niedziela, 24 lutego 2013

24/02/2013: Oriflame

Nie było mnie, przepraszam... Myśl, że kończą się ferie, a ja nie zdążyłam odpocząć przez nadmiar prób, treningów i innych ważnych spraw była zbyt przytłaczająca. Postanowiłam więc zrobić sobie krótką przerwę :) 
Dzisiaj mam wam do pokazania kosmetyki, które czekały na swoją premierę już jakiś czas. Oba produkty pochodzą z Oriflame i są bardzo dobrej jakości. W paczce, którą otrzymałam były:
~Perfumy- zapach bardzo długo się trzyma i jest intensywny, co jest ogromnym plusem! Zdecydowanie jestem zadowolona 
~krem do twarzy pure nature (Red apple&oat)-nawilżający krem na noc, który powala swoim pięknym zapachem! Nigdy nie byłam szczególną zwolenniczką kremów, ponieważ moja skóra średnio na nie reaguje, lecz tym razem mogę stwierdzić, że nie widzę żadnych niepożądanych efektów :)

Wszystkie produkty oriflame możecie znaleźć TUTAJ


A wy miałyście okazję z nich korzystać ? Co o nich myślicie ?: )

xoxo,
L I L L E

70 komentarzy:

  1. nie korzystałam z nich ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat tych produktów nie używałam, ale generalnie bardzo lubię kosmetyki Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że dodasz zdjęcia swojego tatuażu! Chciałam zobaczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie zobaczę! :)

      Usuń
    2. Póki co, chcę sama się nim nacieszyć :) Za kilka dni wstawię zdjęcia ze studia :)

      Usuń
    3. No to czekamy! :D

      Usuń
  4. nic z tych rzeczy nie miałam :) ale bardzo lubie kremy do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie ta firme , podobnie jak AVON : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama miała te perfumy ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych produktów nie używałam ale zapewne dobrze się sprawdzą bo Oriflame to dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz tatuaż? :o

    OdpowiedzUsuń
  10. częściej zamawiałam z Avonu:>>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam kremik i płyn : )
    Bardzo je lubię a pachną super!

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś zamawiałam rzeczy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam z oriflame'em ,ale te perfumki na prawdę ślicznie pachną :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, ja uwielbiam balsamy i masła do ciała z Ori, ich zapachy powalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mialam ten krem i powiem ze nalezy do moich ulubionych a poza tym bardzo ladnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie próbowałam ani jednego, ani drugiego, ale to jabłuszko mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja generalnie nie jestem fanką firm wysyłkowych bo ja wszystko musze dotknąć, powąchać i najlepiej wypróbować :) Ale nie mam tez nic przeciwko i przez mamę sama jestem posiadaczką dość konkretnej kolekcji kosmetykow z avonu i oriflame :) całe szczescie faza jej minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety ich nie miałam, ale jak tylko nadarzy się okazja,
    to być może je kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie mam za bardzo u kogo zamawiać z oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię za bardzo orifleme już.

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki:) świetny był ten post 'garażowy'. a Tych kosmetyków nigdy nie używalam, w ogóle mam większy dostęp do Avonu jakoś niż do Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie przepadam za oriflame :<

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam do czynienia z żadnym z nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie zapach perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostra byla kiedys konsultantka wiec uzywalam I bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji korzystać jeszcze z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super, śliczna buteleczka. ja jednak nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam okazji z nich korzystać.. na razie przynajmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wolę avon od oriflame:)
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam oriflame <3 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=169634469851556&set=a.127539077394429.27105.121701037978233&type=3&theater pozwoliłam sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. nie używałam nic z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja juz coraz mniej uzywam tych kosmetyków jakos;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, ale recenzja, 'moja twarz srednio reagowala na kremy' - wtf? trzeba umiec dobrac.

    nie uzywam nic z oriflame, badziewna firma. z dobrych kremow polecam Ci la roche posay, albo avene.

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety nie miałam okazji :( ale nie przepadam za oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  36. . super kosmetyki ;)
    lubię firmę Oriflame :^^

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za współpracę :)
    Mam nadzieję,że produkty się sprawdzą po dalszym testowaniu.
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Lider Klubu Oriflame
    tel.665-279-165
    www.my.oriflame.pl/TwojSukces
    www.facebook.com/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za Oriflame, zdecydowanie wolę Avon. Mama jest konsultantką w obu firmach i zdecydowanie mam złe doświadczenie z zamawianiem, odbieraniem, reklamowaniem i odbieraniem katalogów z Oriflame. A i ceny nie są zbyt przyjazne niektórych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam. Ale ten perfum mam wrazenie ze pachnie tak jak So Elixir z Yves Rocher.. nie wiem czemu ale podobna buteleczka dlatego tak mi sie kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam okazji z nich korzystać, ale pokuszę się znaleźć te produkty :):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Perfumy wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś próbowałam Avon i Oriflame i jedne rzeczy mają fajne inne gorsze. Najważniejsze znaleźć coś dla siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna notka i te perfumy takie 'dyskretne' haha :)) uwielbiam Twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. I like oriflame:)
    Visit me on: www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  45. gdzie masz tatuaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisała że zrobi o tym post więc po co teraz pytasz?

      Usuń
  46. Lubię kosmetyki z tej firmy :)
    Fajne rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz już plany wakacyjne(jakieś wyjazdy, obozy itp zamówione) ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem na etapie poszukiwań :3

      Usuń
  48. uwielbiam Cię Kinia, jesteś moją ulubioną blogerką, masz genialnie outfity! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie miałam okazji. Ale może nie perfumy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dawno nie stosowałam tych kosmetyków.
    Świetny ten nowy nagłówek!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię produkty z Oriflame ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie używałam żadnego produktu:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Thanks for sharing your thoughts on konsultantka oriflame.

    Regards

    my homepage ... oriflame poland

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)