niedziela, 20 stycznia 2013

17/01/2013: lucky clover by faketattoos.se

Ten weekend był naprawdę intensywny, a najgorsze [albo i nie] jest to, że jeszcze się nie skończył. Piątkowa impreza u Kuby i sobotnia u Zuzi, to zdecydowanie za dużo jak na jeden weekend  :) Chyba stęskniłam się za tymi leniwymi dniami. Dzisiaj czekają mnie jeszcze urodziny kuzynki i nauka, ale to akurat prawdopodobnie sobie odpuszczę. Ja wracam do sprzątania/gotowania, a was zostawiam z nową porcją zdjęć zrobionych już jakiś czas temu. 







szalik-House/ramoneska-H&M/bluzka-Bershka/legi-H&M/creepersy-www.deezee.pl/ tatuaż -TU

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht



xoxo,
 L I L L E

111 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! ramoneska jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka i ramoneska są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny genialny outfit *Q*
    Bluzka i tatuaż genialne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka i legginsy, jeszcze do takich butów się nie przekonałam, ale dzięki Tobie powoli przełamuję się :D świetnie wyglądasz! hahah, ten tatuaż przypomniał mi czasy dzieciństwa i tatuaży z chipsów♥
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw ^^ Jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny zestaw :) ramoneska śliczna. Masz bardzo ładny nagłówek .

    OdpowiedzUsuń
  7. super set! ja jakoś nie mogę przekonać się do creepersów, ale u Ciebie wyglądają świetnie - dasha

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki rozmiar ramoneski ?

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy przecudne ! ♥
    Jakbym miała takie nog to też bym nosiła ! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Ramoneska *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądasz!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i stylizacja bardzo przypadła mi do gustu!
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! ;)
    ramoneska boska. ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ile się trzymał tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
  16. piłaś coś na imprezach ?>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to ma wspólnego z tematem bloga/posta i jakie ma znaczenie ?:)

      Usuń
  17. Czytam Twojego bloga od bardzo dawna, ostatnio zaczęłam też Klaudii i Ady i zauważyłam, że niemal każda z Was pisze to samo, jedynie zdjęcia się różnią, nawet dodajecie posty w te same dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo w zasadzie czym innym mają się odróżniać skoro prawie każdy dzień spędzamy razem?:) Zdjęcia również robimy zazwyczaj razem więc jak już je mamy to dodajemy

      Usuń
  18. zimno mi jak parze na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy nie było jeszcze nawet na minusie :D

      Usuń
  19. świetna stylizacja !

    zapraszam na mojego nowego bloga

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za komentarz;) super leginsy

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny zestaw. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw, legginsy boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ramoneska! <3 Też muszę zrobić stylizację z tymi tatuażami, a ciągle zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się szalik;D
    A Ty na marzniesz w tej kurtce?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zrobiłaś ten tatuaż ? I właśnie ile się trzyma.?Jesteś boska dziewczyno :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trzymał ok. 4 dni normalnie nakleiłam kartke na rękę , wodą zmoczyłam i kartkę odkleiłam:) Instrukcja banalna :) Bardzo dziękuję za komplement !:)

      Usuń
  26. Bardzo ciekawa stylizacja! Dużo osób boi się sięgać po wzór w panterkę, a ty zestawiłaś go po prostu świetnie! Jestem pod wrażeniem ;) zapraszam serdecznie do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. super look ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jestes chuda, a masz grube nogi o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty może pokaż swoje? Wiele dziewczyn chciałoby mieć tak zgrabne nogi jak Kini :)

      Usuń
    2. No Ada, Ty chociażby masz zgrabniejsze.
      Pokazałabym z chęcia, bo mam lepsze, ale nie muszę nic nikomu udowadniać :)

      Usuń
    3. grube nogi hahaha uśmiałam się :):)

      Usuń
    4. hmm, ok, grube to nieodpowiednie określenie. niezgrabne. parówki ;) potocznie mówiąc.

      Usuń
    5. http://3.bp.blogspot.com/-C8BOU0GeI54/UOg7D3UT03I/AAAAAAAAIdo/Xb5_losVSlo/s1600/IMG_7464.JPG np. tutaj.
      masz niezgrabne lydki. nie wspomne o tym, ze masz mega wysokie buty, a nogi nadal krotkie...

