sobota, 9 lutego 2013

09/02/2013: Brzozowska Fashion

Próby od rana do wieczora wykończyły mnie, ale opłaciło się to wszystko robić, żeby usłyszeć te parę minut braw. Nasz pokaz uczciliśmy w niewielkim gronie na imprezie  :)  Dzisiaj za to posprzątałam w domku i wybrałam się do Klaudii, która obecnie znajduje się w szpitalu. Miejmy nadzieję, że już jutro wyjdzie i będę mogła męczyć ją swoją obecnością nieco dłużej.  
Jeśli chodzi o zdjęcia z dzisiejszego posta - zostały zrobione jakiś czas temu. Udało się uzyskać nieco wild foxowy klimat i pokazać wam kolejny zestaw. 










bluzka-Brzozowska fashion/spódniczka-Bershka(%20zł!)

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec
Jeszcze małe info dla was: do 14 lutego czytelnicy mojego bloga mają 10% zniżki na zakupy w internetowym sklepie  Preska




xoxo,
 L I L L E

92 komentarze:

  1. a co jest Klaudii? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia i super bluzka :)
    + mam podobną spódniczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia ! jestem oczarowana !
    wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia ; >
    Bluzka najlepsza *.*
    Sklejka z dziewięcioma portretami jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeezu zdjęcia! Genialne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie jak zwykle.
    stylizacja pasuje do Ciebie idealnie :) :)
    gdzie robiłaś zdjęcia.?/KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowe łóżko?
      bardzo eleganckie /KK

      Usuń
    2. stare, ale zdjęta kapa.

      Usuń
  7. niby zdjęcia w domu, a takie fajne :)

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNIEPIĘKNIEPIĘKNIE *-*
    tak \m/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne zdjęcia <3 wyglądasz tutaj totalnie high fashion!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznee zdjęcia *.*
    Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka genialna ! świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. zajmij się modelingiem dobrze Ci radzę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. MNIAM !
    Według mnie jedne z najlepszych zdjęć, które pojawiły się na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nauczyłem się obserwować! haha
    Pozdrawiam, obserwuję i polecam do polubienia fanpaga :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko *.*

    Jest to dla mnie wspaniała inspiracja ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za występ? Taneczny czy teatralny? Gdzie występowaliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taneczno-teatralny, Powiatowe Spotkanie Noworoczne w gastronomiku

      Usuń
  17. Piękna jesteś i masz genialną bluzkę. Stylizacja bardzo na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bonitas imágenes!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. Luuubię to! Wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nina ma bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://zarumieniona.tumblr.com/ ma to :)

      Usuń
  21. świetne fotki!

    jak zawsze ślicznie wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna koszulka, szukałam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite zdjęcia!
    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę nie tylko ja polubiłam tę firme :) Super! No i zdjęcia Bartka świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie dobrana stylizacja do Ciebie - w takich wyglądasz (moim skromnym zdaniem) najlepiej!;-)
    Zdjęcia po prostu miażdżą, są naprawdę w dobrym klimacie i super ujęcia!
    + świetna bluzeczka, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. sorrrry, ale ja musze to napisać
    NORMALNIE KOCHAM CIE ZA TEN MIX ZDJĘC <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też.!!! GEnialne są! :-)

      Usuń
  28. zakochałam się w zdjęciach i bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny klimat zdjęć ;) boskie okulary

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie wyglądasz :)
    tak profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, bluzka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja uwielbiam Twoje włosy ;3
    A bluzkę to ci kiedyś ukradnę. <3

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bluzka <3 ja mam legginsy Brzozowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. najważniejsze, że wysiłek został doceniony

    OdpowiedzUsuń
  35. mega stylówa:)
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham to,jak nie akceptujesz komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta koszulka jest cudowna, ale według mnie wszystkiemu dają urok twoje czerowne usta mhm omom :33

    OdpowiedzUsuń
  38. o mój boże, jaka piękna stylizacja *.*
    możesz mi oddać tą koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś bardzo fotogeniczna, magiczne masz zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz śliczną szminkę, jaka to?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie fajnie tylko osobiście nie przepadam za tymi zakolanówkami ale wydaje mi się że bez nich ta stylizacja byłaby nudna i nieciekawa zgadzam się za to z tymi komentarzami odnośnie tych 9 małych zdjątek bo są cudne:* bluzka jest rzeczywiście piękna i ciesze się że skorzystałaś z mojej rady i wreszcie zdjęcia są w pomieszczeniu a czerwone usteczka dodały wszystkiemu potrzebnej pikanterii haha:)martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powoli przekonuję się do zdjęć w pomieszczeniu :)

      Usuń
  42. Bluzka <3 i w ogóle fajne te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. dzieki kochana, wpadaj na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  44. kiedy post nowy będzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowna bluzka *o* , świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia! jesteś naprawdę ładna! :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ty jesteś ładna...Bardzo ciekawy blog ;D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)