wtorek, 26 lutego 2013

26/02/13 : sheinside.com

(post zaplanowany)
          Pierwszy dzień szkoły po tak długiej przerwie nie był aż tak męczący jak w moich wyobrażeniach. Ogółem rzecz biorąc dałam rade ! Proporcjonalnie do  wzrostu temperatury na zewnątrz rośnie moja motywacja. Ostatnio wydarzyło się trochę pozytywnych rzeczy w  moim życiu i myślę, że  to dało mi lekkiego "kopa".  Dzisiejszy post jest zaplanowany, ponieważ po szkole nie miałabym czasu na jego napisanie. Czeka mnie dzisiaj bowiem wizyta u fryzjera ( zmiana koloru włosów) i zajęcia teatralne. 
          Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw  to założyłam moje ulubione creepersy, długo wyczekiwaną bluzę Boy london i dawno zapomniane leginsy. Co myślicie o tym połączeniu ?:)











bluza-sheinside/legi-Ptak/creepersy-czasnabuty/plecak- Reebok


xoxo, 
L I L L E

117 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia , idealna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! Bluza jest cudna,też ją chce!;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo oczekiwana bluza Boy- fantastyczna!!! Ja jestem zakochana w ciuchach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz w ogóle drogie dziecko co zonacza ten znak na bluzie? żałosne...nawet nie wiesz co nosisz i może jeszcze tak do skzoł poszłaś? pan od historii na wejsciu powinien Ci za tę bluzę trzy pały wstawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co oznaczna znak na bluzie to głębszy temat. Ile ludzi tyle opinii :) Tylko czekałam na taki komentarz!

      Usuń
    2. ile ludzi tyle opinii? hahaha wiesz co piszesz w ogóle?

      Usuń
    3. a co myli się? przecież to prawda, każdy ma swoją opinię

      Usuń
    4. tu nie chodzi o opinie tylko o historie ..

      Usuń
  5. Bluza jest świetna :) Szkoda, że za duża na Ciebie, nie noś jej poza domem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza <3 A bardziej nadruk! Ukradłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BOY LONDON o matko! genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twój styl, świetne leginsy i ta bluza *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetny zestaw! <3 zazdroszczę bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Uwielbiam tą bluza, jest naprawdę śwuietna!;-)
    Zestaw bardzo mi się podoba;-)
    + prześlicznie wyglądasz na tych zdjęciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz nie raz widzialam tę bluzke, podoba mi sie! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dowód na to że luźne bluzy mogą być seksowne! Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz co Ty masz na bluzie? ogarnij się. jakby na bluzie było napisane 'jestem idiotką' to też byś założyła?widać, że z hisorii masz chyba same jedynki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Boy London powstała w latach 70-tych i wyrosła w subkulturze punkowej. Bardzo często "bawiła się" taką symboliką. Logo początkowo było kopią nazistowskiego symbolu orła trzymającego swastykę. Następnie ją usunięto pozostawiając jedynie koło w szponach ptaka. Obecnie wpisano w symbol napis BOY LONDON. Jest to obecnie modny znak, widywany również na polskich imprezach. Nie da się ukryć, że w jego promocji bardzo pomogły gwiazdy.

      Znak może i podobny ale nie bardzo chodzi tu o propomcję symboli nazistowskich..

      Usuń
    2. bluza świetna KOCHAM BOY LONDON <3 ale ogólnie stylizacja ni udana creepersy z tymi legginsami nie komponuja sie dobrze a wystajace skarpetki nie daja sie na te pore roku

      Usuń
  14. kto robił zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra! świetna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się nad tą bluzą :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, a jaki kolor włosów będzie nowy? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A skąd plecak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytasz wgl jej posty?
      reebok

      Usuń
    2. Zawsze czytam ! ale szukałam skąd plecak i nie widziałam, sorki :)

