piątek, 8 marca 2013

08/03/2013: Rock of Ages

Weekend zapowiada się intensywnie. Dziś obiad ze znajomymi & wieczór z dziewczynami ( tak z okazji Dnia Kobiet, przy okazji chciałam złożyć WAM dziewczynom/kobietom najserdeczniejsze życzenia) Chciałabym tu napisać coś więcej, ale za bardzo nie wiem co. Całe dnie mijają mi w zastraszająco szybkim tempie ze względu na wiele prób, na których ćwiczymy do premiery naszego spektaklu. Przepraszam, że ostatnio jest tu mniej  MNIE, a więcej wszystkiego innego. Wraz ze wzrostem temperatury na termometrze wzrośnie moje zaangażowanie i motywacja. I promise !









bluzka-Bershka/spodnie- Mohito/ Bluza-NY/ buty-step

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo, 
L I L L E

115 komentarzy:

  1. bardzo bardzo fajny look😉

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ;)
    ale masz cudną grzywkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka bluzka, jakie spodnie, jezu jakie włosy ♥
    Kocham twoje stylizacje, są zajebiste! *____*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja
    najbardziej podobają mi się spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka ;)
    Tobie też życzę wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw ;D Podobają mi się Twoje sztyblety ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie <3 :)
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Co dostałaś od chlópaków z klasy dziś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiatka, zorganizowali nam również zamiast lekcji poczęstunek przy świecach, cudowni są !

      Usuń
  9. fajnie :)

    mam takie same buciki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! świetna bluzka, uwielbiam taki styl. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci w tej bluzce i
    spodniach ♥

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/30/12/57/70/3012577035 co sądzicie o tych butach? konkretnie o tym modelu

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :)
    pogoda nie motywuje, znowu zimno, ale oby nie na długo!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :) oj u mnie zima pełną parą :D dziękuję i miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluzka jest świetna, a z tymi spodniami wszystko wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam burgundowe spodnie :) dziara mega wygląda :D
    zapraszam do mnie, wrzuciłem pierwszy fit :D

    LifeOfAPropser

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie !! :):)
    Jak ja bym chciała zobaczyć ten spektakl ..:)
    Również wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia kobiet ;** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, świetny outfit! a bluzka przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nocujesz u dziewczyn?

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się strasznie ten zestaw podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest ta koszulka *___*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Twój blog bardzo, szkoda, że już nie piszesz coodziennie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym mieć na to czas, ale wiadomo szkoła, dom, zajęcia dodatkowe, nauka to mnóstwo obowiązków, które staram się jakoś pogodzić z pisaniem tu jak najczęściej, nie zawsze jednak wychodzi :(

      Usuń
  23. oj pięknie bardzo mi się podoba:) te spodnie są cudne nie dość że aktualnie mój ulubiony kolor to jeszcze mają takie fajne przeszycia a bluzka też ładna bo ja lubie takie bez rękawów i do tego takie luźne ogólnie super jedna z twoich najlepszych stylizacji i najbardziej podobających się mi a no i jeszcze te świetne buciki marze o nich od jakiegoś czasu ale nie mogę ich nigdzie spotkać:)jednym zdaniem cud miód malina hehe martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak czytam wypowiedzi martyny, to brak mi tchu. serio nie znasz znakow interpunkcyjnych?

      Usuń
    2. to lepiej ich nie czytaj żebyś się nie udusiła przez ten brak tchu:) a tak szczerze mówiąc to nie lubię ich używać korzystając z internetu kto by się nad tym głowił ja chcę za każdym razem powiedzieć kini co myślę bo z tego co zauważyłam to lubi jak się tu wypowiadam i jej nie przeszkadza brak znaków interpunkcyjnych. a to specjalnie dla ciebie anonimie! martyna

      Usuń
  24. Bosko! Właśnie szukam takiej kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ile dałaś za tą bluzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza należy do Ady złapała ją na przecenie za 40 zł :)

      Usuń
  26. lovely outfit dear! Your hair looks fab!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  27. Co się dzieje z Klaudią, czemu nic nie pisze na blogu? Jest już po operacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już po operacji, obiecuję,że niedługo coś się pojawi :)

      Usuń
  28. Stylizacja jak najbardziej udana. Uwielbiam właśnie takie stylizacje-pasują do mnie i dobrze się w nich czuję. Tobie jest w niej również dobrze, lecz uwielbiam Cię w koszulach, ponieważ wyglądasz w nich naprawdę świetnie;-)
    + na zdjęciach jakoś wyglądasz tak jakbyś była przemęczona, śpiąca, ale być może to tylko moje złudzenie. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna koszulka i te bransoletki, jest klimatycznie, jest drapieżnie i z charakterem, bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne połączenie tej bluzki z tymi spodniami <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nadal nie masz gustu. eleganckie spodnie + bluza to niezbyt udane polaczenie. moze gdyby one mialy inny kroj, to ok, zestaw fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi sie podoba, zestaw totalnie na luzie:)

      Usuń
  33. łał, świetny look. kurtka jest rewelacyjna ! zazwyczaj unikam NY, ale chyba jednak zacznę tam zaglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  35. masz świetny styl i włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ty się wpsaniale ubrałaś! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  38. http://moda.allegro.pl/piekne-legginsy-brooklyn-romwe-r-s-black-milk-hit-i3087662094.html to ty je sprzedajesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem pod wrazeniem Twojej stylizacji!
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochana jestem w bluzce♥
    świetna stylizacja , mega wyglądasz w tym połączeniu!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. bluza jest super!! swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuje, uwieklbiam połączenie czerni i burgundu, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  43. Co dzisija robisz?

    OdpowiedzUsuń
  44. chcę mieć taką grzywkę ja ty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ty wcale nie jesteś ładna, masz małe oczy, usta i duży nos, tylko na niektórych zdjęciach wychodzisz OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, co to za tekst?! hahahha

      Usuń
  46. ubrania jak ubrania, mnie to sie strasznie bransoletki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mozna wiedzie co masz pod bluzką ? :) to czarne bo bardzo fajna obcia do takich bluzek i stanika nie widac.
    Super wyglądasz w takich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, a spodnie mega kolor mają <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacja ! Uwielbiam każdą Twoją stylizację kochana !<3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie wyglądasz, i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw! zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny, bardzo pzremyślany look!
    koszulka robi mega wrażenie, suuuper !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. obłędny zestaw, rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz i tatuaż również świetnie!
    Dziękuję za komentarz :d
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna stylizacja;)
    tatuaż*.*

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja zakochałam się w Twojej grzywce! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Koszulka jest super! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wyglądasz świetnie, jak zawsze <3 uwielbiam twoją rockową wersję <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Będzie dziś post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jutro zrobić zdjęcia i dodać post. W weekend nie miałam czasu..

      Usuń
  62. Rewelacyjna bluza z NY, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  63. łaaaał, genialnie wyglądasz... :o!

    OdpowiedzUsuń
  64. rewelacyjne buty, a tatuaż idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. gorgeous shots :)
    you look so fab!

    xx
    http://earlithaolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog ;) Bardzo podoba mi się twój tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. rockowa stylizacja
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ile dalas za buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dawno kupowałaś? :)

      Usuń
    2. na początku roku szkolnego jakoś

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)