piątek, 1 lutego 2013

01/02/13: kupbuty.com

Zajęcia minęły mi dziś niezwykle szybko. Może dlatego, że motywowała mnie myśl o zbliżającej się wielkimi krokami osiemnastce Mateusza, na którą wybieram się jeszcze dziś wieczorem, a może to po prostu organizm odczuł, że zaczyna się weekend.  W każdym bądź razie mam zamiar go spędzić sympatycznie :)

Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw- przepraszam, że zdjęcia są słabej jakości, ale niestety były robione w biegu pomiędzy jednymi zajęciami, a drugimi. Mam na sobie koszulę, którą ukradłam mamie z szafy, ulubioną ramoneskę, czarne rurki i najwygodniejsze koturny  ze sklepu kupbuty, jakie miałam okazje nosić ! Sklep ma w swoim asortymencie wiele fajnych modeli butów w niewielkich cenach, dlatego też gorąco polecam wszystkim ten sklep ! Wam życzę udanego weekendu, a sama lecę się szykować !!!







koszula-Mohito/ramoneska-H&M/spodnie-KappAhl/koturny-kupbuty/ zegarek-allegro.pl 

Zdjęcia: Adrianna Cajdler



xoxo, 
L I L L E

81 komentarzy:

  1. śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty ślicznie wyglądasz w tej kurtce ;**
    do twarzy ci w niej :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz *-*
    Koszula jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego Mateusza masz 18-stkę jeśli można wiedziec? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i to jest piękna stylizacja wreszcie mnie zachwyciłaś piękne pięknie:* bluza ta cool story bro mi doszła i wiesz śliczna jest:) martyna

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ! koszula cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za tydzień wybieram się na 18 :)
    Zestaw jak zawsze genialny, chyba muszę się rozejrzeć za podobną kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam te koturny, genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty !:) dobrze ze bliżej wiosna i cieplej :D będzie można dłużej porobić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. :D Ramoneska. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz :) buty masz świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, super sesja<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobrze wyglądasz :)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna buzeczka! seksowna:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy Ci jakby urosły :D Boskie są teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta bluzka. Ten wzór fajnie pasuje CI do włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. nudą powiało zresztą jak zwykle!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa ... nudna to chyba ty jesteś . -,-

      Usuń
  22. Super zdjęcia. Chodzisz w zimę w takiej kurtce? Czy tylko na zdjęcia nałożyłaś ją?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie w takich stylizacjach wypadasz najlepiej ;-)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. stylówa jest ! super ! :)
    zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania dowlnie wybrane buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja! bardzo fajny blog- oczywiście obserwuję:)
    http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  27. fajowo wyglądasz, tak mrocznie, ale pasuje Ci tak :). chciałam Ci tylko powiedzieć, że twoje pozy są raczej słabe, a nad mimiką musisz trochę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie jestem modelką i nie mam pojęcia jak pozować :)

      Usuń
  28. ramoneska <3 mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś na osiemnastce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześlicznie wyglądasz!
    Koszula cudownaaa, gdybym się tylko dowiedziała skąd jest

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję :* wyglądasz cudownie, jak zwykle :) podobają mi się spodnie i ramoneska.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie na rockowo! szkoda, że moja mama mieszka daleko i nie mogę jej nic podbierać z szafy ;P

    zapraszamy do nas, do zgarnięcia 2 mega czapy - http://damishstyle.blogspot.com/2013/02/redesigned-thoughts-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula z ramoneska wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurteczka! :)
    Ps. Obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się twój blog.
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog!
    Super stylizacja koturny i ramoneska <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam:D!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile dałaś za te buciki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kupbuty.com/755-czarne-p-2337-59-59.html

      Usuń
  37. czarna ramoneska - nieśmiertelna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mogę się napatrzeć! piękne zdjęcia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  39. zaraz odwiedzę ten sklep :))

    OdpowiedzUsuń
  40. ładny nagłówek i fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś piękna i zgrabna ! świetna pupa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. chudzinka z Ciebie :> ślicznie wszystko zestawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś przepiękna! Bardzo podobają mi się te zdjęcia i ciuszki :)
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja byłam wczoraj na 18-nastce ;p.
    Udanej zabawy życzę <33

    OdpowiedzUsuń
  45. ile miałaś głosów w konkursie n Blog Roku?

    OdpowiedzUsuń
  46. czdowo! super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na mooim profilu ;)
    zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)