ! :))

    OdpowiedzUsuń
  62. http://www.photoblog.pl/liljan/profil czy to fejk ?

    OdpowiedzUsuń
  63. oh śliczny, pasuje do twojej osobowości :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. czekam do osiemnastki i również robię!

    OdpowiedzUsuń
  65. cześć! masz super ciuchy i wgl fajne zdjęcia . <3
    mam pytanie - jakim aparatem je robisz???

    a i super tatuaż .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 550D 18-135 mm

      Dziękuję :)

      Usuń
  66. Wygląda perfekcyjnie ,jednakże ja bym sobie tatuażu nie zrobiła.
    Musi to strasznie boleć ... Eh, aż strach pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaki prześliczny ! też chcę taki ! <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  68. kocham tatuaże :D jestem niestety jeszcze na etapie namawiania hehe a tak poważnie, jak zdam maturę z biologii na ponad 70% rozszerzoną to cisne odrazu po tattoo :D

    OdpowiedzUsuń

  69. Lovely Post!!

    Kiss
    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  70. obyś się doczekała haha :D fajna ta twoja ;)trza przyznać że fajnie się też ubrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Cieszę się, że Ci się podoba lakier który pokazałam w moim najnowszym poście :) Czekam na Twój kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny!!! też chce mieć jakiś ale już tak długo się zastanawiam... widząc Twój nabrałam większej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo podobają mi się takie tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Tatuaż jest mega! Ja planuje sobie też w tym roku zrobić, mam nadzieję, że mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  76. awww, jak Ci zazdroszczę :) Ja zrobię sobie na 18 urodziny ; )

    OdpowiedzUsuń
  77. dziękuję :) a tatuaż sama bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeśli jest to coś osobistego, wiele dla kogoś znaczy i przede wszystkim nie jest jakiś olbrzymi, to jak najbardziej jestem za! Twój bardzo mi się podoba. Sama bym taki chciała, ale się boję... :D

    OdpowiedzUsuń
  79. świetna dziara, pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  80. omg! It looks pretty awesome but didn't it hurt?

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  81. tatuaz tatuazem, ale jak Ty wyglądasz dziewczyno to poezja! Jesteś nie tylko mega słitaśna ale styl masz wyborny. Koszula, spodnie, super zestaw. naprawdę, młodzieży, przykład bierzcie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  82. Wiem że to może głupie, ale kupuję bluzę a Ty masz świetny styl i chciałabym cię prosić o radę. :)
    Moglabys mi napisać która/e bluza z tej strony ci się podoba najbardziej? (najlepiej czarna)Byłabym Ci bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://magicboxclothes.pl/
      Z tej.

      Usuń
    2. http://magicboxclothes.pl/?wpsc-product=bluza-unisex-i-belive-in-karma
      http://magicboxclothes.pl/?wpsc-product=bluza-unisex-no-chyba-nie

      Wszystkie są świetne ! Czego byś nie wybrała będzie dobrze !:)

      Usuń
  83. Proste, a zarazem super przesłanie! Zazdroszczę :) Też bym chciała tatuaż, ale muszę poczekać aż się wyprowadzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  84. podoba mi się :) jednak ja jakbym robiła to w mniej widocznym miejscu i cos mniejszego :d podziwiam za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  85. No mnie się bardzo podoba i też bym chciała, może tylko nie taki duży jak Twój, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  87. jest piękny! a kiedy miala go zrobić? za 20lat? Dobrze, że jest to Twoja przemyślana decyzja ;) ja tylko czekam na 18stkę i pędzę do studio ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowny,podobają mi się tego typu tatuaże.:)

    OdpowiedzUsuń
  89. jest śliczny :) też kiedyś chce zrobić sobie tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Od dłuższego czasu przymierzam się do tatuażu i wkoncu się zdecyduję:) Dzielna z Ciebie dziewczyna, w dodatku z piekną dziarą;)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  91. jeeeju dziekuje <3!
    genialny tatuaż, też w przyszłości planuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Lovely blog!
    Do you wanna follow each other?

    Kisses, Den.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Gepas to mój serdeczny kumpel i uważam, że jest świetny w tym co robi. :) Zazdroszczę osobiście. :P

    OdpowiedzUsuń
  94. wow, ale cudowny : ))
    chociaz ja bym nie zrobila sobie tatuażu : D

    OdpowiedzUsuń
  95. gratuluję! :) widziałam grymas bólu, oj jak boli pamiętam :<
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  96. genialny :) choc napis oklepany, ta czcionka napisany wyglada idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję!
    Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  98. to "B" w ogóle się nie komponuje z całością :<

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)