środa, 30 stycznia 2013

30/01/2013: #New in

New in- czyli kolejne nowości w szafie ! Ja powoli gromadzę u siebie rzeczy na wiosnę. Pogoda za oknem nie dość, że przygnębiająca to jeszcze średnio pozwalająca wyjść na krok z domu.Miał być dzisiaj post z kolejnym setem, ale powstrzymam się i wykorzystam go, gdy będzie mi bardziej potrzebny.  Dzisiaj pozostawiam was .. z resztą sami zobaczcie  :) 

neonowa spódniczka - PRESKA (więcej na temat sklepu dowiecie się jak tylko dodam post pokazujący jak spódniczka wygląda na mojej osobie :) )
 koturny- kupbuty
 moja najprawdopodobniej ulubiona para butów, Creepers from CZASNABUTY
 szydełkowane dzieło mojej babci :) Może nie powala, gdy leży na stole, ale wygląda uroczo-idealny zestaw na wiosnę 
Leginsy galaxy- ROMWE

A jak wy w tej kwestii stoicie? Nadal kupujecie rzeczy na zimę, czy gromadzicie już te wiosenne ? 

xoxo,
L I L L E

81 komentarzy:

  1. spodniczka ze wspolpracy? ile dostajesz miesiecznie od romwee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem. Z Romwe to nie jest stała współpraca, czasem piszą czy im pomogę w jakiejś promocji i za to np. mam 15$ lub 30$ do wykorzystania w sklepie

      Usuń
  2. Ja zaczynam powoli gromadzić wiosenne ubrania. Organizuję dyskotekę szkolną, robię playlistę, brakuje mi jeszcze kilku piosnek. Masz jakieś propozycje? Pomożesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już powoli trzeba zacząć je gromadzić ale te ceny. poczekam na wyprzedaże pierwszego rzutu wiosennych kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty! *.* legginsy rewelacja! ;D
    ja dopiero się będę zaopatrywać na wiosnę w przyszłym miesiącu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka śliczna ;)
    u mnie czy wiosna czy zima, rzeczy kupuję w sh, więc biorę co się trafi ;)
    przeważnie jednak rzeczy uniwersalne... ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka i creepsy ;)
    Ja na razie wiosny nie czuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w raczej w szafie rzeczy na wszystkie pory roku : )
    W zimę warto składać z ubrań kompleciki w cebulkę~

    OdpowiedzUsuń
  8. staram się gromadzić na wiosne :D
    creepers <3

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica i leginsy ! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie jestem sobie w stanie wyobrazić tej spódnicy nie przypadła mi do gustu jak również te czerwone buty może dlatego że nie przepadam za tym rodzajem za to leginsy piękne dostałaś czy kupiłaś???czapeczka piękna bo oryginalna babcie są najlepszą sieciówką jaką znam bo sama pare rzeczy znalazłam i przerobiłam na moje cudeńka już nie mogę się doczekać kolejnego postu jestem codziennie i obserwuje:)Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubią creepersy bo te buty w sumie też nie do wszystkich pasują, spódniczka będzie idealna na wiosnę:) Jeśli chodzi o leginsy to dostałam, ale tam są co chwile takie przeceny, że można je zamówić za grosze :)

      Usuń
    2. 15$ okreslasz 'grosze'? rozpieszczony dzieciak...

      Usuń
    3. Dokładnie, popieram ... -.-

      Usuń
    4. jeden dolar to jakieś 3,60 więc za leginsy wychodzi nieco powyżej 50 zł czyli cztery razy taniej niż w normalnej sieciówce bądź na allegro zważając na to jakiej jakości są leginsy :)

      Usuń
  12. Czarne koturny bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne leginsy. *.* Czy konto na romwe jest płatne? Bo jak nie to chętnie sobie takie zamówie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i spódniczka cuudne *.*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne creepersy, lubię je w czyichś zestawach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. eh, jakoś nie mogę się przekonać do creepersów :( spódnica cudowna - czekam na stylizację z nią w roli głównej :) dasha

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz ;) ja już zbieram rzeczy na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolorek spódniczki. Nie mogę się doczekać aż pokażesz się Nam w niej ;-)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza spódnica ;)
    Też muszę się wybrać na jakieś wiosenne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myślalam ze ta czapka zostala kupiona w jakims sklepie, Twoja babcia ma talent:) I podobają mi sie czarne buty, w moim stylu :D Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę mieć tą spódniczkę - jest boska! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne creepersy ♥
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :
    http://angelischill.blogspot.com/
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka, koturny i legginsy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na stronie kupbuty wysylka jest z Polski? jestes zadowolona z niej? dlugo trzeba czekac na przysylke?
    + podobaja ci sie creepersy w stylu tzw. "mokasynów" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wysyłka jest z polski, ja czekałam nieco ponad tydzień :) Zdecydowanie jestem zadowolona, a koturny należą do jednych z wygodniejszych :)
      Jakoś średnio mogę się przekonać do tego typu creepersów.

      Usuń
  25. creepersy <3 śliczne
    ja również zaczęłam zakupy wiosenne, nie ma co czekać ja już o lecie myślę ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze mam faze na sweterki. Przed wiosną chyba kupię sobie jeszcze jakiś cieplejszy. A później już typowo wiosenno-letnie ciuchy XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Już na wiosnę. Cudne leginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ktoś w I ma podobne koturny chyba

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki masz rozm legginsow?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaa gromadze na wiosne rzeczy, bo są świetne przeceny ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy! spódniczka wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  32. czekam na stylizację ze spódnicą, jest świetna! :) zazdroszczę nowości

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne rzeczy! ja jak na razie stoję na przełomie zima-wiosna i próbuję coś kupować ciepłego, wygodnego i do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy pojawi się notka"mix photos"?

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog ;3 zapraszam do mnie do komentowania nowego postu i odwdzięczenia się w kwestii obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. siwetne rzeczy! nie ma to jak dobre zakupy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. spódnica i kozaczki są CUDOWNE *_*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super creepersy ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne ciuszki :) http://p-tolkien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)