sobota, 16 lutego 2013

16/02/2013 : http://www.lulla.pl

Dzisiaj w końcu miałam czas, aby odpocząć. Nina zapuściła na swoim komputerze wiązankę sennych piosenek, a ja po "próbie" się zdrzemnęłam.  W weekend odpoczywam i nie ma opcji, żeby ktoś zmusił mnie do czegoś bardziej produktywnego niż leżenie. 
 Jeśli chodzi o zestaw, to w takim jeszcze mnie chyba nie widzieliście. Bluzka podchodząca pod boho i jeansy, które zakładam na siebie  raz na jakiś czas dały całkiem niezłe połączenie. Dobrałam do tego łańcuszek. Gdy zamawiałam go w sklepie, miałam do niego również bransoletkę, która  swoją drogą prawdopodobnie przerwała się i spadła z mojej ręki, kiedy szłam na zdjęcia... 

Sama wracam do leżenia, a was zostawiam z kolejną serią zdjęć :)









bluzka,spodnie-stradivarius/buty-sh/ wisiorek- lulla.pl

Zdjęcia : Bartłomiej Dębiec 



xoxo, 
L I L L E

94 komentarze:

  1. jak układasz sobie grzywke? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty genialne, ale cała stylizacja jest fantastyczna:)
    P.S pierwszy raz Cię widzę w dżinsach:O <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie za zimno :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz takie cudowne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Też bym sobie poleniuchowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. top jest extra !
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega buty, cała stylizacja również !

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosta stylizacja , a robi wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny naszyjnik,udana stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jakaś kijowa ta bransoletka która sie już rozwaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka ;) i w ogóle świetnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. to niesamowite, że komuś do twarzy z 'przytyciem' :) pięknie, wyglądasz jak kobieta, a nie jak dziewczynka :) tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka prosta stylizacja,aczkolwiek ładna i stylowa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz ♥ Stylizacja prosta, ale ma coś w sobie. Dodatki dodały dużo uroku.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, na nową notkę z rysunkiem Rihanny ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja prosta, ale bardzo efektowna :) Naszyjnik jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też rzadko zakładam jeansy. :) Świetny strój *.*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ty jesteś śliczna ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo często nosze jeansy.
    To najwygodniejsza możliwość bo wszystko do nich pasuje ; )
    Świetnie wyglądasz ; >
    Pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz cie widze w dzinsach i wogole w takim normalnym stroju i musze ci powiedziec ze nie podoba mi sie to wogole moze dlatego ze jak sama mowisz lubisz wyjsc za margines w wlasnie ja cie za to lubie i chyba wiekszosc z nas obserwatorow tak ma ze czekam co dwa dni na cos zaskakujacego a tym razem sie kinga nie popisalas przepraszam cie bardzo za ta opinie i nie bierz tego za hejt bo ja cie bardzo lubie i pisze to tu wlasnie dlatego naszyjnik jest rzeczywiscie bardzo ladny ale mimo to nie nadaje wystarczajaco duzo innosci ktora ja w tobie uwielbiam:-) martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego od zawsze piszę, że średnio czuję się w takich zestawach :) Nie biorę twoich uwag za hejty. Jesteś bardzo pomocna i chętnie poprawiam błędy, o których mi tu piszesz :)

      Usuń
  21. świetny naszyjnik, chętnie miałabym taki w swojej kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tu dużo pisać, we wszystkim Ci ładnie :)
    Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja z kolei często sięgam po jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze!! Pierwszy raz w dżinsach... Nie, wole Cie w innych stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba było Ci zimno <3 Zapraszam na nowy post, jest bardzo króciutki, ale będzie mi miło, gdybyś wpadła <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka w stylu boho? chyba nie wiesz, jaki to styl -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że nie tylko ja leniuchuje hihhhi :) ja też uciekam poleżakowac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny, codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna bluzeczka:)
    Tobie we wszystkim jest pięknie!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie pomyślałabym,że pokażesz się Nam w takiej dość prostej stylizacji, która wypadła super. Bardzo fajnie zobaczyć jest Ciebie właśnie w takim wydaniu - podoba mi się całość;-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo prosty, ciekawy look! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, przepiękny naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie prosto i fajnie...
    Jedyną rzeczą, która mi się nie podoba to print na koszulce(mam na myśli kwiaty, bo napis jest jak najbardziej fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. brr od tych zdjec robi sie zmino, Ty tak bez kurtki :D LAdna bluzka:)
    PS. Informuje Cie ze zmienilam adres bloga z ,,zapiski-weroniki" na ,,ponad--chmurami" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. aha, widze ze notka byla zbyt dluga, zeby ja przeczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie podobają mi się Twoje włosy :)
    I ładny sweterek :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  37. http://oliwkaaja.blogspot.com/2013/02/l-o-t-e-r-i.html

    Zapraszam do wzięcia udziału w loterii :)
    przepraszam z góry za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje stylizacje są takie niewymuszone. Bardzo fajna bluzka. Z naszyjnikiem świetnie wygląda. A co do branzoletki, to szkoda, ale może tak miało być ;) < denne pocieszenie,ale zawsze jakieś> ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny naszyjnik, podoba mi się strasznie bluzka. Lubię takie z napisami :)
    Pozdrawiam, Michalina - Fashionably by M

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie na nich wyglądasz !! ;)
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  41. ile i dlaczego przytyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo miałam dosyć, gdy ludzie mi wmawiali, że jestem na coś chora :)

      Usuń
  42. ten naszyjnik jest genialny!! ;o bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Zimno mi jak na Ciebie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zachwycił mnie Twój naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  45. zdjęcia są cudowne. po prostu zakochałam się w princie z koszulki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie, bardzo mi się podoba twój styl i ta stylizacja :D bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te zdjęcia na których się uśmiechasz sa przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna jak zawsze <3
    Pozdrawiam!!!!
    Zachęcam do obejrzenia nowego posta i obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz!
    Bluzeczka i dodatki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)