wtorek, 5 lutego 2013

05/02/2013 : preska24.pl

Preska jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży przez internet. Jestem niezwykle szczęśliwa, że udało mi się podjąć współpracę z tą firmą  tym bardziej, że jej założycielki są tomaszowiankami Siedziba firmy zajmuje się więc w moim mieście ! Cieszę się, że mogę przyczynić się  do rozwoju firmy jak i mini promocji naszego miasteczka. Miałam okazję spotkać się z założycielkami (które swoją drogą są niezwykle sympatycznymi osobami) i zobaczyć jak to wszystko wygląda od kuchni. Ja osobiście jestem zachwycona jakością i wykonaniem wszystkich ubrań. Przy okazji stałam się szczęśliwą posiadaczką neonowej (czego nie odzwierciedlają zdjęcia) spódniczki, która będzie idealna na wiosnę. Wszystko możecie zobaczyć poniżej :)







ramoneska-H&M/spódniczka- preska/ buty-Ptak

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo, 
L I L L E

127 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, fantastyczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze niedługo i współpracę nawiążesz z Local Heroes :C
    Genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie znajduje się sh, do którego lubisz najbardziej chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć! Uwielbiam tą stylizację. PIĘKNIE ! :)


    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta spódniczka <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ta spódnice tylko w czarnym kolorze i uważam, ze jest świetna!!! Bardzo dobrze wykonana, dobrze sie ja nosi :)
    Twoja ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest genialna, do tego jeszcze te cudne buty. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar stać sie posiadaczką creepersów, które masz w poprzednim poście. Zamawiam je też na czasnabuty.pl. Ile czekałaś na dostawę ? Bo również jestem z Tomaszowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z balonem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka miodzio:) pięknie na Tobie lezy

    OdpowiedzUsuń
  12. czarne kryjące rajstopy + czarne buty na obcasie, czyli maksymalnie wyszczuplający i wydłużający zestaw, a Twoje nogi nadal krótkie i niezgrabne. Współczuję :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy musi być wysoki:)

      Usuń
    2. Ja jakoś to przeżyję, bardziej martwię się o Ciebie :)

      Usuń
    3. "bardziej martwię się o Ciebie"- niezły pocisk

      Usuń
    4. ale to nie jest pocisk :) to stwierdzenie faktów

      Usuń
    5. długie nogi to nie wszystko drogi anonimie:)

      K.

      Usuń
  13. Bardzo ładna ta spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódnica! Wspaniały pomysł na zdjęcie z balonami! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica naprawdę śliczna, fajnie ją zestawiłaś z ramoneską i czarnymi rajstopami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie! idealnie skomponowałaś ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz!
    Bardzo udała ci się ta sesja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna jest ta spódniczka, całość udana :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie chodzisz do sh ?
    A co do zdjęć to są zejebiste <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę wszędzie gdzie popadnie, nie mam swojego ulubionego :) Dziękuję !:)

      Usuń
  20. Świetne zdjęcia *.* Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze mówiąc trochę bałam się tego zestawienia, bo sama spódniczka jakoś mnie nie przekonała, kiedy ją prezentowałaś, ale na Tobie ten zestaw wygląda bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Żałuję tylko, że zdjęcia nie oddają prawdziwego koloru spódniczki :c

      Usuń
  22. z każdym postem coraz bardziej jestem tobą zauroczona <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam doczekać się stylizacji z tą spódniczką i powiem Ci, że kolejny raz mnie zaskakujesz(oczywiście pozytywnie!), ponieważ nie spodziewałam się,że właśnie tak dobierzesz wszystko. Efekt końcowy jest genialny do tego zdjęcia są mega dobre i prześwietne przerobienie. Jednym słowem dla mnie bomba;-)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka jest cena takiej spódniczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena spodniczki 74,99zł www.preska24.pl :)

      Usuń
    2. wszystkiego dowiesz się na stronie :)

      Usuń
  25. gdzie w tm znajduje się taki sklep ? ? ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep jest internetowy :) http://www.preska24.pl/

      Usuń
  26. Śliczna spódnica, świetny kolor i ładnie wygląda w połączeniu z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie:) Wszystko cudnie się ze sobą komponuje:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie chodzisz do sh? :) pozdrawiam.
    ps. wyglądasz ślicznie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszędzie gdzie się da :) Nie mam swoich ulubionych :)

      dziękuję :*

      Usuń
  29. Śliczne zdjęcia *.*
    Ładna ta spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog, obserwuję :>
    piękna spódniczka ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysl z balonami . Sliczna spodniczka .

