niedziela, 3 lutego 2013

03/02/13 : American girl

Osiemnastka mnie rozłożyła. Całą sobotę spędziłam praktycznie w domu łykając kolejne leki, a miałam tyle planów na dziś! No nic, muszę przeleżeć jeszcze z jeden dzień w łóżku. Wolę być chora dziś niż za tydzień w ferie, na które czekam z utęsknieniem. W tym roku moje województwo zaczyna je niestety najpóźniej. Nigdzie w tym roku nie wyjeżdżam, ale to nie znaczy, że będę się nudzić, ponieważ już cały pierwszy tydzień mam zajęty warsztatami teatralnymi i imprezami. 
Jeśli chodzi o dzisiejszy set to chyba właśnie w takich czuję się najbardziej "swojo". Luźną kurtkę jeansową i czapkę podkradłam mojemu fotografowi.  Leginsy galaxy pochodzą z romwe, natomiast creepersy, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia są z mojej ulubionej firmy -czasnabuty.pl.Cała estetyka zdjęć pozostaje trochę w stylu amerykańskim.  Co myślicie o tym zestawie  ?











fullcap-nn/koszulka,sweterek, kurtka-sh/ legginsy-romwe/ creepersy- czasnabuty

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo,
 L I L L E

113 komentarzy:

  1. Świetny post.
    Zapraszam na mój blog 3Natalia3.blogspot.com
    Jeśli zaobserwujesz mój blog odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię w takim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaczynam ferie najpóźniej i w sumie się z tego cieszę:D

    świetny zestaw. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka naprawdę świetna, kupiłam podobną w sh i strasznie ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! :o bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ! legginsy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz genialnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zarąbiście wyglądasz. Czapa+katana = me gusta. ;)
    PS. Zdrówka i mega udanych ferii. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie super genialnie wyglądasz <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie typowo jak w tytule ;]
    Cud, Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. legginsy i creepersy! Do tej pory nie lubiłam! Dzięki Tobie polubiłam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw *.* ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba. :)
    Świetne zdjęcia. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. legginsy są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. megamegamega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. a co planujesz na drugi tydzień ferii? :)
    zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie mam planów, może do Wielunia się wybiorę :)

      Usuń
  17. Ile dałaś za crapeersy i legginsy ?? Są cudowne *,*

    OdpowiedzUsuń
  18. super! wszystko spójne i w klimacie!

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw,legginsy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam za tydzień ferie:)
    Świetna stylizacja*.*

    OdpowiedzUsuń
  22. ła, kurtka extra! całość super;-)
    + uwielbiam Cię w fullcapie;-)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. czapka i kurtka kozak :D i niezła reklama napoju :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw , a zdjęcia boskie....


    Wszystko świetnie dopasowane ....getry są przepiękne ....


    Pozdrowienia i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Zdjęcia są genialne .
    Sama bym chciała taka jeansowke :P

    OdpowiedzUsuń
  26. uzupełnij szafe! u mnie w konkursie możesz wygrać buty:D
    i to jakie tylko chcesz:D dobrych butów NIGDY ZA WIELE:D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw! bardzo na luzie, podoba mi się. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjecia są super, mają taki kilmat:):)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny klimatyczny zestaw! wyglądasz kosmicznie w pozytywnym słowa znaczeniu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super prawdziwa dziewczyna z USA :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy nowy konkurs??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :) Póki co skończył się jeden

      Usuń
  32. podoba mi się bardzo wreszcie się doczekałam tego czego chciałam twoje ostatnie stylizacje mi się bardzo podobają tylko te buty jak dla mnie są straszne ale to kwestia gustu:) współczuje ci troszkę bo pewnie bardzo zmarzłaś przy tych zdjęciach jak dla mnie to możesz robić ich trochę więcej w pomieszczeniu to przynajmniej nie będziesz tyle chorować a my oglądający tego bloga do wiosny zaczekamy a mam takie pytanie prostujesz włosy? i dlaczego nie pokazujesz się nam czasami bez grzywki na prywatnych zdjęciach takich nie ze stylizacją czasami można cię tak zobaczyć i jak dla mnie tak też ci ładnie więc może spróbujesz?? a i jeszcze jedno pytanko co sądzisz o vansach??? martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat, gdy robiłam te zdjęcia było w miarę ciepło:) Postaram się robić zdjęcia w pomieszczeniu, ale należę do osób , które nie lubią robić nic tak na odwal się a te zdjęcia w pomieszczeniu średnio mnie zadowalają. Może uda mi się wpaść na jakiś fajny pomysł :) Jeśli chodzi o włosy to tak prostuję je, a nie pokazuję się bez grzywki bo mam wysokie czoło i mnie to trochę razi(wiem głupia sprawa, haha) Ale powoli się przełamuję ! Jeśli chodzi o vansy to był na nie niezdrowy szał i trochę mi się znudziły ale powoli zaczynam się znowu do nich przekonywać :) Lubię jak tu komentujesz, bo robisz to w mega konstruktywny sposób.

