czwartek, 7 lutego 2013

07/02/2013 : Novajo, czyli trendy wiosna/lato 2013

W końcu powstał dawno obiecywany post o trendach wiosna/lato 2013.  Początkowo miał się pojawić w weekend, ale miałam w zanadrzu jeszcze kilka zdjęć i musiałam je wam pokazać. Teraz ze spokojną głową  (i herbatą w ręku) mogę przystąpić do pisania.  Na sam początek narzuca się oczywiście długo zadawane pytanie : Co będzie modne w tym sezonie? Postaram się więc odpowiedzieć wam na to pytanie  w najprostszy z możliwych sposobów.  Styl novajo odpowiada polskiemu znaczeniu kowboj, jest więc idealnym trendem dla ludzi którzy uwielbiają boho i bazują się na indiańskim stylu. Skóry, jeans, zamsz, kowbojki, kapelusze, indiańskie wzory i każdy możliwy odcień beżu i brązu zawojuje w nowych kolekcjach.  Trochę pobuszowałam po stronach internetowych znanych wam sieciówek i zrobiłam mini zestawienie rzeczy właśnie w tym stylu od butów po kurtki. Mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłam dość jasno, a jeśli macie jeszcze jakieś pytanie nie krępujcie się zadawać ich pod postem. 

(zdjęcie powiększy się , gdy na nie klikniecie)















  


Co wy myślicie o tym stylu i jak się z nim identyfikujecie  ? 
( post został napisany wcześniej, ja osobiście pozdrawiam was z próby do powiatowego spotkania noworocznego )


xoxo,
L I L L E

61 komentarzy:

  1. O, poproszę większość tych rzeczy dostarczyć pod mój adres <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten styl podoba mi się raczej na kimś. Sama nie ubrałabym nic takiego ^^"
    Choć muszę przyznać że ten styl jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. h&m zawsze ma świetne kolekcje! ;)

    zalajkuj! :DD http://www.facebook.com/photo.php?fbid=451285101611765&set=oa.141824145979106&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. ten styl bardzo mi się podoba ;) coś nowszego i ciekawszego ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post:3
    styl ciekawy^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się w H&M podobaa i jest najbliżej mnie więc innych nawet często nie odwiedzam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! Pull&Bear zachwyca. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. . bardzo fajne ciuszki najładniejsze dla mnie to z Bershka i H&M

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bershka i Pull&Bear jak zawsze mi się bardzo podoba, trafiają w mój gust :>

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przemawia do mnie styl kowbojsko-indiański:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie na TAK!
    zapraszam do mnie www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Połowa rzeczy mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej w moim guscie ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. H&M i Bershka<3 jak zwykle zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam indiański styl!! Jak najbardziej na 'tak':)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie zachwycają mnie te rzeczy są ładne ale brąz i jego odcienie już od dawna goszczą w mojej szafie ale to może i dobrze bo się nie będę musiała tak bardzo wysilać i nadużywać budżetu mamy hihi ona będzie najbardziej zadowolona:) ale za to frędzle mi się jak najbardziej podobają a ty kingo co myślisz o tym bo zrobiłaś nam bardzo fajnego posta ale nie powiedziałaś jaki sklep ci przypadł do gustu i czy wogóle podoba cię ten nowy styl??może wolisz zostać przy starych pastelach?? które w moim przypadku nie wypadły za dobrze bo jestem za balada niestety:( martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz mi kinga??martyna

      Usuń
    2. Przepraszam, że nie odpisałam wcześniej, ale obecnie robie milion rzeczy naraz :( Więc hmm ja swojego sklepu ulubionego nie mam. W każdym mi się coś podoba bardziej coś mniej (wszystko zależy od kolekcji) Jeśli chodzi o styl novajo to przypadł mi do gustu, ale średnio siebie widzę w takich ubraniach. Kto wie może jednak jak coś przymierze to mi się spodoba i wtedy zaprezentuję siebie tutaj tak ubraną, zobaczymy :) Póki co zostaje przy klasycznej czerni, bieli i kolorach :)

      Usuń
  17. Botki ze stradivariusa obłędne! <3 Uwielbiam boho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie nie jara za bardzo, ale ostatnie 2 zestawy są mega *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda na to, że kowboje wyruszą na salony w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może nie wszystkiemu, ale większości mówię stanowczo TAK!
    A jakieś Twoje zdanie do tych trendów ? Bo bardzo chciałabym wiedzieć jak Ty odbierasz Trend 2013 ;-)
    + świetny post, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kinga, mam takie pyatnie, zamawiasz ubrania przez http://www.romwe.com/ ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie np? :)

      Usuń
    2. leginsy galaxy i te z miastem nocą były zamówione za kredyt, który dostałam od romwe, ale rzeczy były wybrane przeze mnie osobiście.

      Usuń
  22. byłam wczoraj na złotych tarasach w bershka i widziałam te 3spodenki ze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne wzory *-*
    nwm jak można mnie uwielbiać ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. znowu moda na frędzle yeaahhh!:D
    pozdrawiam, u mnie nowy króciutki wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię taki styl, ale na wakacje :D tak poza latem to raczej nie. No, ale to właśnie trendy na wiosne i lato. Najlepsze są te pierwsze botki z Top Shopu i te botki z Bershki :)


    zapraszam do siebie: http://martaaros-simple-but-effective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. swietna notka :)
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wiosna zapowiada się super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. co sądzisz na ten temat?
    http://2lofashion.blogspot.com/
    dla mnie żenada -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś średnio się tym przejęłam. Ja jak mi coś się nie podoba to mówię/piszę wprost zamiast wyśmiewać ludzi, pomimo, że jest napisane " nie traktować poważnie, wszystko jest dla beki " to mnie osobiście w ogóle nie śmieszą takie rzeczy ;)

      Usuń
    2. dokladnie :]] zalosne dzieci, zazdroszcza wszystkiego

      Usuń
    3. kinia hipokrytka :D trochę dystansu, dziewczyno :D

      Usuń
  29. Yhhmm :) ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moje ulubione sklepy!:) ja tam się z niczym nie identyfikuję, po prostu wchodzę i wiem co mi się podoba :) a jak to nie jest modne, no to trudno niemodna będę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne są wszystkie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie moje ulubiony sklepy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. buty ze Stradivariusa. <3 frędzelki... Kocham takie boho klimaty. Może kiedyś Ty zdecydujesz się na styliację w takich klimatach? Ciekawa jestem co byś wymyśliła. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje ulubione sklepy!
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę wybrać się do H&M po białą koszule! Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię taki styl ; >
    A beże i brązy to zdecydowanie moje ulubione kolory ; )

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)