niedziela, 24 marca 2013

24/03/2013: Wedding day

Nie było mnie, wiem, ALE mam całkiem niezłą wymówkę. Ślub mamy i przygotowania pochłonęły nas całkowicie. Nie miałam więc czasu, aby wyjść na zdjęcia, ponieważ każdą wolną chwilę wypełniała szkoła, teatr, Nina. Na szczęście wszystko poszło idealnie i dziś bez wyrzutów sumienia mogę na spokojnie napisać ten post :)

 Enjoy !







ramoneska-H&M/sukienka-moda włoska/rajstopy-calzedonia/buty-DeeZee

Zdjęcia : Kamil Włodarczyk 



xoxo, 
L I L L E

105 komentarzy:

  1. jeeeeeejku jak ślicznie wyglądasz :) tak inaczej niż zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś prześlicznie! powinnaś częściej się tak czesać;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko na wielki plus. świetnie Ci w takiej fryzurze, a stylizacja obłędna, bo uwielbiam biel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty trochę za ciężkie do takiej stylizacji ale poza tym wszystko na plus, ślicznie wygladałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc twoja mama wyszła ponownie za mąż? :)
    Genialnie wyglądałaś, wszystko pasowało !

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel powinna być zarezerwowana tylko dla panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biel tylko ecru, a ubrana zostałam tak na życzenie mojej mamy :)

      Usuń
  7. o kurcze, na początku nie ogarnełam że na tych zdjęciach jesteś ty :O Kto rysował ten obrazek w nagłowku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w takim uczesaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka śliczna ramoneska i sukienka;o <3

    OdpowiedzUsuń
  11. moja śliczna Ty <3 jak cudnie wyglądasz mmm :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla mamy :)) + ślicznie wszyscy razem wyglądacie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz z przedziałkiem na środku! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie biało- za biało. lity nie pasują do delikatnej, ecru kreacji. już nie wspomnę, że cały set dość niedopasowany do panującej pogody. to wszystko daje dla mnie słaby, przekombinowany look.


    mniej kombinowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie wcześniej prognoza pogody była zupełnie inna :)

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia, wyglądacie na bardzo szczęśliwych, a Twoja mama miała piękną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja , zmieniła bym tylko buty :) W kurteczce się zakochałam , oglądając zdjęcia byłam pewna ,że jest z Zary ,a pewnie była dużo tańsza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super look ;) świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądałaś :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są dobrane poprawie, co prawda buty są ciężkie ale tworzy to całość. Torebkę powinnaś nosić na ramieniu, ale to nie jest jakiś wielki problem. Z przedziałkiem wyglądasz uroczo, tylko że do stylizacji eleganckich.
    Mamie żyć dużo szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia przekazane :) Buty miały być odskocznią od całego stonowanego stroju, a przede wszystkim miałam nie zamarznąć w tą pogodę ( 2 tygodnie wcześniej zapowiadali temperatury na plusie :c)

      Usuń
    2. Wszystko zrozumiałe, do tego pogoda płata figle. Byłam przekonana, że w marcu pozbędę się zimowych ubrań, no przynajmniej kurtki... nie wyszło, trudno.
      Będę broniła tego zestawu, jeden z twoich lepszych. Oddaje delikatność, a teraz trudno o taką cechę.
      I dziękuje za inspiracje :P

      Usuń
  20. Jestem po dniach otwartych i występy świetnie, ale raczej uczniowie nie są otwarci dla innych ludzi.
    Czy prawdą jest, że I LO to szkoła dla lansiarzy?
    I trudno znaleźć ludzi ,,normalnych''?
    Podobnych do osób z II LO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I LO nie jest żadną szkołą dla lansiarzy, serio mówię. Więcej tu kujonów niż lanserów. Te opinie ILO ma przez zazdrosnych uczniów IILO, do którego jest coraz mniej chętnych. Nie sugeruj się opiniami innych, tylko swoim własnym wyczuciem. Ludzie są tacy sami w obu szkołach, tyle ,że w II mają dużo gorszy stosunek do uczniów z I niż uczniowie I do nich. Nie wiem z czego to wynika, my do nich nic nie mamy:)

      Usuń
    2. Niestety, nikt tu nie jest zazdrosny.
      Jesteś przeciw stereotypom, a sam/sama je gonisz. Gratuluję tak dobrego poznania uczniów II LO, że teraz wygłaszasz o nich takie opinie.

