czwartek, 14 marca 2013

14/03/2013: unhuman.pl

unhuman.pl - Sklep internetowy promujący styl streetwear, który  pojawia się na polskich ulicach z coraz większym impetem. Mnie osobiście bardzo fascynuje ten styl. Jest fajny, zdecydowanie na luzie. Podoba mi się zwłaszcza u facetów, ale dobrze ubrana dziewczyna w bluzę od Diamante wear, stoprocent czy innej podobnej marki, też potrafi wyglądać zjawiskowo :)  Ja chcę pokazać tutaj swoją wersję. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Enjoy !












bluza,czapka- unhuman / legi -H&M / buty- converse

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec 



xoxo, 
L I L L E

98 komentarzy:

  1. Ja preferuję wszystko w Twojej wersji XD
    Genialnie Ci :#

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja przemega, genialnie wygląda to połączenie mięty z panterką ! :)
    no i snap Crooksa - klasyk :)

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie połączyłaś to wszystko! bluza świetna, jednak napis do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale genialna bluza <3
    a tak a propo w jaśniejszych włosach Ci ładniej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor bluzy i trampek *-*
    zestaw jak najabAdziej na TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadłabym na takie połączenie, ale bardzo mi się podoba, świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie!! Bluza jest boska *.*
    Też lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, super! Miętowa bluza + legginsy w panterkę = świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza i legginsy <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwilebiam ten zestaw! świetie połączyłaś panterke z turkusem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! byłam już w tym sklepie i właśnie ta bluza najbardziej wpadła mi w oko. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie dobrane wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czasem jest wskoczyć w luźną bluzę;-)
    Super Ci w tym luźnym stylu;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zestaw . Uwielbiam mietowy kolor . Conversy = mistrzostwo ! :*


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  15. pantera to nie mój typ ale ciekawe wygląda z kolorem bluzy i spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie :D
    Tzn ślicznie, no i wiesz jak zawsze :3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wszystko wygląda :) kolor bluzy i butów uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw :> uwielbiam full cap'y :D a bluza bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super wszystko dopasowane :) baaardzo mi sie podoba ! i te conversy <3 wlasnie mam zamiar sobie zamowic takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja trochę nie w moim stylu, ale i tak uważam, że wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardziej wolę Cię w eleganckich stylizacjach, ale ta też ma swój urok :)
    Ostatnie po lewej <33

    OdpowiedzUsuń
  22. ile kosztuje bilet na premierę jutrzejsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile będzie trwało?

      Usuń
    2. na początku występuje sama Marlena z monodramem czyli ok 20 min potem jakieś krótkie info i my ok. 30 min :) Myślę, że godzinę w sumie wszystko zajmie :)

      Usuń
  23. mozesz podac dokładny link do bluzy ? :) z gory bardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jaka bluza *.* dostałaś czy kupiłaś ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się to wydanie, szczególnie bluza :)
    I czapaa ;):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluza ! :) Fajny zestaw :)
    Ładne zdjęcia ,zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. O bożeee...świetna bluza, leginsy, trampki, czapka!
    Wszystko pasuje! Świetny outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz! Genialna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza czapa buty genialne tylko te spodnie mi do niczego nie pasują a tak to super. A najbardziej podoba mi się ten kolor conversów to są oryginalne czy jakieś lekkie podróbki?zrealizowałaś już coż z listy must have? wiesz ja też tańczyłam kiedyś w asterze tak jak dębiec więc musisz go ode mnie pozdrowić:) martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że Bartek przeczyta ten komentarz więc nie ma takiej potrzeby :) Converse są oryginalne, jeśli chodzi o liste must have to idą do mnie vansy i mam full capa co prawda nie obey ale też cudowny :)

      Usuń
  30. świetne! nie wpadłabym na to,że móżna tak połączyc legginsy w panterke z czymkolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  31. zajebista bluza kochanie <3 *-* !! xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś ładna i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne połączenie panterki z miętą <3 aż miło się patrzy :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz śliczne włosy a stylówa po prostu świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylówka. Taka w moim stylu. A bluza - genialna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. dostałaś czy kupiłaś tą bluze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba bez znaczenia :)

      Usuń
    2. czyli dostała...