      Usuń
  20. love your sweatshirt dear! you look stunning! XX

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  21. no tak, Kinga ma coś nowego. coś nowego co jest modne i rzadko spotykane. trzbea ją zjechać. bardzo, bo przecież co, wy tego nie macie. dobra, jest nazistowski znak owszem. ale nie jest on tak rozpoznawalny i każdy ma prawo nie wiedzieź. po co sie tak od razu unosić. z resztą. jakbyście dostali taką bluze to na bank byście ją nosili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znak nie do końca taki sam i tak jak pisałam wyżej ile ludzi tyle opinii. Jeśli chodzi natomiast o mnie to absolutnie nie chodziło o promowanie niczego złego... Mimo wszystko dziękuję, że ktoś się za mną wstawił:)

      Usuń
  22. Mój BOY ;)
    Genialnie, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :)
    Zresztą jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie & bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz!
    zakochałam się w tym plecaku <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przemawiają do mnie te buty... :P Ciekawa jestem nowego koloru włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. no wreszcie doczekałam się tego co chciałam leginsy są super ale ciekawe czy jak bym zwykłe tak pocieła czy by nie wyszyły muszę spróbować koniecznie bluza również fajna i dla mnie nie ma znaczenia co tam na niej jest a prawda jest taka że się czepiają o takie bzdury bo muszą być fajni szkoda tylko że z anonima bo widać że odważni jak cholera:)super kinia:* martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z normalnych Ci wyjdzie, ponieważ taką wersję też posiadam :)

      Usuń
    2. O takie bzdury - no nie wiem, od kiedy IIWŚ i zbrodnie III Rzeszy są bzdurą. Chyba że w I LO was tak uczą. :) No ale przynajmniej nie nosimy nazistowskich nadruków "bo musimy być fajni". Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Martynie raczej chodziło o to, że jak nie ma się o co czepiać to czepia się o szczegóły.Nikt nie wspomniał tutaj o tym o czym ty wspomniałaś/eś. I lo nie jest takie złe jak mówią. Pozdrawiam :*

      Usuń
    4. A od kiedy w szkołach uczą tego, jak się ubierać? :o ludzie, proszę Was, to jest żałosne -.-
      każdy ubiera się jak chce, ma swój styl i wątpię, aby nauczyciele mieli jakikolwiek wpływ na to ^^ /Agnieszka.

      Usuń
    5. tak właśnie o to mi chodziło kinia tylko nie wiedziałam jak to ująć:)martyna

      Usuń
  28. No. Pozycje do zdjec w koncu wygladaja jak trzeba! Milo sie oglada. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko fajnie oprócz tego loga na bluzie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten zestaw jest zarąbisty, podbił moje serce naprawdę :)
    Zmiana koloru włosów? OOO nie mogę się doczekać ;D Ale to tak wiesz idziesz na całego czy tylko trochę ciemniejszy albo jaśniejszy kolor ??
    Fiu fiu ;P
    Zestaw przecudny, przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. a boy london jumper is always a good option!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna stylizacja !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluza jest powala na kolana! ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastyczna bluza i buty!!! super♥ ♥ ♥ ♥ Z POZDROWIENIAMI,OLA

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się że rzeczy które pokazałam na blogu Ci się podobają, czekam na Twoje nowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A moja motywacja coś zanika.
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  37. WEDŁUG MNIE STRÓJ JEST BOSKI :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . <3
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Znak na bluzie, mimo, że zmieniony, w naszym kręgu kulturowym po prostu uważany za niesmaczny. Moda, modą, ale świadomie wybrałaś tę bluzę... No i cóż nie wykazałaś się. Możesz tłumaczyć, że został on zmieniony, ale i tak każdy (powinien) znać pierwowzór. Ogólnie stylizacja okey, ale powinnaś wykazać się następnym razem bardziej wybierając nadruk na bluzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się rozumieć te wszystkie kontrowersje, które wzbudziła ta bluza. Dokładnie wiem co oznacza taki symbol i wiem na co się pisałam zamawiając tą bluzę, ale znak jest zmieniony i niedokończony i przede wszystkim nie chciałam w jakiś sposób tworzyć promocji znaków nazistowskich jak uważa większość :) Jeszcze raz napiszę, że to tylko bluza. Mimo wszystko dziękuje za taki normalny komentarz :)