      Usuń
    3. Byłam na dniach otwartych w tej i tej szkole. II Lo zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie, natomiast I zawiodło mnie podejściem uczniów do osób, które przyszły zobaczyć szkołę. Zobaczyłam jedynie wspaniały występ bardzo utalentowanych ludzi. Szkoły niestety nie zobaczyłam. Może to wina tłumów jakie odwiedziły I LO, może moja, ale uważam że tak jak w II uczniowie powinni oprowadzać zainteresowanych. Nie każdy wie co się gdzie znajduje itd. Po za tym ulotki rozdawany były nie wszystkim. I widziałam osoby, które same podchodziły i prosiły o nie. Chyba nie na tym polega reklama szkoły. Mam nadzieje, że minie moja powiedzmy odraza i przekonam sie do tego liceum.

      Usuń
    4. Jest tyle opinii ile ludzi - każdy może mieć swoją. Ja osobiście uważam, że szkołę tworzą ludzie i rzeczywiście w moim liceum nikt nic za bardzo nie mówi na II Lo szkoda tylko tyle, że nie działa to w obie strony, bo wiem, że wielu ludzi chodzących do II źle mówi na I (oczywiście, żeby nie szufladkować należy dodać, że są również wyjątki od reguły) Swoją drogą nie rozumiem "walki", która się toczy między tymi dwiema szkołami :) Pamiętajcie, że wszystko zależy od podejścia :)

      Usuń
    5. Kinga, masz rację. Ale czy nie sądzisz, że na pierwszy rzut oka nie jest to szkoła dla ludzi, którzy sa gorzej ubrani, nie chodzą na imprezy?

      Usuń
    6. No właśnie o to mi chodziło, co Kinga powiedziała, bo w ILO nikt nie zwraca uwagi na II w negatywny sposób, a uczniowie II podkreślają ,że u nas są sami lansiarze i pozerzy, a tak na prawde nie znają prawdy,bo nie chodzą do tej szkoły. Czym Cie zawiodło podejście uczniów ILO? podczas drzwi otwartych mielismy lekcje,więc nie mogliśmy oprowadzać wszystkich po szkole, to nie nasza wina,ale programu nauczania i kadry nauczycielskiej. Nie, nie jest to szkoła dla ludzi gorzej ubranych. Kto Ci wogóle tak powiedział?:) Ludzie jak ludzie,nie zależy od szkoły tylko od rocznika

      i do drugiego anonimka:
      dzięki za gratulacje, ja nie mówie o całej społeczności, ale uwierz ,że słyszałam wiele nieprzychylnych komentarzy na temat I od uczniów II. Najwięcej brzmiało: pozerzy, lanserzy, musisz mieć vansy, chodzić na imprezy,palić,pić, być bardzo towarzyski i mieć dużo kasy
      wszystko nieprawda, przekonasz się jak przyjdziesz do I, bo po takim pierwszym spojrzeniu mało da się ocenić, przykre

      Usuń
    7. W ogóle co to za postrzeganie - gorzej ubrani i nie chodzą na imprezy? Ludzi nie powinno się tak oceniać, a tym bardziej szkoły, bo to nie ma znaczenia :) Każdy egzystuje i ubiera się jak chce i to jest tylko i wyłącznie jego sprawa :) Jeśli chodzi o dni otwarte- wszystkie informacje o szkole można znaleźć na stronie szkoły (ulotki to nie wszystko), myślę, że dyrektorce głównie chodziło i pokazanie utalentowanych osób w naszej szkole i tego, że szkoła nie ogranicza się tylko do nauki, ale również pozwala odnajdywać i kształcić talenty :)

      Usuń
    8. Z tego co sobie przypominam, w tamtym roku podczas dni otwartych co chwilę mogłam usłyszeć, jakie to I LO jest wspaniałe, a II to szkoła sztywniaków. Nie mówcie teraz, że Wy jesteście wielce pokrzywdzeni, bo ' arbuzy ' na Was jadą. To działa w obie strony.
      I niestety, drzwi otwarte w tym i poprzednim roku lepiej zorganizowane były w II.