      Usuń
  37. I to się nazywa młodzieżowy luz:D

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko jest okey ale te legginsy , nie lubie panterki :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetny kolor conversów. Przyznam, że jak na ciebie to taka trochę banalna ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietna stylizacja. wygladasz super!
    Zapraszam do siebie!
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  41. genialna bluza.. i świetne spodnie <33

    OdpowiedzUsuń
  42. wszędzie te same min, identyczne pozy... musisz cos zmienic bo jest monotonnie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie bluzy <3 pięknie wyglądasz, ta panterka idealnie tu pasuje! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanko... Mogłabyś dać osobny post, albo chociaż napisać w komentarzu odnośnie teatru Trzcina ?
    Jak się tam dostałaś
    Od kiedy tam jesteś.
    Na czym polega ten teatr ruchu
    Czy cały czas tylko tańczycie i jaki to taniec.
    O czym był spektakl
    Czy interesujesz się ogólnie teatrem czy jesteś tam tylko że względu na taniec ?
    Czy chciałabyś zdawać do szkoły aktorskiej...
    Pytam, bo wydaje mi się to bardzo ciekawe.
    Niecierpliwie czekam na odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam się tam zupełnie przez przypadek. Od dawna ciekawił mnie teatr Trzcina, ale nie mogłam na niego uczęszczać (1. bo byłam w gimnazjum, 2. podlegał pod szkołę II Lo) Kiedy przestałam tańczyć to zaczęłam częściej zastanawiać się nad nim. Chciałam tam chodzić, żeby nie pozbywać się systematyczności, której nauczyło mnie Cantinero przez tyle lat, aż się okazało, że uczniowie z I również mogą tam chodzić, a prowadząca zajęcia Pani Karina jest moją nauczycielką w szkole :) Nie tylko tańczymy w zasadzie więcej gramy ciałem niż tańczymy. Interesuję się teatrem (w zasadzie interesuje mnie prawie wszystko co jest związane ze sztuką) ale myślę, że do szkoły aktorskiej nie chciałabym zdawać, to raczej nie dla mnie :) Spektakl był o uczuciach ich przemianach i grze w chowanego, którą prowadzi szaleństwo.

      Usuń
  45. świetne super mega zdjęcia! :O

    OdpowiedzUsuń
  46. Panterka średnio mi tu pasuje, ale bluza faktycznie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluza jest genialna ! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pojawi się dziś post? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam CIę<3

    OdpowiedzUsuń
  50. wszystko świetne ale osobno! w sumie to legginsy gładkie albo spodnie lepiej by mi tu pasowały! ale za to urzekłaś mnie maksymalnie kolorem bluzy i trampek!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. awesome outfit! Love everything about this <3

    Ps: I would like to invite you to my 1st giveaway. Hope you'll drop by :)

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:


    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo przypadłaś do gustu!
    cudowneeeeee połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. noooo te vansy są mega, niech tylko śnieg zejdzie to świat w nich podbije :D haha z obrazu jestem zadowolony, a laptop obklejony to mega sprawa :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  54. I love this sweatshirt!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz w swoim stylu coś wyjątkowego, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zestawienie :)
    Pozdrawiam.
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. połączenie miętowej bluzy z leginsami w panterkę świetny pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  58. oo gościu dobry kapec :D
    czapa też marzenie :)
    zapraszam do mnie
    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna bluza!! <3
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. dlaczego co 2 post jest stylizacja bluza + legginsy o.O? wiem ze można fajnie wygladac no ale blogerka to chyba cos więcej...zajrzyj sobie na JEMERCED czy MAFF one maja "to coś":))

    OdpowiedzUsuń
  61. jaki masz rozmiar tej bluzy ?:>

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)