czwartek, 14 lutego 2013

14/02/2013 : valentine's Day

Dziś wyspałam się pierwszy raz od tygodnia.  Pół dnia spędziliśmy z Niną i Bartkiem na robieniu zdjęć, a pół na sprzątaniu. Plany na wieczór powoli się kształtują  i zapowiadają się  dość oryginalnie. Internet dzisiaj zawalony jest życzeniami walentynkowymi i postami z tym związanymi, ale według mnie to troszkę głupota. Wszyscy zapominają, że swoje uczucia należy okazywać codziennie, a nie tylko w ten jeden wymyślony przez kogoś dawno temu dzień :)  Mimo wszystko pragnę życzyć wszystkim szczęśliwych walentynek i udanego wieczoru !





czerwona sukienka-H&M / Niny sukienka -sh(Bershka) 

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo, 
L I L L E

81 komentarzy:

  1. Świetną masz tą sukieneczke;-)
    Zdjęcia jak zwykle super.
    + udanego wieczorku życzę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wieczoru życzę :*
    Cudna sukienka, ale ja do niej założyłabym jakieś błyskotki, ale tak to nawet ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. . Świetnie wyglądasz i ta Twoja koleżanka także. ;)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,...Wszyscy zapominają, że swoje uczucia należy okazywać codziennie, a nie tylko w ten jeden wymyślony przez kogoś dawno temu dzień :)..." - Bardzo ładnie to ujęłaś :)
    Przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie macie zamiar się wybrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również uważam ten dzień za komercyjny. nie tylko raz w roku trzeba okazywać swoje uczucia. (:
    śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia! udanych walentynek kochana <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia ;>
    Tobie też życzę udanych i szczęśliwych walentynek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodko wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, jaka modeleczka :) pięknie naprawdę, jesteś śliczna!
    klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki nawzajem ;d
    śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka ;)
    udanego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.facebook.com/kinga.mikolajczuk Fejk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam :) Możesz zgłosić nadużycie, ja nie mogę bo ten ktoś mnie zablokował :)

      Usuń
    2. ale jak chce zglosic to własnie nie moge bo nie mam cię w znajomych :( jak mnie wkurwiaja osoby ,ktore tak strasznie kłamia :(

      Usuń
  15. ładną masz sukienkę ;)
    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto wam śpiewał tą piosenkę ,,JA UWIELBIAM JĄ ,, na spotkaniu noworocznym :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie z zespołu Szelki :)

      Usuń
    2. Shelki jak już coś xd

      Usuń
  17. sukienka fajna podoba mi si nawet bardzo ale nie pokazałaś nam nic do niej ani żadnych butów ani biżuterii ani sweterka bolerka nic-nie uważasz że to za mało jak na posta?martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nie jest post typowo modowy :) W tej sukience taki już był, a teraz chciałam ją wykorzystać, ponieważ bardzo wpasowała się w klimat :)

      Usuń
  18. niby jesteś taka super, śliczna i umiesz pozować, ale wydaje mi się, że Nina wychodzi dużo lepiej bez jakiejs specjalnej pozy z uchylonymi ustami i wgl taka TAP MODEL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Nina jest piękna, chuda i wysoka i nie potrzebuje takich rzeczy :D

      Usuń
    2. nie jestem żadna TAP MODEL ;d
      N

      Usuń
  19. śliczna sukienka , piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznaaa *.*
    Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! bardzo ładna ta sukienka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejtujecie ja pomimo że i tak wiecie że nie jest brzydka bo jest ładną dziewczyna,no,ale skoro was to dowartościuje to spoko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczo :) Niby święto niepotrzebne, ale bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale walentynkowo tu dzisiaj u Ciebie ;)
    Rewelacyjne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się klimat tych zdjęć jak i wasze sukienki, wygladacie w nich bardzo dziewczęco. Apropo, mogę wiedzieć co robisz ze swoimi włosami że mimo iż są zniszczone to po zwykłym prostowaniu są idealnie proste i nawet się nie podwijają? No chyba że nie tylko prostujesz je prostownicą. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam szamponu i odżywki z Timotei intensywna odbudowa, a zanim wyprostuję włosy psikam je preparatem przed prostowaniem i tyle :)

      Usuń
    2. Rozumiem, a jakiej firmy jest ten preparat i ile za niego dałaś? :)

      Usuń
  26. ile masz wzrostu i ile ważysz ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. a waga?
      powiedz :d

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz!:)
    I piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie macie świetne sukienki :) Bardzo mi się podobają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. zawsze polowałam na tą sukienkę *.* ona jest z divided ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj tak cudnna ta sukienka :P

    OdpowiedzUsuń
  32. nie podzielam opinii o walentynkach, ale śliczne balony *o* ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia ♥
    Aaa i masz świetny nagłówek na blogu , taki magiczny :)

    PS
    Zapraszam na konkurs , do wygrania okulary :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2013/02/konkurs-do-wygrania-okulary-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna sukienka *-*
    potrzebuje troche odsapnac, ludzie mnie przytlaczaja :c

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak nie używasz to tylko można zazdrościć ! ;) Ładna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka.
    Na temat walentynek mam takie samo zdanie... jest bardzo komercyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mysle ze nie powinnas przechylac glowy w bok bo zle to wyglada.. tak jakos sztucznie i grubo wychodzisz. i....nie lubie twoich sztucznych poz z ta reka co tak luzno wisi z przodu..nie pasuje to po prostu tobie. sama zauwaz..

    OdpowiedzUsuń
  38. uśmiechnij się ;) sliczna masz sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna sukienka! :) Moim zdaniem walentynki to też głupota, jakoś specjalnie nie obchodziłam ich z moim chłopakiem. Bo tak jak mówisz, miłosć okazuje się cały rok a nie tylko 14lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chcialam sie dowiedziec jakiego uzywasz programu do obrobki zdjec ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. photoscape, pixrl,picassa:)

      Usuń
  41. Ale genialne zdjęcia! Sukienki macie boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. super zdjęcia, obydwie macie genialne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna,walentynkowa sesja ;) do twarzy Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądacie!
    Nina ma boską sukienkę *.*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)