środa, 6 marca 2013

06./03/2013 : Must Have

          Ostatnie dni są bardzo zakręcone, wiele się dzieje.  Nagrania naszego spektaklu zostały zakończone sukcesem. Teraz wystarczy tylko czekać na informację, czy dostaliśmy się na dane festiwale. Jeśli ktoś miałby ochotę przyjść na premierę to proszę uważnie obserwować fan page, na którym niebawem pojawi się informacja z datą, miejscem i godziną  :) 
          Jeśli chodzi o dzisiejszy post - wiele z was prosiło mnie o taki więc z racji tego, że nie mam czasu zrobić zdjęć postanowiłam pokazać wam tu moją listę must have, która z dnia na dzień niestety się powiększa.. 

Obey/ opaska z ćwiekami/biały zegarek
sportowa spódnica 
kapelusz/melonik

 Boyfriend jeans
któraś z tych trzech par butów
(po kliknięciu na zdjęcie ukaże się większy obraz)

P.S TUTAJ wystawiłam kilka swoich rzeczy na sprzedaż, serdecznie zapraszam :)

xoxo, 
L I L L E

82 komentarze:

  1. Panterkowy OBEY jest przekotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na mojej liście must have też znajdują się Vansy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Obey, a Vansy to chyba najwygodniejsze obuwie jakie ktoś wymyślił :D No i maxy tak samo :D
    Poooooooozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce boyfriendy ;)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. air maxy i vansy : też pragnę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ja też i jeszcze obey

      Usuń
  6. Ja też poszukuje idealnego kapelusza lub melonika !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam 2 kapelusze i boyfriend jeans :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome outfit! And i love the shoes:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy masz ślub mamy ?:)
    Dodasz jakieś zdjęcia już po ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod koniec marca ;) nie wiem czy dodam zdjęcia, zobaczę :)

      Usuń
  10. też zamierzam kupić sobie kapelusz, ale słomiany :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne boyfriendy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. super ciuchy !

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa lista, uwielbiam takie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że mamy podobną listę must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile Twoja mama ma lat?:)
    ale śliczna jest na tym zdj co dodałam na fan pejdża :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *dodałaś:)

      Usuń
    2. rocznik 73' , przekażę jej :)

      Usuń
  16. czapka obey baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te bordowe vansy dostałem w prezencie urodzinowym,a raczej w łapkach bede miał je dopiero w sobote :D a strzeż się przed Obejami, szczegolnie tymi panterkowymi, pełno podróbek po internecie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna lista :) MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna lista! Vansy, vansy. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. OBEY <3 Świetna lista :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko mi się podoba oprócz tej spódnicy vansy są piękne mój ulubiony kolor i wzór ale koleżanka kupiła i mnie uwięziła bo sobie nie kupie takich samych ale air maxy też ładne ale białe chcesz?? nie wiem czy to dobra decyzja a creepersy najładniejsze a to dziwne że mi się podobają bo ja do tego stylu butów nie jestem przekonana a te mi się podobają więc muszą być wyjątkowe:) hehe a no i jeszcze kapelusz dla mnie jest niesamowity i taki inny ale ja osobiście bym się nie odważyła czekam na posta i się nie mogę doczekać wiem że jesteś zajęta ale ja już nie mogę no!!! martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEWCZYNO INTERPUNKCJA!

      Usuń
  22. staram się jak mogę :) Jutro jakieś nowe zdjęcia zrobię z kimś jak się uda !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. znasz jakieś fajne strony z air maxami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.eastend.pl/ / http://www.butyjana.pl/ / http://www.spartoo.pl/

      Usuń
    2. dzięki wielkie ! :D

      Usuń
  24. wiesz może gdzie można kupić czapkę beanie "hi mom" ?
    albo po prostu czapki beanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/ReBellbeunique?fref=ts

      Usuń
  25. Loving the skirt, interesting fabric!

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. czapka OBEY(z panterką) - ZAWSZE ZA :D

    OdpowiedzUsuń
  27. boyfriendy też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fit już wrzuciłem, zapraszam do oceny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę spódnice deynn chyba? :) Czy obserwujesz mnie? Często u mnie jesteś i jeśli tak to owszem też dodam, żaden rewanż, ale nie obserwuję wszystkich komentujących tylko lubię wyjatkowo twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się opaska i spódnica, ogólnie można to fajnie zestawiać. A kapelusze uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna opaska :) obserwuję.


    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ta dziewczyna z opaską na głowie w pierwszych 3 zdjęciach to moja serdeczna koleżanka i szafiarka :) ha jaki świat mały!
    ja też chcę biały zegarek, ale póki co na mojej liście must have jeden punkt : 2x iphone 5.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o czapkę to polecam coś z polskich marek :) dużo jest tych z panterkowym elementem (jak coś to pisz) oraz bierz Vansy na ciepłe dni są o wiele lepsze niż Air Maxy (które oryginalne nie kupisz taniej niż 320 zł - omijaj allegro). Jeśli będziesz chciała jakieś fajny sklepy z Vansami to mów podam linki :) albo zajrzyj do mojej listy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te rzeczy, które tutaj dodałaś to cała ty <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. trzecia para butów świetna :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jest taka sportowa spódnica :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się jeansy i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. meelonik *_* też poluję!

    OdpowiedzUsuń
  40. i want these hats soo bad! this is an awesome blog feature!
    You've just earned yourself a new follower! All the best =]
    -Bobby Raffin

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo :) http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też planuje kupić kapelusz na lato i czapkę

    OdpowiedzUsuń
  43. moja lista też z każdym pójściem do sklepu robi się coraz dłuższa ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa i kusząca lista :):)

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  45. masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  46. Moge dac ci ta cwiekowana opaske if u want :d

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię takie posty ! :) Kiedyś na jednym blogu właśnie coś takiego zauważyłam i miałam o tym napisać,ale na razie nie mam czasu ! Fajne rzeczy ! :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  48. w sin-say jest sukienka i ma właśnie dół taki jak ta spódniczka ze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)