niedziela, 3 marca 2013

03/03/2013: Black&Gold

          Weekend minął mi bardzo sympatycznie. Plusem jest to, że jutro też nie wybieram się do szkoły, lecz na nagrania naszego spektaklu. Zapowiada się dosyć emocjonujący dzień :)
          Nowy kolor włosów niewiele różni się od poprzedniego. Dodane lekkie ombre i sporo skrócone końce to w sumie jedyna zmiana. Dzisiaj prezentuję wam zestaw czarny przełamany złotymi dodatkami, w tym cudownym paskiem, który marzył mi się już od dawna :) Enjoy!











tunika-sh/spódniczka-NY/buty-czasnabuty.pl/ zegarek-allegro/pasek-blings.pl

Zdjęcia : Bartłomiej Dębiec



xoxo, 
L I L L E

106 komentarzy:

  1. szczerze powiedziawszy nic specjalnego pasek nie podoba mi się wogóle jest straszny jak dla mnie to samo jak połączenie tuniki czarnej i czarnej spódniczki jakoś mnie nie przekonałaś czekam do następnego posta i mimo to że mi się dziś nie podoba to już nie mogę się doczekać wtorku i następnego posta włosy są teraz lepsze niż wcześniej i dobrze że je trochę ścięłaś bo tak to mają szansę na odnowę przy takim codziennym prostowaniu pokażesz nam się kiedyś w takich normalnych "twoich" włosach?? dlaczego przestałaś chodzić w koczku, kucyku przecież było ci tak ładnie?? nikt tego nie dostrzegł tego oprócz mnie chyba ale bardzo ładnie wyglądałaś podczas robienia sobie tatuażu powiesz nam skąd są spodnie i bluzka?i jakie tatuaże mają twoje koleżanki te z którymi robiłaś swój???martyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często chodzę w związanych włosach ale jakoś wychodzi, że jak idę na zdjęcia to akurat mam rozpuszczone:) Będzie oddzielny post z zestawem, który miałam na sobie w studiu, tylko muszę znaleźć znowu chwilkę czasu, żeby je zrobić :) Klaudii tatuaż możesz zobaczyć u niej na blogu - http://klaudia-wagenknecht.blogspot.com/, a Ady tutaj - http://hallowkaa.blogspot.com/ :)

      Usuń
    2. a i jeszcze coś nie stawaj tak prosto w rozkroku bo wtedy nie wyglądasz tak dziewczęco tylko tak dziwnie i twoje nogi zdają się grubsze:) a buciki masz cudne i ty o tym dobrze wiesz mam nadzieję że moja opinia nie będzie dla ciebie rozumiana jako hejt bo takie nie miało być ja po prostu lubię mówić co myślę i być szczera więc przepraszam za siebie:D martyna

      Usuń
    3. nie przepraszaj haha:)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek <3 Świetnie wygląda całość

    http://30upblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój. jakoś czerń ze złotymi dodatkami zawsze do mnie przemawiała. buty cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba:) aparat Cie kocha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie,to takie proste i tak eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pasek genialnie pasuje do tej tuniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękny kolor włosów! <3
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanką szerokich pasków, ale tutaj wygląda ok, masz świetne okulary i tunikę a o takich butach marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek nowych włosów, w ogóle, czerń i złoto zawsze do siebie pasują, GENIALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. co robisz, że jesteś taka szczuplutka? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz odpowiedzieć na to pytanie? stosujesz jakieś diety, uprawiasz jakieś sporty?

      Usuń
    2. Nie stosuję żadnej diety, tańczyłam przez połowe swojego życia to mi wiele dało :) Teraz jestem w ciągłym ruchu też (szkoła,teatr zajęcia) no i jakieś ćwiczenia w zaciszu domowym od czasu do czasu :)

      Usuń
    3. ale to brzuszki robisz czy jakieś inne ćwiczenia? :) czy tańce ładnie urzeźbiają nogi?

      Usuń
  12. cudownie : 3
    sliczny outfit i ten kolor włosow!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw i podoba mi się połączenie tego paska z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna :) Jak zwykle :) Mam pytanie ile musiałaś mieć minimum punktów, żeby dostać się do I ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra! piękne zdjęcia, bardzo fajne przełamanie czerni tym złotym paskiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit :) Jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dodałam do obserwowanych <3

    tunika oversize jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała Ty <3 buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuuuper okulary :*
    Dzięki za tamten komentarz, przy jutrrzejszym poście zastosuje się do rad :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasek jest genialny. Dawno nie widziałam Cię w tak dobrej stylizacji prawdę mówiąc <33 Promieniejesz, a miejsce na fotki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej Ci w tych włoskach :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasek jest boski, nie widziałam jeszcze nigdy wcześniej takiego, pewnie teraz zdobędzie popularność :D

    OdpowiedzUsuń
  23. INTERESUJĄCY BLOG.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajnie, prosto, seksownie i znów bardzo miło dla oka, plus figura- zazdroszczę!! :)
    jak tatuaż, zagoił się już?