      Usuń
  39. bluza genialna:) cały zestaw świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog ;)
    + Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw.
    Obserwuję, w końcu znalazłam jakąś blogerkę, której stylizację naprawdę mi się podobają. :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie rozumiem dlaczego ta bluza wzbudza jakieś negatywne emocje. Ten orzeł jest w tym momencie symbolem BOY LONDON. Nie ma podtekstu. Bluzy i inne artykuły są w tym momencie tylko asortymentem jakie posiada firma. A chyba normalną rzeczą jest to, że umieszcza logo na swoich wyrobach.
    Jedna z najlepszych stylizacji na tym blogu :) Dodałam bym jeszcze jakiś akcent oprócz butów. Może bluza sprawdzi się z ciekawym kołnierzykiem? Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem wypróbuję i takie połączenie !:)

      Usuń
  43. Jesteś uczennicą I LO. Wiesz może dlaczego krążą negatywne komentarze o tej szkole? Z tego co wiem jest to jedno z lepszych LO w Tomaszowie. Posiada wspaniałą tradycję, klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy,są printscreeny

      Usuń
    2. Jeden z komentarzy anonimowych do tego brzmiał, że to szkoła lansu. Może po części i tak jest, ale nawet Ci "lansiarze" muszą się dobrze uczyć skoro się do niej dostali :) Ja osobiście nie narzekam za bardzo :)

      Usuń
  44. Te leginsy są extra!

    http://30upblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. boże super *.*
    super!
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia . I cudna bluza .;)

    OdpowiedzUsuń
  47. bluza superowa jest !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna jest ta bluza. Nie rozumiem o co wszyscy się tak rzucają. Mnie osobiście bardziej rażą odwrócone krzyże lub motyw Jezusa na spódniczkach itp.

    OdpowiedzUsuń
  49. Aaaaa bluza BOY! <3 Kochamkochamkocham!
    Szybko, szybko rób zdjęcie włosów już chce Cię zobaczyć! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. masz fajną grzywke, jak ją układasz ?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta bluza rządzi ! Jest super, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  52. haha serio nie używasz? no to cholernie zazdroszczę Ci takiej cery. A co do posta to świetna bluza, już od dawna bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zestaw zdecydowanie na TAK ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. plecak jest super ! :) aa wlasnie tez musze sobie jakis kupic, bo moj juz tak rozwalony ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się takie zestawienie :) Nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. no to czekam na zdjęcia tego nowego koloru włosów! :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Totalnie nie w moim stylu ale do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. genialne legginsy :) co do loga, to kontrowersyjne, owszem, ale czasem trzeba przełamać jakiś temat tabu, stawić czoło historii, która nie sprzyjała, poza tym, jak sama pisałaś - jest zmienione. jak wczoraj na konkursie Ci poszło? :D ładnie wyglądałaś, masz świetną figurę, jeszcze lepszą, niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ! Poszło mi w miarę dobrze (zawsze mogło być lepiej) No ale zobaczymy ! Ogłoszenie wyników jest jutro.

      Usuń
    2. no i podium, gratuluję, ja też zajęłam 3, tylko zupełnie inna kategoria :) uciekłaś szybko, pewnie na wasz festiwal, a laureaci potem prezentowali się jeszcze raz! całe szczęście my się wywinęliśmy bo 'nie byliśmy przygotowani' :P

      Usuń
    3. Tak obecnie mamy próby generalne do nagrań naszego spektaklu :) Ja tobie również gratuluję !:)

      Usuń
  59. MOJA ULUBIONA I NAJLEPSZA BLOGGERKA *-*
    SUPER BLUZA I WGL SUPER TY I SUPER WSZYSTKO
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  60. o jezuu ale śliczny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ile razy jeszcze przeczytamy 'czekałam, aż ktoś się do tego doczepi' :) ?

    OdpowiedzUsuń
  62. stylowa ślicznotka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. MASZ ŚWIETNY STYL. ALE O TYM JUŻ ZA PEWNE WIESZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. a mi bardzo podobają się legginsy <3 cudne są !

    OdpowiedzUsuń
  65. kozacki look!!! Bardzo lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)