środa, 16 stycznia 2013

16/01/2012: Blue dress&Blue shoes

Ten tydzień rozpoczął się bardzo przyjemnie. Nadszedł czas na start drugiego semestru i zbieranie kolejnych ocen. Nie wiem czy mam na to ochotę. Chyba jestem zbyt leniwa.  Mimo aspektów, które wpływają niekorzystnie na moją naukę swój pierwszy semestr w nowej szkole zakończyłam z impetem i uzyskałam w miarę zadowalającą średnią nieco-powyżej 4.0 Czasem zastanawiam się co wpływa na moje lenistwo i wtedy uzyskuję niekoniecznie  zadowalającą odpowiedź - ogranicza mnie mój własny umysł. Zamiast powiedzieć sobie "weź się w garść", mówię "idź spać i odpocznij", ale po czym mam odpoczywać ?! Po leżeniu  przed telewizorem?. Koniec tego dobrego, czas na ruch, na przełamanie rutyny i może nawet na naukę. Tymi słowami zakończę mój dzisiejszy wywód  i zostawię was ze zdjęciami zrobionymi parę dni temu [średnio dobrej jakości, ze względu na szybkość ich robienia], ale z ciekawym zestawem :) 







sukienka - Zara/ botki -czasnabuty/zegarek-allegro.pl /bransoletki-house/skóra-H&M

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo,
 L I L L E

103 komentarze:

  1. o maatko, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)piękne
    U mnie oceny wystawiane sa dopiero 8 lutego więc mam teraz ferie.
    Ale średnia 4.0 to naprawdę dużo jak na liceum. Moim znajomi ukańczali najlepsze Licea w Krakowie z średnia ponad 3 lub mniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, sukienka jest wspaniała !! Ale powiem Ci Kinga, ze kurcze te buty jakos mi tu ni w ząb nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w tym zegarku
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie średniej jeszcze nie liczyłam, ale wiem, że mam 9 czwórek :D
    Cudownie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia! cudne botki i piękna sukienka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia i fajnie wyglądasz :) hype :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tak samo, tez usze sobie odpocząć po kompie np. ;p
    Gratuluje średniej, mam taką samą :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra średnia. Kolor bardzo do Ciebie pasuje :) I zdjęcia świetne, bo jesteś ładna, włosy lekko rozwiane i tło odpowiednie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak z Vouga *Q*
    Jesteś bardzo ładna i do twarzy ci w granatowym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz prześlicznie, wow! masz cudowne włosy, a sukienka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest prześliczna<3

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka!!! Ciekawe czyja :3

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie cudnee *.*
    i nie dziwię się że szybko robione, bo chyba zimno było :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana dawno nie było tu TAK DOBRZE!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Kinia :* Choć brakuje mi tu tych okularków :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie, podoba mi się!
    No ja też mam nieco powyżej 4.0 ale ja mam ferie, i dopiero po nich zaczynam zbierać oceny na nowe półrocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna sukieneczka:)super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja! :)
    http://www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz może gdzie w Tomaszowie lub na jakiejs stronie intrenetowej mogę kupić parkę na zimę, prosze o pomoc, z gory dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie to nie mam pojęcia, wiem, że w Ptaku znajdziesz je na 100% :)

      Usuń
  23. świetny zestaw i dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O której dziś skończyłaś lekcje?

    OdpowiedzUsuń
  25. też muszę się w końcu za siebie wziąć xd śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się wszystkie twoje buty <3 A te szczególnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezuuu, jak ja kocham taki odcień niebieskiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny strój ;) Bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ile płacisz za farbowanie włosów ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj 100 zł z obcięciem, różnymi odżywkami, ułożeniem włosów :)

      Usuń
  31. Zestawienie faktycznie interesujące :D Świetne buty, ale to już Ci kiedyś pisałam :D <3 Nie podoba mi się tylko jak ustawiłaś się do przedostatniego zdjęcia :P Ale to taka malutka uwaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. wiesz co..moim zdaniem to trochę przeginasz z tym poświęcaniem się dla zdjęć. kurcze Kinga, jest zima i jakieś -12 stopni w dzień,a ty robisz sesję w sukience, a potem jesteś chora. serio, tak cię przewieje, że później nie wstaniesz z łóżka
    zdjęcia jak najbardziej ok, ale jak się przyjrzeć to od razu widać, że miałaś przyśpieszone krążenie krwi w organizmie-widać to po niekorzystnym kolorze skóry...

    jak złapiesz A1HN1 to będziemy się składać na leczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu, więc temperatura nie była aż tak niska, ale już rozbierać się tak nie będę :) Ew. w ciepłych rzeczach i kilku warstwach :) Póki co jestem kilka postów w przód :)

      Usuń
  33. Bucki bardzo ładne :) i całe zestawienie równiez :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ten żywy kolor świetnie się "gryzie"z czernią!naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. do twarzy Ci w tej kobaltowej sukience! buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw,super wyglądasz w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  37. zestaw na prawdę świetny *,*

    OdpowiedzUsuń
  38. przytyłaś ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw ! Genialna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękne zdjęcia!
    ślicznie wyglądasz :)
    sukienka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. moim zdaniem to jedna z Twoich najlepszych stylizacji!a co do nauki to potrzebujesz dobrej mobilizacji!:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczna ta sukieneczka, super:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm
    undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.
    Here is my page : Best Brightening Skin Care

    OdpowiedzUsuń
  44. A dupa CI nie zmarzła ? :D
    Ps. Jaka Pjenkna Kinga ! (tak uwzględniając niektórych ortografię)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam granat, a w twoim wykonaniu wygląda najlepiej <3.
    strasznie dawno mnie tu nie było i tęskniłam za twoją śliczną buźką <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ale sliczna sukienka :)

    dziekuje za mile słowa i wsparcie pod moim poprzednim wpisem i zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna kolorystyka, bardzo dobrze dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna sukienka ;)

    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz:))) A kobaltowy to hit nadchodzącego sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  50. piękna sukienka i jej kolor <3 uwielbiam taki, właśnie sobie płaszczyk w takim samym kolorze kupiłam;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny kolor sukienki. Bardzo Ci w nim dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. swietna sukienka ! myslalam, ze kobalt nie jest dla blondynek - a jednak sie mylilam . zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, jaka cudna sukienka! świetnie wyglądasz w tym zestawie, ten kolor idealnie do Ciebie pasuje. ;) podoba mi się również zegarek - sama z chęcią bym taki kupiła. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ale pięknie! kolor elektryzujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładna stylizacja ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  56. ślicznie ci w tej sukience !
    Pozdrawiam :)

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna sukienka, cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. buty skracają Ci trochę nogi :(
    ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  59. wyglądasz świetnie! jak zawsze rewelacyjne foty! szafirowy to Twój kolor, podkreśla Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  60. łał,cudownie wyglądasz ! Kocham niebieski kolor ,a Tobie w nim bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)