niedziela, 17 marca 2013

17/03/2013: Orange shoes

Kilka dni temu miałam okazję pojechać do Warszawy. Zabrałam więc ze sobą Bartka i pojechaliśmy do galerii ( miałam zamiar kupić kurtkę do sukienki na ślub mamy- cel został osiągnięty) W przerwie między sklepami, a jedzeniem wyskoczyliśmy na zdjęcia. Trwały one dosłownie dwie minuty- pogoda była zdecydowanie nie do wytrzymania, ALE  najważniejsze, że kilka zdjęć jest :) Dzisiaj główną rolę grają pomarańczowe lity, które miałam zamiar kupić już bardzo dawno temu.

P.S Kochani klikamy w banner BRYLOVE po prawej stronie bloga !:)

Enjoy !





Sweterek- H&M/ spódniczka-Ptak/buty- DeeZee

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec 



xoxo, 
L I L L E

116 komentarzy:

  1. genialne masz te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka i buty boskiee! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i przepiękny stój , z resztą zawsze masz piękne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny styl ;) Zazdroszczę. Ja gdybym się tak ubrała i zobaczyłby mnie ktoś ze szkoły to by zaraz były tysiące komentarzy jak się ubrałam spowodowanych zazdrością i brakiem ich odwagi żeby ubrać się w to co serio im się podoba, ale cóż mam nadzieję, że za jakiś czas jeśli wyjdę tak ubrana na ulicę to będzie to normalne w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :)

    a te buty super są

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Warszawie miałam okazję być dwa tygodnie temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lity śliczne piękne i cudaśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ożesz Ty! dość odważny zakup pomarańczowych litów, ale w tej stylizacji wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, rewelacyjny look. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz może kiedy i o której są dni otwarte I LO? strasznie mi zależy, a nie mogę nigdzie znaleźć informacji.
    świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zielonego pojęcia ..

      Usuń
    2. 22 marca o 12 : )

      Usuń
  11. Napisz coś o premierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obszerny komentarz na ten temat możesz przeczytać w poprzednim poście :)

      Usuń
  12. uwielbiam Twój blog :) świetna stylizacja :D
    w butach sie zakochałam <3 współpracujesz z ta stroną? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupujesz te ubrania firmy ptak ? dużo ich widze na blogu a żadnego linka nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ptak to nie firma, to jest ptak ---> http://ptak.com.pl/

      Usuń
    2. Ptak to nie sklep tylko cały pasaż handlowy w Rzgowie :)

      Usuń
  14. dlaczego Ada Ciebie nie zabiera do Londynu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z nią jechać, ale w tym samym czasie jest ślub mojej mamy :) Są rzeczy ważne i ważniejsze. Liczę na to, że jeszcze będę miała okazję się tam wybrać:)

      Usuń
    2. Czemu Cb a nie Klaudie? ;)

      Usuń
  15. kiedy masz ślub mamy?
    Powiedz swojej mamie, że jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie! O litach dowiedziałam się z bloga mojej koleżanki z klasy i od tamtej pory marzy mi się, by mieć choć jedną parę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa i pozytywna stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki fajny kolorek litów :) a spódniczka znakomita ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka i buty *_* Ogólnie śliczny strój ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. nagraj jakiś filmik, albo zrób tiny chat:) Pliska!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś jak znajdę trochę czasu :)

      Usuń
  21. Boskie *.*
    Świetna spódniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny sweterek, suoer:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. super zestaw i geniallne buty;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że Ci zimno :) Świetne lity :D

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle świetne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. OO widzę , że na kolorowo :DD

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam ten sweterek, tylko strasznie mi się rozciągnął :< Świetnie go wystylizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. masz chlopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę ci cierpliwości i szczęscia :* z chlopakami to cierpliwosc bardzo potrzebna! od kiedy jestescie razem?

      Usuń
  30. od dawna jesteście razem? skąd się znacie?

    OdpowiedzUsuń
  31. z bartkiem idziesz na wesele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo wesele jest tylko w rodzinnym gronie :) Moją osobą towarzyszącą będzie w tym wypadku moje rodzeństwo haha :)

      Usuń
  32. Bartek to twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  33. Looking good! Love how you pieced this outfit together :) xx

    www.tlnique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jeden z Twoich lepszych zestawów.
    nie przekonuje mnie tylko ten krzyż, zamieniłabym go na coś 'lżejszego'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Następnym razem będzie coś lekkiego :)

      Usuń
  35. kiedy klaudia cos doda na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny zestaw, a buty są przecudowne! Sama choruję na pomarańczowe lity, ale przy swoim wzroście mogę tylko pomarzyć:(

    OdpowiedzUsuń
  37. prowadzisz ask`a? podasz link ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak ma na imie twoj chlopak? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ślicznie wyglądasz <3 masz niesamowity sweterek :) ślicznaaaa
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. AA ! Genialnie . Buty świetne :> Bardzo , bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  41. http://1.bp.blogspot.com/-jN3Fl4ktSr4/UTOph7BebgI/AAAAAAAAGzE/zdhMcPYC7es/s1600/DSC07528.JPG gdzie kupilas ta kurtke? fajnie wyszlas tu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to nie ona xd

      Usuń
    2. to jest ona www.heartisabelle.blogspot.com...

      Usuń
  42. Wyglądasz cudownie. Bardzo podoba mi sie spódnica !śliczne połączenie z kolorowym sweterkiem <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  43. OMG those shoes are so rad ♥♥♥
    I adore this post

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne buciki *_*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Cała stylizacja genialna ! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej!
    Chciałam Cię tylko poinformować, że znalazłam twojego bloga od UNIQUE. Od razu mi się spodobał. Postanawiam Cię zaobserwować, i dalej śledzić Twoje wpisy, bo uwazma, że są warte uwagi. Jeśli spodoba Ci się mój blog, mozesz zaobserwować^^
    Pozdrawiam serdecznie^^
    Pozostańmy w kontakcie^^
    ZAJEBISTE LITY!!!!!!!!

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  47. oo, piszę setny komenatrz :O
    Wyglądasz super jak zawsze, świetna czapa i buty! Sexy!
    Pozdrawiam i dzięki za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  48. dlaczego Ada nawet nie akceptuje komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrócę z Londynu wszystko nadrobię i odpowiem na wszystkie komentarze :)

      Usuń
  49. Jajć, ale ładnie wyglądasz, pasuje Ci ten zestaw, megaśne te lity uwielbiam je. Podpowiesz mi jak dajesz rady na taki zimnie :P ?

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochałam się w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny ten sweterek ,a najlepsze buty ! Idealnie tu pasują ,są takim fajnym elementem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! Super I love this look! Well combinable things!
    You have very nice and lovely blog, if you want we can follow each other, if yes let me know! I want it so so much. Greetings from Moscow and nice day!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  53. oj kochana, jak tu wszystko, szybko sie u cb rozwija *-*

    OdpowiedzUsuń
  54. piekne buty!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie da się ukryć, buty zdominowały cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie da się ukryć, buty zdominowały cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne są te buty *.* Noormalnie się zakochałam !

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny strój :)
    Spódniczka jak dla mnie idealna !
    Wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. weź dziewczyno trochę kreatywności bo daleko nie zajdziesz

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)