      Usuń
    6. teoretycznie powinnam mieć to gdzieś, ale skoro według Ciebie TO są niezgrabne, grube nogi, to albo z Tobą jest coś nie tak, albo ze mną xo

      Usuń
    7. Ale zjeb -.-
      Ona ma grube nogi? Ty to chyba nie widziałaś w życiu grubych nóg dziewczynko. Po prostu chyba zazdrościsz i tyle. Jak dla mnie to ona ma nawet trochę za szczupłe nogi, no ale jeśli ty masz takie wyrafinowane zdanie na ten temat to okej.

      Usuń
    8. prosze cie, to nie są grube nogi, tylko szczupłe i lekko (bądź bardziej) umięśnione. nic tu niezgrabnego

      Usuń
    9. grube ma nogi , zgadzam się z wpisem pierwszej osoby.A ty Kinga zaakceptuj to a nie się rzucasz razem z Adka.

      Usuń
    10. ale tu nie ma co akceptować, bo nie jestem gruba i nie mam zamiaru mówić, że jestem ;)

      Usuń
    11. jezus, ile można? nie GRUBE, a krotkie i NIEZGRABNE. lydka laczy Ci sie z udem.

      Usuń
    12. ale ty kinga widze ze masz wysoka samoocenne

      Usuń
    13. To chyba dobrze , że dziewczyna ma poczucie własnej wartości. Może i ma jak to nazwałyście niezgrabne nogi, ale przecież nie każdy musi być idealny, nawet Kinga. Nie zastanowiłyście się, że ma takie nogi, bo kilka dobrych lat tańczyła, to jest możliwe, że teraz ma takie nogi.Najpierw spójrzcie na cb z pewnością też nie jesteście idealne , a potem hejtujcie. Jeśli myślicie, że macie idealnie piękne i zgrabne nogi , to może wy powinnyście też założyć bloga i je tam eksponować? Przemyślcie to :) Pozdrawiam :***

      Usuń
    14. Do nikogo się nie rzucam :) Na tym zdjęciu może i faktycznie nie wyglądają za dobrze, gdyż legginsy optycznie skróciły nogi Kindze - jasna góra legginsów daje takie efekt plus mega wzorzysty dół. :) Kinia ma naprawdę super nogi! :)

      Usuń
    15. Dzięki za obronę :) w kwestii tego czy jestem chuda czy gruba- owszem mam :)

      Usuń
  29. Świetna stylizacja :) Ramoneska <3 własnie poszukuje takiej !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja, nagłówek wygląda genialnie :)

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz :) legginsy genialne.

    OdpowiedzUsuń
  32. leginsy cudo. !
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż 2 imprezki w ciągu weekendu, ładnie ! :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna noo ! :O

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtka i bluzka! genialne!!: )
    ogólnie cały zestaw świetnie dopasowany :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna kurtałka <3 Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Już myślałam, że sobie tatuaż zrobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna ramoneska :) całość genialna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie lubię rozpuszczonych włosów i za fajnie w nich nie wyglądam, ale będzie post z rozpuszczonym bo nie jesteś pierwsza co mi to napisała :D

    Świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystko świetnie razem wygląda! i jak zawsze piękne zdjęcia:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko super , ale nie jestem fanką motywów zwierzęcych. Wymieniłabym tylko gatki :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurteczkę masz ekstra, ale nie zmarzłaś w niej? :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wyglądasz, ale nie lubię panterki ; <

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna całość, zakochałam sie w tym outficie! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuję! bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne są te legginsy ,super wszystko zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne te zdjecia,bluzka ekstra!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobieto, nie było Ci zimno w tej kurteczce? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dla mnie wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się stylizacja, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jejku ile tu komentarzy!
    idziesz mocno do przodu!

    super kurtka :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  51. Odwazna stylizacja- cudowne leggings'y :) Zapraszam do siebie
    allaboutjoann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki to rozmiar creepersów? A jaki nosisz w innych butach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 36 czyli taki jak noszę normalnie ;)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)