środa, 20 lutego 2013

20/02/2013: garage photos

Wczoraj miałam możliwość bycia statystką na planie teledysku, co było dość ciekawym doświadczeniem. Dzisiaj natomiast czekały mnie kolejne próby z naszą grupą teatralną i milion spraw do załatwienia.  Ferie mogłyby być nieco dłuższe, ponieważ nie zdążyłam zrobić jeszcze wielu rzeczy ... A jak wam mijają te ostatnie wolne dni ? 

W secie ze zdjęć, które chce wam przedstawić dzisiaj, postawiłam na czerń. Jedynym dodatkiem w innym kolorze jest tu czapka, która według mnie nadała ciekawego kontrastu całości.  Zdjęcia  natomiast należą do do dość oryginalnych, ponieważ zostały zrobione w moim garażu.  Mam  nadzieję, że Wam się spodobają :)









bluza-NY(Ady)/bluzka-nn/czapka -sh/ buty- kupbuty

Zdjęcia : Adrianna Cajdler  



xoxo, 
L I L L E

115 komentarzy:

  1. *-* Piękny strój i wystrój ! Zdjęcia cud! ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia! ;)
    a ta czapka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! fantastyczny zestaw. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kontrastu nadaje czapka, no i paznokcie :)
    Bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie!

    paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapa to świetny dodatek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, szkoda że nie zrobiłaś jakiegoś zdjęcia koło tego śmiesznego zegara, wyszłaby fajna fotka i kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ferie już dawno się skończyły :( A co do zdjęć to są jak zawsze świetne i czapka idealnie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne zdjęcia <3 świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowo :) mam bardzo podobne buty, odrobinkę nizsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne zdjęcia ;o I super czapa !

    OdpowiedzUsuń
  12. no, racja, z czarną czapką by to gorzej wyglądało. Jak teledysk będzie skończony to pokaaaż :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest świetna , czapka rzeczywiście dodaje koloru całemu zestawowi :)

    Czerwone usta świetnie do ciebie pasują ...

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sceneria i ciekawy outfit ;) Uwielbiam te bluzki z Jackiem Danielsem ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle świetnie wyglądasz a zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz ,bluza jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakim zespole ? co tam musiałaś robić ? płacili wam coś za to ? :>
    liczę na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ustawili ją do końca życia przelewem na konto, a z planu wyjechała porsche

      ...tylko pieniądze wam w głowie.

      Usuń
    2. Byłam tylko statystką w tle z dziewczynami, cały teledysk był nagrywany w klubie, więc siedziłyśmy tylko przy stoliku i rozmawiałyśmy :) Nie płacili , liczyłyśmy tylko na nowe doświadczenie :)

      Usuń
  18. widzę słońce bardzo raziło w garażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że ktoś jest niedowartościowany,mam polewke z takich osób hejtowanie stało się w ostatnim czasie popularne i już nikt się tym nie przejmuje anonimku;) Szczerze to się nie znam bo jestem chłopakiem,a po prostu lubię czytać bloga Kingi,ale wnioskuje że okulary przeciw słoneczne to był jedynie dodatek;) A może ją śnieg raził:D i Tb co do tego?

      Usuń
  19. strasznie klimatyczne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta bluzaa :) Ogólnie fajny strój. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka Jacka D jest rewelacyjna...mam podobną tylko obcisłą...uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł żeby zrobić sesje w garażu, bardzo oryginalne zdjęcia wyszły ;)
    Super czapka!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak się nazywał ten zespół? ( :

    OdpowiedzUsuń
  24. Ole odjazd ! Jesteś w klipie :D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Malowali was tam czy coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A do jakiej piosenki był ten teledysk ? :)
    Mam nadzieję, że odpowiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to sama nie wiem :D

      Usuń
    2. a jak wyjdzie na youtube to podasz nam link ? :)

      Usuń
    3. podam, może być zabawnie :D

      Usuń
  27. Zazdroszczę możliwości bycia statystką w teledysku - warto zdobywać nowe doswiadczenia;-)
    Świetnie wyglądasz, do tego Twoje czerwone usta i zielona czapka tworzą coś naprawdę dobrego. Jak dla mnie bomba. Ogromny plus za takie oryginalne zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie ma szans, dla mnie czapka jak członek rodziny :D szczególnie Lakersów!!!
    fajne foty ogólnie !!! i stylizacja przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czapka ,bluza ,buty *.*

