wtorek, 22 stycznia 2013

22/01/2013: MORO JACKET

Intensywny weekend i początek tygodnia, a ja coraz mniej odczuwam zmęczenie. Moje życie nabiera rytmu i kolorów :) Jeśli chodzi o dzisiejszy strój  -  czarne spodnie, moje ulubione buty, czyli lity, skórzany sweterek i kurteczka moro, którą dostałam  od cudownej dziewczyny tworzącej DIY. Ten kto jeszcze nie wziął udziału w konkursie, w którym do wygrania jest taka sama (click), może zrobić to teraz. Niby zwykły zestaw, ale zdecydowanie wyróżnia się spośród innych :)  










buty-Ptak/spodnie-kappAhl/sweterek-cudmoda/ kurteczka-ZmiłościDoszortów/zegarek-allegro.pl 

Zdjęcia : Klaudia Wagenknecht





xoxo, 
L I L L E

82 komentarze:

  1. Świetna ta kurtka!!! Ma dziewczyna talent :)
    A Ty uśmiechaj sie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo więcej uśmiechu bo jesteś śliczna :) !
    Kurteczka moro geniall pro ;3
    miiikusia.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the dark lipstick and jacket!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, ta kurteczka podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mój ulubiony zestaw ^^
    Świetny zestaw nie wygórowany ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. cytując z maxmodels.com:
    biodra-80
    talia-62
    biust-80

    i Ty sie burzylas kiedys ze 'masz talię'? o.O 18cm różnicy między talią i biodrami...prosta jak kij od mopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare wymiary ;) Dodaj sobie 9 cm w biodrach, myślę że 27 różnicy to nie tak mało ;)

      Usuń
    2. POTWIERDZAM, SAMA MIERZYŁAM :D

      Usuń
    3. nagle przez rok czy dwa przybylo Ci 9cm, co odpowiada spokojnie dwom rozmiarom? ;]
      poza tym- na zdj jestes beztaliowa.

      Usuń
    4. http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/11/26112012-air-max-i-lata-50.html
      mimo, ze masz spodnie z wysokim stanem, ktory powinny podkreslac talie to i tak jestes prosta... wiec nie wierze w bajki o wymiarach skoro z 30cm roznica powinnas wygladac swietnie.

      Usuń
  7. podobają mi się lity na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna kurtka! Biorę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kinga- wyglądasz super, mega stylowo, ta kurtka jest rewelacyjna
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham militarny styl :) extra set!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest obłędny. Aż trudno uwierzyć, że kurtka to DIY XD Genialna :3

    OdpowiedzUsuń
  12. To 2 zdjęcie, czarno- białe jest bardzo ładne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wyglądasz ; )
    Kurtka i sweterek genialne ; p

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zdjęcia! śliczna ta kurtka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne włosy ! :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia

    a ta kurtka ,muszę mieć podobną spodobała by się pewnemu chłopakowi,który mnie się strasznie podoba <3
    boże ,nie wiem po co to piszę -.-

    w każdym razie świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw świetny, Ty wyglądasz pięknie i zdjecia super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka genialna *Q*
    Jedna z lepszych twoich stylizacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze litów ! :0
    Ogólnie podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałabym wygrać tą kurteczkę *.*
    Jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega ta kurtka! już biorą udział w konkursie :), oby mi się poszczęściło w końcu..:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia.. *.*
    Ach.. cudowna ta kurtka. Chciałabym ją wygrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię moro, ale świetnie w tej kurtce wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna ta kurtka. Ostatnio, strasznie podoba mi się motyw moro.
    Świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo do Ciebie pasuje taki styl!
    Kurtka genialna, chyba nie muszę pisać ile bym dała, żeby mieć taka!?

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  28. a gdzie przerabiasz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  29. wiesz gdzie w Tomaszowie mozna dostac jakies ładne i z przyzwoitą ceną kolie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapytaj w sklepie z biżuterią koło panoramy :)

      Usuń
  30. Pomagam w organizacji szkolnej dyskoteki, tworzę playlistę. Potrzebuję jeszcze kilku piosenek, proponujesz jakieś? ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz pieknie:) bardzo stylowo;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki tej kurtce moro zdecydowanie wyróżnia się wśród innych :D śliczna jest ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć. Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny look, nie można oderwać wzroku! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW love that camo! And your hair look so good!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    WIN TICKETS FOR AN OFFICIAL AMSTERDAM FASHION WEEK SHOWHERE!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś śliczna ,<33
    przy okazji, ZAPRASZAM do siebie :) u mnie m.i.n rzeczy DIy , które sprzedaję . Ceny atrakcyjne, polecam. Blog dopiero powstaje, więc proszę o wyrozumiałosc :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba to jak masz ułożone włosy :) Już ostatnio zwróciłam na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. boże jaka ty jesteś świetna
    zapro http://www.fuckeverythinganddrinkvodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo Ci pasuje i ostatnie zdjęcie mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. jak zawsze cała stylizacja jest mega!
    ale te Twoje buty... są cudowne! od dawna na takie poluje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. idealna kurtka, właśnie takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny zestaw:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam na nową notkę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne połączenie, a kurtka cudowna! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze ci w tym odcieniu szminki. :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)