czwartek, 24 stycznia 2013

24/01/2013: Red shirt

Dzisiejszy dzień był niezwykle ciężki. Wyszłam z domu po siódmej i również po siódmej wróciłam... Szkoła, teatr, przygotowanie do zbliżającego się wielkimi krokami powiatowego spotkania noworocznego. Tyle pracy i nauki zwaliło mi się w jednym czasie na głowę, że nie wiem jak dam sobie radę! No nic, nie zawalam was moimi problemami, bo pewnie i wy macie mnóstwo swoich. Mam tylko nadzieję, że lepiej dajecie sobie z nimi radę haha :)
Zapraszam was do obejrzenia zdjęć kolejnego setu w wersji casual, w której przy okazji pokazuję swoje nowe okulary (ci co śledzą mojego fan page, wiedzą, że od jakiegoś czasu zachodzi taka potrzeba, by je nosić). Kiedy ostatnio koszule w kratkę były "in", to sama nie pamiętam, ale nie szczególnie patrzę na obecne trendy :) Swoją drogą jeśli już mowa o nich - Czy chcecie się dowiedzieć co będzie modne w najbliższym czasie? Może czas na jakiś post, który oderwie mnie i was od rutyny ?








koszula(wery)-nn/creepersy-DeeZee

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht


xoxo,
 L I L L E

108 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam koszule w krate!! I jeszcze ta słodka kokarda :)
    Jasne, ze wrzucaj post o nadchodzących trendach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula :)
    Ile dałaś za buty ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna tyś w okularkach :)
    Koszula i buty rewelacyjnee ;*
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci w czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobną koszulę :P
    a buty świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem koszuli i butów *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia, koszulka *-*

    zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne creepersy! :) Koszula też, a kokardka nadaje jej ogromnego uroku!

    Dodałam Cię do "obserwowanych", chętnie będę zaglądała tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ;* Świetna koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula ;)
    ładnie Ci w okularkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz ;) genialny kolor koszuli

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ci w czerwonym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz cudowne te creepersy. Na nikim jeszcze nie widziałam szarych. Bardzo ładnie się prezentują. c:

    OdpowiedzUsuń
  15. no, zrób taki post z nowymi trendami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba chciałaś napisać, że wczoraj wyszłaś po 7 i wróciłaś po 7, a nie dziś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś , post był zaplanowany, a ja właśnie wróciłam :)

      Usuń
    2. A to przepraszam;)

      Usuń
  17. jaką masz wadę wzroku? okulary bardzo Ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wada niby niewielka, a jednak sprawia problemy zwłaszcza w szkole... Na jednym oku 0.5 na drugim 0.25

      Usuń
  18. Pozytywne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie : http://addifashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz ślicznie, taki prosty, ale zarazem unikatowy outfit <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś prześliczna :)! uwielbiam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kto robił zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia :) Właśnie wiedziałam, że coś zapomniałam tu napisać :)

      Usuń
  22. Koszule w kratę chyba nigdy nie wyjdą z mody ;> Są cudne i dodają charakteru.
    Uwielbiam twoje włosy może zrobisz krótki filmik jak sprawić, by grzywka była jak fala? XD

    OdpowiedzUsuń
  23. koszulaaa <3

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie

    o a ja dawno,nie miałam ubranej swojej koszuli w kratę,czas to zmienić ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno mnie tu nie było, ale widzę że nadal prezentujesz się ze swoją dawną klasą. Mam tylko wrażenie, że wyładniałaś~
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw. Te buty są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i taki post spoko i taki :)
    Ja w sumie i tak Cię podziwiam, że masz czas na prowadzenie bloga, dodajesz często wpisy i zestawy. Kiedy ty masz na to czas? Naprawdę podziwiam cię ;)
    + mam takie pytanko... czy spotykasz się np. z takimi stwierdzeniami, że się uważasz za nie wiem jaką blogerkę modową itp.?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubimy robić <3
    Super koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasują ci te okularki ;) czekam na post o nowych trendach ;*

    P.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna koszula! :) ja nie podążam za modą :D ubieram się tak jak mi wygodnie i jak mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy dokładnie masz to powiatowe spotkanie noworoczne ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to mało czasu zostało ;* A gdzie dokładnie ? ;)

      Usuń
  32. Nie wolałaś nosić szkieł kontaktowych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkieł się nie opłaca zakładać, bo nie muszę ich mieć non stop :)

      Usuń
  33. Nieładnie Ci w tych oprawkach.

    OdpowiedzUsuń
  34. mam prawie identyczną koszulę z h&m :)
    super stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Te okulary sa za grube i czarne wyglądają nienaturalnie dla blonydnki o jasnej cerze. Kto Ci je dobierał? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie ma mieć okulary? białe? przecież oczy trzeba podkreślić a najlepiej robią to czarne okulary.

      Usuń
    2. pierwsze slysze, ze CZARNE okulary podkreslaja oczy. Byc moze kogos, kto ma ciemne oczy. A te oprawki sa za duze i po prostu zbyt ordynardne do delikatnej urody. moglo byc ciensze.

      Usuń
  36. p.s nie myslalas nad zalozeniem aparatu na zeby?

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobną koszulę tyle że niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje buty są wprost genialne! od paru stylizacji, tak mi się spodobały że szukam podobnych :D

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne zestawienie. creepersy. *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. boże:o masz taki fajny styl:)!
    +fajne zdjecia! :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna koszula Majes ;d Oddasz mi ją w końcu hahah :D ?!

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej :) myślałaś juz na jaki kierunek i do jakiego miasta chciałabyś iść na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za trudne pytanie jak na ten czas.. Marzę o Warszawie, ale jak życie się potoczy to dopiero zobaczymy :)

      Usuń
  44. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo ładnie w okularach też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + ja też mam małą wadę w sumie, ale w szkole z tablicy nie widzę... :(

      Usuń
  45. Zastanawiałam się ostatnio nad taką koszulą w sh ;d Pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  46. koszula jest genialna, niby zwykła, a jednak coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna koszula !:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz :)
    Dobry pomysł z tym postem o nowych trendach !

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam tego typu koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jedziesz na konceert pezeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie i o której jest ? :O

      Usuń
    2. 19, łódź, klub Dekompresja :)

      Usuń
    3. z kim jedziesz?

      Usuń
    4. z kim jedziesz?

      Usuń
  51. Koszule w kratkę są najlepsze. Mi się nigdy ie znudzą. A w połączeniu z czarnymi rurkami są najlepsze i najkochańsze, po prostu najlepiej wyglądają! Akurat ja nie jestem fanką okularów prostokącików ( chyba tak się nazywają), ale o gustach się nie dyskutuje. Bardzo fajnie pasują, to na pewno ;) Czerwone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Pomagam w organizacji szkolnej dyskoteki, tworzę playlistę. Potrzebuję jeszcze kilku piosenek, proponujesz jakieś? ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. też będe musiała chodzić w okularach;9
    jestem załamana;(

    OdpowiedzUsuń
  54. nienawidzę dni, kiedy praktycznie nie ma mnie w domu
    świetnie koszula

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak zwykle piękna, w świetnej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. No to faktycznie miałaś zawalony dzień:d
    A koszula śliczna, i baardzo ładnie Ci w okularach!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. zrób post o nowych trendach !

    OdpowiedzUsuń
  58. Koszula i Creepersy to fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)