    OdpowiedzUsuń
  25. JEEENYŚ, ale ty jesteś ładna. *,*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak gwiazda ! buty nieziemskie <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny look! super zdjecia ;D a w pasku sie zakochałam ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  28. czerń i złoto kompozycja idealna , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym miec taki pasek. mega efektowny. pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz super!
    choć ja to bym Cię widziała w ogóle w krótkich włosach (jak Victoria Beckham)...

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee! nigdy nie ścignaj włosów na krótko, takie jak są teraz idealnie do ciebie pasują. :o

      Usuń
  32. OMG this is stunning, love it:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobne ombre, w sensie chciałam mocniejsze ale wyszło podobnie jak u Ciebie :) ja właśnie muszę coś z włosami zrobić, ale jeszcze nie wiem co. ciągle krążę gdzieś między bobem, a prostymi ale dużo krótszymi. no i chciałabym zafarbować na ciemny ale się boje bo mam dosc nietypowy kolor wlosow i juz do niego nie wroce i mi szkoda. zreszta ja w ogole boje sie zmian na glowie :)
    piekne buty!! i masz fantastyczna figure! ile masz wzrostu?
    ps: nominowałam Cię do versatile blogger award.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja chyba się skuszę na pasek:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się dodatki dodane do tego kompletu :)
    Spektakl brzmi emocjonująco, chciałabym Cię zobaczyć w akcji :):)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem pod wrażeniem tatuażu :) jaką Ty masz figurę, wow :) jak się nauczyłaś pozować do zdjęć? masz taką lekkość w tym, zazdroszczę. no i w włosy wyglądają o niebo lepiej, lekko i tak jakby były muśnięte słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz niesamowicie. widziałam już ten look na lookbooku <3 jestem zakochana, wyglądasz nieziemsko <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. GENIALNIE!!! pasek jest obłędny!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  39. ILE MASZ TATUŁAŻY?

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie
    Śliczne buty <333333

    OdpowiedzUsuń
  41. ale ładnie wyglądasz! pasek jest śliczny <3 a co do tatuażu - jest idealny, najważniejsze że podoba się Tobie. Nikomu innemu nie musi, bo odzwierciedla on tylko Ciebie, a nie kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super zdjęcia, bardzo fajnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czuć wiosnę hehe :D
    Niezła kiecka, i zazdroszczę nie bycia w szkole :(

    LifeOfAPropser

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciuchy *-*






    http://evilspiritt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się ten pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ahh jak ja lubię takie perełki z sh!!! Pieknye wygladasz!!

    OdpowiedzUsuń
  48. nóżki, buty! zakochałam się *.*
    inspiracja do mojego bloga! muszę zaobserwować za chwilkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia :) Strój jest cudowny ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia !

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna decyzja z podcięciem włosów, wyglądaj teraz o wiele zdrowiej i korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. a mi się podoba , bardzo fajny zestawik :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Inspirujesz się Maff?

    OdpowiedzUsuń
  54. Mówisz, że niby minimalna zmiana, ale ja widzę ombre, i inny kolor! :)
    Świetnie ten pasek komponuje się z czarnym zestawem :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaka piękna :)
    Top 40 książek już u mnie! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Wygladasz fantastycznie. super stylizacja!
    Zapraszam do siebie
    Kisses
    Aga

    New posts
    Ethnic sweater trend!
    Studded shoes!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny zestaw ;)
    A co do włosów to prawie nie widać różnicy ;*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny pomysł aby ożywić tą ciemną stylizacje złotym paskiem. Bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  60. genialny look, a pasek,zegarek i botki bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie, ślicznie! Za ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładnie wyglądasz!! Również niesamowicie podoba mi się to, że połączyłaś czerń ze złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie Ci jest w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo podoba mi się połączenie czerni ze złotem!

    OdpowiedzUsuń
  65. wg mnie wyglądasz coraz lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  66. naprawdę świetne zdjęcia :) i strasznie podoba mi się zegarek, muszę w końcu też taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mogę się napatrzeć :) Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  68. och taki pasek mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)