poniedziałek, 28 stycznia 2013

28/01/2013: Lightning Print Leggings from Romwe

Miłe zaskoczenie w szkole i mile spędzony dzień zaraz po niej.  Jeśli chodzi natomiast o dzisiejszy zestaw to chciałam wam pokazać moje nowe perełki.  Bluza, którą kupiłam w sh powala swoją prostotą, ale falbanki na ramionach zdecydowanie dodają jej uroku. Miałam co do niej plany, ale chyba się powstrzymam i pozwalam jej lśnić takiej jaką jest teraz. Leginsy natomiast to już zupełnie inna bajka. Motyw błyskawicy już dawno spodobał mi się na stronie romwe i akurat złożyło się tak, że stałam się ich szczęśliwą posiadaczką. Całość uzupełniają dodatki - obowiązkowo czapka, ponadczasowe workery i biżuteria.Co z tego wyszło - sami oceńcie .











bluza-SH/legginsy-ROMWE/buty-allegro.pl/czapka-tutto 

Zdjęcia: Adrianna Cajdler



xoxo,
 L I L L E

97 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, podobają mi się te legginsy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza twoja stylizacja która jest (moim zdaniuem ) okropna ;)
    P.S.nie pisze tego obraźliwie;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam się poprawić ,stylizacja w porządku legginsy s ąświetne ale nie przypadła mi do gustu ta bluzka z tymi bufkami bardzo mi się nie spodobała w tej odsłonie;)

      Usuń
    2. Okej rozumiem :) Przecież nie każdemu musi się wszystko podobać :)

      Usuń
    3. mnie także bluzka się nie podoba:)

      Usuń
  3. Bluza i legginsy są genialne ;)
    Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są :)

    i buty też świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiasz te leginsy? Czy dostajesz je? Jak to w koncu jest? ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Czemu Bartek nie robi Ci zdjęć? Adzie wychodzi to, moim zdaniem, dużo gorzej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada nie ma codziennie styczności z aparatem, ale idzie jej coraz lepiej :) Z Bartkiem ciężej jest mi się zgrać, ponieważ mieszkamy na dwóch różnych końcach miasta, kończymy o róznych godzinach a jak już się widujemy to jest ciemno ..

      Usuń
  7. Bluza jest fantastyczna!!! Perełka z sh!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz ;)
    legi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szału nie ma.Dużo dziewczyn z TM ubiera się zdecydowanie lepiej od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo tak ... a na pierwszym miejscu jesteś z pewnością TY ! :/ Wielka ikona stylu się znalazła weź sie schowaj ... ///Kinga ubiera się ...no nwm ... według WŁASNEGO stylu . Nikogo nie kopiujei jest sobą. :) ///Tyle w tym temacie . :]

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia i wgl!A mam pytanko czy taką czapkę jak masz na zdjęciu kupi się w Tomaszowie?I tak ile będzie kosztowała(około)pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bumbum -5 zł tam ją kupiłam :)

      Usuń
    2. To czemu napisałaś że czapka jest z tutto ? :) To wkońcu z Bum'a czy z Tutto ?

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. http://nad-przepascia.blogspot.com/2013/01/18012013-giveaway.html już jeden trwa:)

      Usuń
  12. zestaw całkiem fajny, jedyne co mi nie pasuje to bransoletka :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza niezbyt przypadła mi do gustu za to legginsy są nieziemskie! Buty też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza cudo tak jak i leginsy, workery tez super ale nie do tego looku mysle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje, ale nie byłam w stanie dopsować tu żadnych butów, w których bym nie zmarzła :)

      Usuń
  15. leginsy są piękne buty przeciętne a reszta do bani jak dla mnie ta bransoletka co to wogóle jest??? a o bluzie to nie wspominjąc może spróbuj ją jakoś przerobić i wtedy będzie ok. Mam nadzieje że nie weźmiesz mojej oceny jakoby osoby która cie nie lubi i znalazła sposób na najechanie na ciebie uważam że jesteś bardzo ładna i niektóre twoje ubrania z chęcią bym ukradła:) ale uważam że tym razem nie trafiłaś w mój gust ale wiadomo są gusty i gusteczka mimo to gratuluje pięknych leginsów:** trzymaj się ciepło Martyna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrażenie opinii :) Nie biorę takich komentarzy jako atak na moją osobę. Są różne gusta jak powiedziałaś i nie jestem w stanie każdemu się spodobać ;)

      Usuń
  16. Świetny look. Podoba mi się ten motyw błyskawicy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam cię i twoje stylizacje. czasami brak mi słów by napisać to jaka jesteś fantastyczna <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, ale genialne legginsy. <3 No i bluzka, perełki z sh są najlepsze. Ogólnie mega zarąbiście wyglądasz. *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. super leginsy :)
    + bardzo pasuję do Cebie ta czapka :)
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze piękna ! ♥

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę legginsów i urody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko schudne i możemy iść na zdjęcia haha :*

    OdpowiedzUsuń
  23. obetnij falbany, zdejmij bransoletkę, tyle w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mrr. Świetne legginsy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy notka o nanjnowszych trendach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam aż sklepy do końca włożą na strony nowe kolekcje, abym mogła wam to jakoś zobrazować :) Ale myślę, że jakoś w weekend do tego usiądę :)

      Usuń
    2. to czekam z niecierpliwością! ;D

      Usuń
  28. legginy są na prawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. legginsy są super ;**

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna bluza miałam podobną w latach 90 tych jako nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. prostujesz coodziennie włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a jak spędziłaś czas po szkole wczoraj?

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześlicznie : )
    Chyba nigdy mnie nie zawiedziesz~

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia! piorunujące wrażenie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, ze nie akceptujesz niepochlebnych komentarzy , szczegolnie ze nic obrazliwego nie napisalem. prawda boli ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda może i by bolała gdyby prawdą była :) Nie podążam za modą, nie muszę się wszystkim podobać, najważniejsze jest dla mnie to jak ja się czuję w ubraniach. Pozdrawiam

      Usuń
  36. Cała stylizacja świetna ale legginsy to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Który dzień tygodnia jest dla Ciebie najcięższy pod względem szkoły, jakiś prób, obowiązków domowych itp?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny outfit :) ! Legginsy, boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna stylizacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Heloooł
    prześliczny zrobiłas wygląd bloga...naprawde fajny
    co do notki to wydaje mi sie ze jestes ciekawą osobą i świetnie piszesz
    zaraz zaobserwuję bo warto

    tradycyjnie ZAPRASZAM do mnie- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. zakochałam się w tej bluzie, jest idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdzie kupiłaś tą czapke?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)