poniedziałek, 11 marca 2013

11/03/2013: Come closer

Czasu nadal brak, pogoda nadal dołuje równie mocno jak szkoła. Wszystko jest zdecydowanie nie tak jakbym chciała. Kiedy mogę zrobić porządne zdjęcia, jeśli wychodzę ze szkoły, a tam śnieżyca ? Zimo, przejadłaś mi się !

Mój pokój, klimat wildfoxowy. Zdjęcia podobne były, owszem, ale zestaw się zmienił. Tęskni mi się za ciepłymi dniami, dlatego dzisiaj zestaw, który zdecydowanie się w nie wpasuje [kiedy nadejdą]








bluzka-sh/spodenki-H&M/trampki -New Age ( fan page)

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo, 
L I L L E

107 komentarzy:

  1. Zestaw sporotwy .. jak najbardziej jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. . Świetny zestaw. ♥
    Czy ty masz tatuaż. ?

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i pomysłowe zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudownie ;3 *.*
    zaprraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne *.*
    pokaż swój pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaa, świetne zdjecia !
    Super w takim stroju wyglądasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zachciało mi się późnej wiosny/lata...eh :)
    bardzo fajnie!

    Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ! bardzo sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawdziwy tatuaż na Twojej ręce? ;)

    Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd masz te zakolanówki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczne skarpety tylko że paski białe a całe są niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakolanówki! Każdy teraz narzeka na zimę!
    Niech już będzie ciepło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam mało czasu :/
    Świetny zestaw - uwielbiam połączenie zakolanówek i trampek :3

    OdpowiedzUsuń
  14. masz strasznie ciekawe łózko :D kto ci robi zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko czekam na taka pogode zeby nosic takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny strój ! :) Suuuper zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylówa
    zapraszam do mnie glenloven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też już zima się przejadła :C
    Świetna stylówa :3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam serdecznie dość zimy. Masz świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak, tak, tak. ciepłe dni, przybądźcie !

    OdpowiedzUsuń
  21. TO chyba Twoja najslodsza sesja :)
    Pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia, a nagłowek super i zakolanowki mi się baaaardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz *_*
    Zakolanówki są świetne.
    Strasznie mi się podoba twój tatuaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez tęsknie za czasem, gdzie po prostu wystarczy założyć buty i wyjść z domu.. Bardzo fajna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  25. podkolanówki są rewelacyjne ! i uwielbiam Twoje zdjęcia. ;)

    pozdrawiam, i.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny strój , podkolanówki i wql wszystko świetne *.*

    zapraszam na nową notatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. twoja kanapa jest świetna do zdjęć :) no i oczywiście wszystko do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo masz nauki, lekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od dnia/tygodnia. Ostatnio miałam wiele na głowie, zresztą nadal mam..

      Usuń
  29. pokazałabyś swój pokój? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dręczysz ludzi za oknem śnieżyca a pokazujesz taki letni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. a mi się wogóle nie podoba nic na tym zdjęciu oprócz twojej osoby, pokoju i zakolanówek. Szczerze powiedziawszy ta koszulka przypomina mi taką spoconą od nas ze szkoły jaką zakładamy, by podzielić się na grupy sory za to skpjarzenie ale po prostu pisze prawdę. Co do butów to według mnie są to kolejne podróby conversów których mam już dosyć bo już cała szkoła chodzi u nas w takich i uważają się za fajnych:( wiem że masz dużo nauki ale myślę że jeżeli teraz ci się nie chce, nie może już nie wnikam to później jak będzie ciepło nie będzie lepiej. martyna ( anonimie w poprzedniego posta to dla ciebie żebyś się nie musiał denerwować te piękne przecinki i kropeczki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że mi się nie chce. Ja po prostu nie mam czasu. Liceum do czegoś jednak zobowiązuję, a nauka zawsze na pierwszym miejscu była ;)

      Usuń
    2. To po co w ogole prowadzisz bloga??? Nie chcemy czytac tego, ze nie masz czasu ani ze szkola to szkola tam to..masakra jakas dziewczyno!!! Lepiej nie pisz juz nic i wrzucaj same foty ;) nie kazdego interesuje Twoje zycie i co to ty nie robisz....

      Usuń
    3. Nie chcesz czytać to nie czytaj, nie chcesz oglądać to nie oglądaj <3

      Usuń
  32. ten Twój tatuaż wcale nie jest ładny... Ala Bartman troszke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim się musi podobać :)

      Usuń
  33. Co dostaniesz od eastend? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiesz? / k.

      Usuń
    2. wszystko w swoim czasie ;)

      Usuń
    3. yyyyy racja tatuaż kiczowaty;d;d;d jakbyś sobie na lekcji cienkopisem napisała ,a i przesłanie baaaaaaardzo ambitne ;/ nie szkoda ci kawałka ciała na coś "tak bardzo oryginalnego" (hahahaha)?

      Usuń
  34. Masz jakies niedoskonalosci na twarzy? A wgl malujesz brwi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pełno haha :) Brązową kredką codziennie rano :)

      Usuń
  35. Czytasz tomaszowskie blogi? ;33 ktore.??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam :) Różneeeee, sporo ich :)

      Usuń
    2. Np.?? ;**

      Usuń
  36. Ladna masz urode ;** co wybralas sobie od tityshe? ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Skąd pokolanówki :> ? Fajnie wygląda ten zestaw i wcale bym tak nie narzekał. Rozumiem, że w sesji chodziło o stowrzenie pewnego klimatu i ja go zauważam.

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny post :)

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakolanowki sa jak dla mnie na pierwszym miejscu!!

    OdpowiedzUsuń
  40. od zawsze uwielbiam te sportowe zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Perfection! Love your socks. I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne masz te zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny sportowy look, wyglądasz super <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyglądasz ! uwielbiam twojego bloga i ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyglądasz! super foty

    OdpowiedzUsuń
  46. jeeeeeeeeeej, genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw. Super koszulka. I zdjęcia tez fajne, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam tą piosenkeeeee *_* swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  49. zatkało mnie *.* świetne zdjęcia :) zestaw na sportowo super ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ahh ta szkoła ... mi też się zima już przejadła . Jak dla mnie mogło by już jej nie być nigdy !

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie martw się ;)

    Bardzo mi się podoba !!
    Twój pokój, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  52. What a great photo's love the dreamy style and you have awesome legs (does that sound weird, probably haha)

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny klimat zdjęć, ale stylizacja nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Spytasz się Ady kiedy doda nowy post? Bo nie akceptuje komentarzy nawet;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze czekają na akceptację - na wszystkie na pewno odpowiem :) Teraz mam sporo spraw na głowie związanych z Londynem oraz piątkowym konkursem, więc brak mi czasu. Już niebawem wszystko wróci do normy, obiecuję! :*

      Usuń
    2. jaki konkurs masz w piątek ??

      Usuń
  55. Byłas na rekolekcjach?

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna stylizacja ! aż się chce lata <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  57. też mam dość zimy ;c ja chce już wiosne <3
    spoczko zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. super zdjęcia ;) boskie zakolanówki

    OdpowiedzUsuń
  59. pięknie, pięknie, pięknie <3
    ~ Olssoon.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czemu teraz tak mało postów piszesz, jeszcze do niedawna pisałaś co dwa dni, a teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak czasu, nadmiar obowiązków i zimno uniemożliwiające mi zrobienie zdjęć..

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)