wtorek, 12 lutego 2013

11/02/2013: Mix photos

Nie mam siły kompletnie na nic. Ostatnie dni były bardzo intensywne i mocno dały mi w kość, a to dopiero początek. Przede mną cały tydzień warsztatów, treningów i nagrań. Kiedy ja w końcu odpocznę  ? Bardzo, by mi się przydało. N- zabierz mnie do siebie, potrzebuję tego bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dziś stawiam na wspomnienia, te miłe wspomnienia i zabieram was w podróż właśnie po nich.  Zdjęcia nie są ani chronologicznie ułożone, ani uporządkowane. Są w jednym wielkim bałaganie tak jak moje chwilowe myśli.  

Miłej podróży ... 
1.N

2.Party, friends, good fun


3/4. Show time !

 5. Ada & Klaudia
 6. Cafe, session, Bartek
7. family :)

 8.Ola/ 9. Show/ 10. hospital/ 11.me/ 12.outfit/ 13. Fake tattoos/ 14. Romwe/15. me part two/ 16. Janek
 17. Top Style Bloggers Of The Week on MTV style :)
18.New Year's Eve, friends,party

19. everyday

20. Studencki obiad z N/ 21.tomy / 22. Łódź night / 23. boys

24. Pezet, friends, Dekompresja, fun

25. note / 26. galaxy !/ 27. fake / 28. glasses

29.  love

xoxo,
L I L L E


86 komentarzy:

  1. świetne kolaże! :)
    PS.: dasz sobie radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach oceniam ,że nie lubisz siedzieć w jednym miejscu :) I bardzo dobrze! Choć czasami trzeba troszeczkę przystopować. trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odpocznij dziewczyno! :D ja bym tak nie mogła, jestem leniem c;

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne wspomnienia ;)
    przesyłam moc energii ♥♥♥


    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :<
    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ajj uwielbiam takie twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. DasZ radę!!! Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam teraz ferie więc mogę trochę odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mix photo zawsze spoko :)
    Pezet love ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam teraz ferie, więc mogę odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za dziewczyny na 17 zdjeciu co jestescie we trzy? iii ile koztowal bilet na koncert? i czy nie bylo problemu z rodzicami zebys jechala? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie widzisz że to są wytypowane przez MTV blogerki tygodnia?

      Usuń
    2. Nie znam reszty dziewczyn, ale to też blogerki :) Bilet kosztował chyba 35 zł i nie było problemu z rodzicami :)

      Usuń
  12. jakie świetne zdjęcia :)))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, a wspomnienia na pewno jeszcze lepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;)
    Podziwiam cię za sile i samozaparcie , ja bym nie dala rady tyle trenować :D
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne mixy! świetnie mieć takie wspomnienia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia jak zawsze świetne. Ostatnio moje życie stanęło w miejscu więc ile ja bym dała, żeby moje życie było takie aktywne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia;]
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne te zdjęcia, takie posty lubię najbardziej ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt tego wszystkiego razem jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie masz te warsztaty, one trwając cały dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Olę Dzianach znasz z Liceum cz już wcześniej ją znałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wcześniej się z nią znałam

      Usuń
    2. taaaa z widzenia haha

      Usuń
  22. kogo to koncert??? bo mi się wydaję, że nie Pezeta, ale nie dowidzę na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Może jakieś nowe DIY? dawno nie było../KK

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam twoje zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże, boże, boże.. ZAZDROSZCZĘ!
    bardzo ciekawy mix, i życzę powrotu do sił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie : http://naaiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam twoje zdjęcia :)
    będzie dobrze, życzę abyś znalazła czas na chwilę wypoczynku :) i na uporządkowanie bałaganu w głowie, który też mam więc rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem szczerze, że jestem ciekawa co do tych gum. Wiadomo, że schudnąć to się po nich raczej nie schudnie bo one mają tylko pomóc, żeby się nie podjadało. Ale zawsze warto wypróbować:) Ale Ty jesteś ładna, tak patrze na te zdjęcia noo <3 Pezet był w moim mieście bodajże z rok temu, jednak uznał, że nagłośnienie czy tam coś jest ch.iowe i zszedł ze sceny razem z Małolatem haha :D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe życie ... *_*
    Galaxy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo, fajny taki mix codzienny *.*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne fotki!
    widać,że masz bardzo ciekawe i szalone życie:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny mix, ale nagłówek bomba !

    OdpowiedzUsuń
  33. mnóstwo genialnych zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę przyznać, że super mix! Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem ;)
    Z przyjemnością obserwuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka z krzyżem galaxy jest mega *-*

    OdpowiedzUsuń
  36. dużo pozytywnych zdjęć!:)
    obserwuję i lubię takż facebooka:D
    zapraszam do mnie częściej, dziękuje za komentarzyk:**
    http://www.facebook.com/GirlNameGianna?fref=ts
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. swietne zdj;)
    zazdroszcze koncertu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam taki mix zdjeciowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. dlaczego byłaś w szpitalu? :'c
    moje stylóweczki? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ona była w szpitalu..

      Usuń
    2. Jej przyjaciółka była w szpitalu, to chyba poszła ją odwiedzić, nie?

      Usuń
  40. Pozazdrościć życia towarzyskiego;-)
    Świetnie się ogląda takie mixy;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia, fajnie tak :D też zazdroszczę życia towarzyskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż za fajny mix ! Jak zawsze szalona i spontaniczna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam, Daria.
    Plus obserwuję, mam nadzieję, że się przyłączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialne te kamerkowe :D i gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć super blog i oczywiście ciekawe posty :)
    Będę częściej wpadać ,

    + Obserwuje :)

    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobre mixy nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia :D Miło czasem powspominać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. co to za występ w tych spódniczkach ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)