sobota, 26 stycznia 2013

26/01/2013:Retro pants

W czwartek przyjechała Nina, a piątek przemęczyłam się te pięć godzin w szkole i pognałam do domu. Tego dnia czekała nas niezwykła podróż! 

Małe podsumowanie według N: 
"autobus, milion tramwajów, manufaktura, %%% ,zgubione rękawiczki(nawet 2 pary), kolejne tramwaje, błądzenie, mróz, czekanie, klub dekompresja,najlepszy koncert,przeszywający bas, kolejne tramwaje,stacja kolejowa, zupa z automatu przed 1 w nocy, pociąg.
Jak można prawie przegapić własny przystanek i wkładając buty ze wszystkimi rzeczami pod pachami wybiec z pociągu w ostatniej chwili ?! wkurzony tata o 3 w nocy..."








koszula-Cubus/spodnie-H&M/lity-Ptak

Zdjęcia: Adrianna Cajdler



xoxo,
 L I L L E

112 komentarzy:

  1. spodnie <3

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look :D

    http://addifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwny ten post.

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego Ada z Wami nie pojechała na koncert?

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, zupa o 1 nocy zawsze spoko:D
    świetny zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. wish I could read your blog! but since I can't I just had to tell you that this outfit is awesome! love the simplicity with the acid wash jeans and snow photos are the best! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre podsumowanie nie jest złe. :) Ostatnie zdjęcie jest boskie. Hmm, chyba ostro zimno było, co? *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz czerwony nosek i ręce^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne masz te spodnie.
    Ostatnie zdjęcie jest urocze. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka <3
    Świetny zestaw^^

    OdpowiedzUsuń
  11. dobra zupa nie jest zła. xD
    spodnie mega, bardzo fajne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny ;) super spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie ascetyczne, aczkolwiek efektowne połączenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny set. Prosty, acz oryginalny. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś naprawdę fajny dzień ; )
    Świetne spodnie *.*
    Genialnie komponują się z koszulą .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :) Podobają mi się twoje spodnie !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przytylas chyba troszke :)?
    ale to dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile teraz ważysz? bo wyglądasz duuużo lepiej :))

      Usuń
  18. Obłędne są te spodnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodnie *.*
    Jesteś Ślicznaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw jak zawsze :D nie zimno Ci ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz! Nominuję Cię na Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny outfit. Uwielbiam takie oldschool'owe klimaty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. butybutybutybutybutybutybuty ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ` twoje outfity są super ;**

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. KINGA ILE PLACIŁAŚ ZA PRZESYLKĘ W SKLEPIE CZASNABUTY>PL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie płaciłam, ale widze, że przesyłki są od 8 zł ;)

      Usuń
    2. a dlaczego nie placiłaś?

      Usuń
    3. bo buty przyszły do mnie z wymiany barterowej

      Usuń
  26. na czym polega program partnerski który masz z czas na buty?
    czy dostajesz buty za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz nam?

      Usuń
    2. Program partnerski odbywa się na tak zwanej zasadzie barterowej. Ja reklamuję, polecam i testuję buty, który raz na jakiś czas do mnie przychodzą :) Przepraszam, przegapiłam pytanie.

      Usuń
  27. Wiesz, że zawsze jestem pod wrażeniem Twoich stylizacji ! Niby takie proste zestawienie ,a robi ogromne wrażenie. Pięknie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nosek czerwony, widać, że zimno było! :)) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak! Tak! Jest nowy komplecik ~
    Znów ślicznie :3 Nic dodać, nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  30. fajowe spodnie :)
    Pozdrawiam oraz Zapraszam.

    Proszę polub mój Fanpage na Facebooku:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylówka, szczególnie spodnie♥ zapraszam do mnie :) oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nawet nie wyobrażasz sobie, jak ja ci zazdroszczę urody :) jesteś prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta koszula jest fantastyczna! :) Chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  34. w szkole nie moge na Ciebie patrzec, wygladasz jak bezdomna ;<

    OdpowiedzUsuń
  35. idealnie, i widzę moje ulubione twoje spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy Twoja mama, wie, że robisz zdjęcia na mrozie w takich cieniutkich ubraniach?
    Zobacz, jaki masz czerwony nos! Możesz się nabawić niezłych odmrożeń...
    Szkoda Twojego zdrowia, dziewczyno ! Pomyśl o tym czasami, proszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wie, bo czyta bloga :) Nie jest zadowolona, ale w domu mnie nie uziemi. Póki co nic mi nie jest, nie będę się martwiła na zapas

      Usuń
    2. Mówisz, że nic Ci nie jest... Pamiętam te wpisy, gdzie mówiłaś, że znowu nie najlepiej się czujesz i wgl... Nie odbieraj tego jakoś wrogo, bo może faktycznie to z innych powodów itd., po prostu trzeba dbać o swoje zdrowie, a ja mam hopla na tym punkcie ;D

      Usuń
    3. Nie odbieram tego wrogo :) Ja mam problemy ze zdrowiem bez tego i szczerze mówiąc mam wrażenie, że od takiego wychodzenia na mróz od jakiego czasu czuję się nawet lepiej :D

      Usuń
  37. Przewspaniały blog. :D Jesteś ładna i fajnie piszesz. Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. piekna bluzka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. prosto, ale za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie masz plany na ferie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajęcia w teatrze i warsztaty aktorskie, wszystko w Tomaszowie :) +dużo treningów i prób

      Usuń
    2. Co trenujesz ?

      Usuń
  41. Bardzo podoba mi się ta koszula. Śliczna jest *_*

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczna jesteś ! zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak tam koncert pezeta ? nie mogłam być :( wpuszczali normalnie niepołnoletnie osoby ? spotnie świetne ! koszula tez, szukam takiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CUDOWNIE było ! :) Jedno z lepszych doświadczeń w życiu, wszystkich normalnie wpuszczali :)

      Usuń
    2. Oh zazdroszcze :) myślałam ze od 18 bo w wywiadzie jakis mówil o tych mlodych fanach i nie zbyt przychylnie :) a i ta koszula ma wycięcie na plecach ? bo widzialam taką w cubusie

      Usuń
    3. Wstaw na fanpage jakieś zdj z koncertu ! :D

      Usuń
    4. co do koszuli to nie ma wycięcia :) Wstawię ;)

      Usuń
  44. czy chłopak, który siedzi koło Ciebie na zdjęciu w autokarze to Kuba? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czyli dzień zapisuje się do nie zapomnianych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. co trenujesz za taniec? znowu cantinero? a na warsztaty taneczne to chodzisz do włókniarza czy mdk? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuję w szkole, nie wróciłam do żadnego klubu.

      Usuń
  47. Kuurcze jakie spodine genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. mi się bardzo podoba koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ładnie wyglądasz!:)
    to miałyście szaloną noc:D

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochałam się, wyglądasz bardziej niż idealnie. jestem pod ogromnym wrażeniem, uwielbiam twoje spodnie, no i ogólnie wszystko, a najbardziej uwielbiam Ciebie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. idealny zestaw jak dla mnie :)
    inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. lity z suwakiem wyglądają okropnie :<

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)