    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł na zdjecia- genialny!!!!
    Świetny tshirt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. well your style is flawless! love the jacket x

    OdpowiedzUsuń
  32. dlatego nie mogę doczekać się wiosny. świetny strój :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja :D
    Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze śliczna,włosy piękne i te ubrania <333

    OdpowiedzUsuń
  35. czpa, kurtka, super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw i fajne skomponowane do niego miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też nie zdążyłam wszystkiego zrobić w te ferie co chciałam :/ Zdjęcia bardzo fajne i rzeczywiście oryginalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mi się nigdy nie udało wykonać planu feriowego w 100 procentach. cóż taki los.. a teraz tęsknie za możliwością ferii. ja jedyne na co mogę teraz liczyć to na wolny weekend, i mam nadzieję urlop w marcu lub kwietniu...
    a stylizacja ciekawa. i świetne miejsce na fotki.

    OdpowiedzUsuń
  39. GENIALNA SESJA, BLUZKA JEST SUPER, FANTASTYCZNE MIEJSCE ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny zegar *-*
    ja uwielbiam sb chodzić nago po domu jak nikogo nie ma *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. przyznam, że świetny masz ten garaż :D taki klimatyczny ;D świetnie wyszły też zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. noo świetny pomysł Z tym garażem! ;d bardzo ładne te zdjęcia, mają to coś :):*

    OdpowiedzUsuń
  43. Idealnie wyglądasz, Uwielbiam takie ubrania, mój styl w 100% :) czapke bym przygarneła do swojej kolekcji, nie mam takiego koloru

    OdpowiedzUsuń
  44. O! Świetna stylizacja. : > Podobają mi się Twoje czarne koturny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne foty, super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zdjęcia :)
    Świetny strój :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale oryginalnie ;-]
    Cudownie wyglądasz. <3

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie <33
    Bardzo podoba mi się czapka :d

    OdpowiedzUsuń
  49. CUDOWNIE. mega inspirujesz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo mi się podoba !!!
    mega stylizacja !!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zajebiście jak zawsze <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na serio udane zdjęcia!
    A czapka z okularami świetne odegrała rolę!
    Wiesz ile ja bym dała, żeby mieć teraz ferie! :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Klimatycznie ;P
    Bardzo mi się podoba nowy nagłówek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna czapka i super blog. ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. beznadziejny jest ten nagłówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też jesteś beznadziejny/a :D

      Usuń
    2. no, ty też :D

      Usuń
  56. bardzo ciekawa sceneria :) podoba mi sie xd

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzka <3 Ogólnie ciekawa sesja :3

    OdpowiedzUsuń
  58. Czapka bardzo fajnie przełamuje czerń. Super wyglądasz (ale to jak zawsze) :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaka świetna stylizacja, naprawdę strasznie mi się podoba.
    A tych okularów, to nigdzie nie mogę znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  60. wyglądasz świetnie jak zwykle ! boska czapka *o*

    pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nawet z prostych rzeczy potrafisz zrobić świetną stylizację ;) Kurteczka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  62. ale fajnie wyglądasz <3 super miejsce !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna stylizacja ! bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  64. oo fajnie ;3 :d

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. pewnie, że się podobają ! świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeśli chodzi o stylizację, jestem całkowicie na TAK.
    Niestety, ale się z tobą zgadzam, ferie powinny być dłuższe...

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja ferie miałam jako pierwsza, więc już nawet nie narzekam na szkołę. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście chciałabym by te ferie były dłuższe. Ale niestety nic nie da się zrobić.
    Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia :) oraz twój blog :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ano wow wow :D
    szykują się kolejne równie ciekawe wywiady nie tylko z firmami :D
    poza tym chce wrzucic tez jakies swoje "stylizacje" i jakies wlasnorecznie zrobione cuda moze czasem :D

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo klimatyczne zdjęcia i dobra stylizacja chociaż nie przepadam za koszulką Jack Daniels :>
    pozdrawiam i obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  71. O kurczę, jaki cudowny blog *_*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. wszystko suuuuuper!

    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękny nagłówek <33
    Jaka ładna sceneria, świetnie oddaje klimat zdjęć no i oczywiście twoja stylizacja- mistrzostwo <333

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajna stylizacja, ciekawe zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja w garażu mam różowo. Uwielbiam koszulkę, a zdjęcia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. super zestaw ! boskie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  77. jesteś rewelacyjna. uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)