poniedziałek, 14 stycznia 2013

14/01/2013: klubmariza.pl part II

Zazwyczaj ze wszystkich postów na blogach najciężej czyta mi się te o kosmetykach. Nie wiem czym to jest uwarunkowane, ale wiadomo zbyt duża ilość tekstu na temat danego kosmetyku zniechęca czytelników, dlatego też postanowiłam dziś napisać post  na temat  ostatnich  kosmetyków od firmy http://klubmariza.pl/, ale zwięźle i na temat :) Mam nadzieję, że takie posty również wam odpowiadają  i nie macie nic przeciwko zwłaszcza, że  kosmetyki tej firmy są naprawdę świetnej jakości.
Czerwona szminka - Swojej "idealnej" szminki szukałam już jakiś czas. Zazwyczaj wszystkie zmywały się przy najbliższej okazji, rozmazywały bądź  nawet w ogóle nie malowały.  Ta jest genialna. Ma intensywny kolor czerwieni i trzyma naprawdę długo !
Pierwszy lakier to odżywka z wapniem - Zdążyłam ją już  przetestować i  sprawuje się całkiem nieźle. Utwardza płytkę paznokcia co jest wielkim plusem, ponieważ zmniejsza jego łamliwość. 
Granatowo-fioletowy lakier ma genialny i oryginalny kolor co niekoniecznie widać na zdjęciu i musicie uwierzyć mi na słowo. Jego trzeba nałożyć dwie warstwy,ale nie wydaje mi się, aby to był problem, ponieważ szybko schnie.
Lakier malinowy  należy do moich ulubionych ! Wystarczy nałożyć jedną warstwę, która schnie w zastraszająco szybkim tempie. I do tego ich cena  jest kusząca :) 

                                                            
Miłością do tego typu kremów zaraziła mnie Nina w wakacje i od tamtej pory bardzo często używam kremów do rąk. Ten zdecydowanie przypadł mi do gustu ze względu na zapach i to, że nie daje efektu tłustych rąk tylko je nawilża.  Jest zdecydowanie godny polecenia.
Jeśli więc, któryś z kosmetyków wpadł wam w oko serdecznie zapraszam na http://www.klubmariza.pl/  oraz http://www.mariza.com.pl/  + fan page strony znajdziecie TU

+ Zachęcam was również do wejścia  na stronę www.fbl.pl/shoplille, gdzie co jakiś czas wystawiam rzeczy na sprzedaż :)

xoxo,
 L I L L E

52 komentarze:

  1. bardzo fajny post, świetne kosmetyki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalam tych kosmetyków, ale pomadka ma świetny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj dziewczyny, które piszą o kosmetykach chcą jak najlepiej go opisać, stąd dużo tekstu, co polecam czytać, bo można wiele się dowiedzieć na temat danego specyfiku, a nie oglądać tylko zdjęcia.
    Też czekam na swoją pakę od Marizy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś mi tu ukradł piosenkę, hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam lakierów tej firmy, sprawują sie dość dobrze :)

    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój nowy nagłówek jest genialny! *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka zacheca, pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny kolorek smzinki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że zmieniłaś nagłówek, bardzo ładny :D
    ja też nie lubię czytać postów o kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomomm ;3
    Świetna szminka , chyba też się w taką zaopatrzę . x3

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzje kosmetyków też staram się omijać, choć kiedy są zwięzłe, lub dany kosmetyk mnie interesuje, to czytam :)
    Masz dobry sposób na czytelnika :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda i brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for sharing the products!! nice!
    New post abt my new LV bag is up! :D
    CHICNOVA JEWELRY GIVEAWAY - 3 lucky winners to be chosen on my blog.
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały kolor szminki :) Też lubię ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie przepadam za postami o kosmetykach. jak widzę długie opisy to nawet nie czytam xd

    ja od jakiegoś czasu nie kupuje odżywek do paznokci, bo żeby były twarde i nie łamały się wystarczy mi że maluje je zwykłym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super pomadka, musi swietnie wygladac na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Recenzje nie ale porady tak :D
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm. szminka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam teraz ochotę kupić jakąś szminkę ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. ta szminka wygląda "apetycznie"
    zapraszamy
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory lakierów mi się podobają ! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. odcień szminki jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowy lakier jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. szminka ma genialny kolor ♥.
    wszystko wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny kolor szminki! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też szukam takiej szminki:) pomadki z Inglota też się trzymają nawet długo... ale np. po jedzeniu trzeba ją koniecznie poprawić:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post! Love that lipstick!!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  28. jak możesz to pokaż jak malinowy lakier prezentuje się na pazurkach :) i jaka jest jego cena oraz gdzie go można dostac ? z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)