      Usuń
  33. Wszystko wygląda super, tylko buty mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  34. piekna istota ludzka ♥
    zajebiste legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w twoich legginsach *.* i świetne buty <3
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny look i wg twój styl :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie, tylko legginsy mi się pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne legginsy;) Ciągle na topie!

    OdpowiedzUsuń
  39. kolory świetnie razem wyglądają (:
    nie zmarzłaś? :o

    OdpowiedzUsuń
  40. Super,że masz swój styl i nie boisz sie krytyki;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow wyglądasz super! zdjęcia jak z reklamy coli :D
    jejku, mam nadzieję, że czujesz się lepiej.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. creepersy są geniallne *.*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale Ty słodka <3
    świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w tej stylizacji ! *____*
    Też zaczynam najpóźniej !
    Zdrowiej !! c;

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja , jestes zjawiskowa !! obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Tym strojem zmiażdżyłaś system-super !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak widzę te zdjęcia od razu słyszę w głowie piosenkę Lany" your ..." haha <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz dobrze, aczkolwiek moim zdaniem creepersy bardziej pasowałyby tutaj w kolorze, np. czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. swietna stylizacja. c zemu ja nie mam takiego szczescia zeby znaleźć taką kurtke?!:(

    OdpowiedzUsuń
  50. wow! napiszę krótko, genialne.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy robiliście zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zawsze, świetne zdjęcia ! Mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Na 8 zdjęciu wszystko wygląda całkiem fajnie, ale gdy się przyjrzymy to... Buty są okropne, przypominają takie dla niepełnosprytnych. Nóżki masz zdecydowanie za krótkie do tych legginsów :( No i gdzie Ty byś założyła taki zestaw z za duża kurtką? Choć muszę przyznać, że podoba mi się full cap :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie <3 Świetnie wyglądasz w full capie ♥ A legginsy? Nie ma słów. Po prostu perfekcja ^^
    http://withoutyouidontexist.blogspot.com/ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  55. Kinga w tym zestawie wyglądasz kozacko, może ująłbym czapki stąd, bo po prostu bez niej już jest fajnie, ale aż tak nie przeszkadza :) But nie są złe, a czy legginsy są krótkie czy długie, jakie to mają znaczenie, każdy ubiera się jak chce :) Cały zestaw fajny fajny!

    OdpowiedzUsuń
  56. She's very pretty. By the way, I really like your blog and maybe we could follow each other on Bloglovin and/or GFC?

    Please leave me a comment on my blog and I will follow you!

    http://kstylick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. idziesz na singiel night ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam iść ale zrezygnowałam :)

      Usuń
  58. Pięknie :D.
    Śliczne legginsy :>

    OdpowiedzUsuń
  59. gdzie znajduję się sh, do którego lubisz najbardziej chodzić?

    OdpowiedzUsuń
  60. nie mam takiego, chodzę gdzie popadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. dziękuję za odwiedziny ;) super zestaw ;) boska kurtka

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw :)
    legginsy <33

    OdpowiedzUsuń
  63. Bartek Ci zawsze najładniejsze zdjęcia robi! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. super legginsy! ile czekałaś na przesyłkę od Romwe? :))))

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczny strój :)
    Świetna czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam Twoje logo - mega zdjęcie <3


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z modnymi i nietuzinkowymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia!Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ślicznotka, śliczne zdjęcia i ubrania!Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  69. W końcu zdjęcia Bartka ! o jak dobrze się na nie patrzy :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolejne genialne zdjęcia :) Gratuluję :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ale świetna stylizacja! nie odważyłabym sie połączyć czerwonych butów z legginsami galaxy, ale u Ciebie wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. To chyba jedne z Twoich najlepszych zdjęć. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  73. FAJNY FULLCAP, i ogólnie tak jakoś fajnie wyglądasz <3


    http://wow-chris-wow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Częściej American girl <3 ! Świetnie Ci w takim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Słodziutki komplecik : )
    Przeuroczo wyglądasz w tej luźnej kurtce~
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  76. wyglądasz obłędnie! świetna stylówka!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)