      Usuń
    9. W czasie drzwi otwartych IILO też słyszałam mnóstwo zarzutów na ILO i to gorsze niż przezwisko'sztywniaki' nie przeczę,że drzwi otwarte w IILO były lepiej zorganizowane(mam na myśli poprzedni rok,bo w tym nie byłam) ale wydaje mi się,że i tak nic nie dają,bo jeśli ktoś jest zdecydowany to idzie do szkoły do której chce. Co prawda czułam się troche osaczona na dniach otwartych w II, bo wszyscy do mnie podchodzili i pytali nie pomóc? moze cie oprowadze? tu jest to tu tamto ,a ja sama chciałam po prostu pooglądać szkołę. Tak samo jak natrętne sprzedawczynie w sklepie chodzą za tobą krok w krok.

      Usuń
    10. Teraz rozumiem, przyczyną zawirować w I były lekcje. Niestety uważam, że komentarze rzucane na temat gimbazy były nie na miejscu. Szczególnie, że były to dzień otwarty, dzień, który miały zachęcić.
      Dla mnie to co zobaczyłam w I i II było/jest ważne. Nadal nie potrafię wybrać pomiędzy tymi szkołami. Uważam, że każda jest niezwykła, inna. Chciałam po prostu usłyszeć kilka słów od ludzi którzy chodzą do tych szkół. Słów, które nie będą sztuczne, oddadzą całą prawdę na temat nauczania oraz uczniów. Proszę o kilka słów :)

      Usuń
    11. Komentarze na pewno były nie na miejscu,więc w imieniu uczniów naszej szkoły przepraszam:) W każdej szkole jest część młodzieży ,która się wywyższa i czuje fajniejsza, także u nas w I LO. Powinnaś sama zdecydować, ja uważam ,że takie opinie nie są miarodajne bo uczniowie ILO będą chwalić swoją szkołe a uczniowie II swoją :) Zależy na jaki profil chcesz się wybrać, wydaje mi się ,że humanistyczne klasy są lepsze w II , bch na pewno w I , powiedz na jaki profil chciałabyś iść to pomoże:) Ogólnie uważam,że w I atmosfera jest luźniejsza i mamy więcej swobody, ponieważ w II trzeba nosić mundurki,nie mozna odznaczać się strojem. Wybor zależy od twoich preferencji i zainteresowań. Ja znalazłam w I mnóstwo wspaniałych ludzi,ale w II pewnie jest tak samo:)

      Usuń
    12. Jestem z I i uważam, że ta szkoła nie jest wcale taka cudowna jak mówią ludzie którzy do niej chodzą, a jestem tegoroczną maturzystką i cieszę się, że już niedługo ją opuszczam. Co do poziomu nauki w tej szkole, myślę że nie jest za wysoki, a nauczyciele średnio potrafią przygotować uczniów do matury(zdarzaja się wyjątki np biologia). Ogólnie nie jest taka wspaniała jak dużo osób uważa, tyle.

      Usuń
    13. Jestem humanistką, od kilku lat myślałam już nad wyborem I LO. Wydawało mi się, że jest to liceum bardziej skierowane do humanistów, a drugie do umysłów ścisłych. Jednak z powyższych opinii wynika, że moje przypuszczenia, przekonania były błędne.
      Może ktoś z Was mógłby przedstawić swoje doświadczenia z I i II LO (oczywiście profil humanistyczny), bo niestety miałam kontakt jedynie z ludźmi z mat-fiz, bch.