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam preskę i jej założycielki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica jest bardzo ładna :) Podobają mi się bardzo Twoje włosy <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna spódnica! wyglądasz bardzo dziewczęco! ;* Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wyglądasz wspaniale. Połączenie spódnicy z ramoneską - zajebiste!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję!
    wyglądasz w niej niesamowicie!
    już nie mogę się doczekać wiosenno-letnich stylizacji ;)

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna stylizacja ;) *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bartek robi swietne zdjęcia, nie to co Ada

    OdpowiedzUsuń
  39. Po 1 . ohydne miejsce na zdjecia - szkoda bo stylizacja nawet fajna...
    Po 2 . za wysoko masz ta spodniczke!;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka jest uszyta po to by nosić ją od talii :)

      Usuń
  40. hej:) mi się osobiście nie podoba bo jakoś nie przemawia do mnie połączenie neonowej spódniczki i czerni ale to już kwestia gustu i przyzwyczajenia szczerze powiedziawszy już na pierwszym zdjęciu mi się niezbyt spodobała ale myślałam że nabierze uroku na tobie jednak w tej scenerii do mnie nie przemawia ale myślę że w wiosne do żywszych rzeczy jak najbardziej za to kurteczka piękna i nie dziwie się że ją ostatnio tak często wykorzystujesz co do czoła to znam twój ból bo moje jest również strasznie wysokie ale i tak wyglądasz ładniej ode mnie a wracając jeszcze do tematów butów co myślisz o lordsach??aaa i zostały tu jeszcze skomentowane twoje nogi ja uważam że to nie jest kwestia grubości tylko tego co masz w genach i widocznie tak musi być:* martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to kwestia gustu :) Wielkie dzięki za wyrażenie opinii. Jeśli chodzi o najbardziej kontrowersyjny temat ostatnich postów czyli moje nogi (haha) tak to kwestia genów. Moja mama jest niska i ma takie nogi, ale ja jakoś na nie nie narzekam. Lordsy bardzo mi się podobają od dawna , sama zastanawiam się nad ich kupnem :)

      Usuń
    2. kochana ja mam tak samo:) mamcia niska, nogi po niej i co prawda mam z tego powodu dużo kompleksów, ale staram się akceptować, śmigam w butach na obcasie ale płaskie też są częścią mojej garderoby i wcale mnie to nie obchodzi że będę najniższa!:)

      Usuń
    3. grunt to pozytywne nastawienie :)

      Usuń
  41. cześciej pojawiaj się w spódniczkowych zestawch! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. swietnie wygladasz a spodniczka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jaaaaka śliczna spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz ; ) Spódniczka jest genialna.
    Uwielbiam takie zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Slicznaaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz fantastycznie! uwielbiam połączenie spódniczek i ramonesek

    OdpowiedzUsuń
  47. super foty. A spódniczka idealna na wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  48. też chcę taką cudna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdzie wy tu widzicie grube nogi??? to, przepraszam, ona ma być anorektyczką??? wygląda na to, że wiele osób jest ślepych -.- przykre...
    Majes :D super spódniczka, też ją ostatnio oglądałam ;p ale ja bym się nie odważyła jej założyć xd
    Fajny zestaw, pozdrawiam!
    Michalik :)

    OdpowiedzUsuń
  50. spódniczka jest świetnym ożywieniem tego zestawu :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Urocza spodniczka :)
    Jestes taka fotogeniczna !

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne połączenie :) ja tu nigdzie nie widzę grubych nóg... chyba takich nie widzieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję nawiązania współpracy ;)
    Spódniczka ma świetny krój i kolor, chętnie bym Ci ją podkradła ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. od której do której masz te próby w gastro? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj od 12 do 20 mieliśmy jutro mamy od 10 rano też do tej godziny gdzieś :)

      Usuń
    2. aż tak długo macie? ;o

      Usuń
    3. a wy jesteście cały czas na hali tylko?

      Usuń
    4. jakie proby?:)

      Usuń
    5. cały czas na hali tak długo :) Próby do powiatowego spotkania noworocznego

      Usuń
  55. rewelacyjna spódniczka! świetnie się sprawdza w takiej stylizacji. ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. na top model xD
    Pięknie :);)

    OdpowiedzUsuń
  57. pieknie, swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  58. super ta spódniczka ;) szukałam podbnej

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluję współpracy. oby była owocna :) spódnica prezentuje się świetnie. a ramoneska...sama poluję na podobną. ps. świetne zdjęcia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny kolor spódniczki!
    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  61. dlaczego ściągnęłaś spódniczkę z fashionsblackmail.blogspot.pl , zresztą czarne koturny też. nie wstyd ci? troche kijowo, ze najpierw ludzie widzieli olgę w tych rzeczach a teraz ty zgapiłaś od niej, pierwowzoru nie pokonasz, ona wyglądała lepiej. pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczkę zamówiłam zanim jeszcze Olga wstawiła post ;) + w poście nie mam czarnych koturn, radzę patrzeć uważniej :)

      Usuń
  62. Anonimy są strrraszne - jak można kogoś krytykować samemu się nie ujawniając -.-
    Albo prawda w oczy albo buzia na kłódkę zazdrośnice !
    Wyglądasz świetnie, pełen podziw za to, że w takich szpilach weszłaś na taka ziemie :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna ta spódniczka <:

    OdpowiedzUsuń
  64. przepiękna spódniczka , bardzo rzuca się w oczy : D + boskie zdjęcia , oxox

    http://lovnajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem pod wrażeniem spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja!! Czy mogłabyś napisać jaki rozmiar masz ramoneski? Bo zastanawiam się nad jej kupnem tylko nie wiem czy 36 nie będzie na mnie za duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dołączam się do prośby o podanie rozmiaru kurtki-masz na sobie S czy M? :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)