      Usuń
    14. Chodzę do II i jak do tej pory nie zauważyłam, żeby ludzie z mojej szkoły byli tak bardzo negatywnie nastawieni do uczniów z I, jak to zostało napisane w komentarzach powyżej. Sama mam przyjaciół, dobrych znajomych właśnie w tej szkole, spotykamy się, chodzimy na imprezy, więc trudno byłoby mi powiedzieć coś złego o ludziach z I. Tym bardziej, że brałam pod uwagę I, gdy wybierałam liceum. Owszem, są wyjątki w jednej, jak i w drugiej szkole, które będą się źle wypowiadać na temat innych, ale podkreślam, są to wyjątki. Nie należy patrzeć przez pryzmat ich komentarzy, bo wychodzą potem takie nieprzychylne wypowiedzi, jak to, że I 'wrzuca' II czy II zazdrości I i dlatego tak źle się wypowiada na temat tej szkoły. Przez takie wyjątki nasze szkoły mają takie, a nie inne etykietki.
      Niestety...

      Usuń
    15. Chodzę do I i zdecydowanie nie polecam tej szkoły.

      Usuń
    16. ja tam preferuje III LO :)

      Usuń
    17. Podsumowanie całej tej dyskusji ode mnie: A NA STUDIACH NIKT NIE BĘDZIE WAS PYTAŁ,CZY JESTEŚCIE Z I, Z II CZY Z III!
      -inteligentniejsi zrozumieją,pozdrawiam :)

      Usuń
  21. kocham takie połączenia !

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądałaś, ale sukienka jest cudowna :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrzucisz więcej zdj. ze ślubu ?

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ci swietnie w tej fryzurze!!!! Gratulacje dla mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. pokaż jak wyglądała Nina na ślubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.photoblog.pl/czekolada3 photoblog Niny, na pewno znajdziesz tu zdjęcie z jej strojem na ślubie

      Usuń
  28. Jej ! Ale ślicznie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał świetna stylizacja ! U mnie są już nowości zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. twoj brat wygląda jak ćpun

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna wiosna :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądałaś świetnie :) prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia, wyglądałaś cudownie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Na wieszaku sukienka nie porywała, ale na Tobie wygląda świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super sukienka! wyglądasz w niej jak aniołek <3 Zapraszam na nowy, krótki post w którym masz możliwość zobaczenia mnie sprzed 15 lat! <3 Zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  39. W przedziałku bez grzywki wyglądasz o wiele lepiej. Nie pasują mi tu trochę rajstopy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. podaj Niny bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz a zdjęcia zapierają dech w piersiach !

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlaczego Nina była na ślubie a nie Bartek, bądź klaudia, czy Ada ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego że Nina jest tak jakby przyrodnią siostrą Kingi..:/

      Usuń
    2. ,,dla tych którzy wątpią w prawdziwą przyjaźń, przedstawiam jedyny i niepowtarzalny dowód- Klaudię.''
      oto fragment postu Kingi o Klaudi...

      Usuń
    3. Co ma ten fragment do całej reszty ?:) Klaudia była na uroczystości w urzędzie stanu cywilnego, Nina natomiast jest moją siostrą - córką męża mamy :) A samo wesel było tylko dla najbliższe grona mamy i Rafała :)

      Usuń
    4. Nie wiedziałam, że jest córką męża mamy..więc teraz będziecie mieszkać razem. czy co ?

      Usuń
  43. Wyglądałaś przepięknie :) A dla mamy wszystkiego dobrego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. cudownie! *(.*
    wpadnij do mnie :D xd

    OdpowiedzUsuń
  45. ładne zdjęcia, stylizacje dość spokojne;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie :):)
    Życzę całej rodzince szczęścia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Co ja mogę napisać? Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz :)
    bardzo dojrzale!

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna ta biała torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądałaś przepięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie Ci z tym przedziałkiem :) szczęścia dla Mamy i jej Męża! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz przepięknie ! : 3
    wszystko pasuję, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. kiedy nowy post wreszcie?

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie! :)
    mam pytanie, czy ten kod do eastend.pl jest nadal ważny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. http://ask.fm/ejtypytajmniebejbi

    Fejk Bartka a uparcie twierdzi, że to jednak on (Adrian niby) :x

    OdpowiedzUsuń
  56. Grease ♥.♥
    Świetna stylizacja! Masz bardzo ładne nogi :)

    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Mogę spytać w takim razie, co się stało z twoim prawdziwym tatą? I mamą niny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nic się nie stało, nasi rodzice są po rozwodzie
      N

      Usuń
  58. śliczne są takie jasne zdjęcia ;))

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ile Nina ma wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)