niedziela, 13 stycznia 2013

12/01/2013: Nothing to see

Trening, zdjęcia, robienie kroniki klasowej z dziewczynami - Ten weekend był zdecydowanie pracowity. Niestety nie ominęło mnie przeziębienie, więc czas na kolejne garści leków, herbaty z miodem i cytryną, ciepły koc i film. Planowałam również wystawić na aukcje kilka par butów, ale na razie powstrzymam się i poczekam aż lepiej się poczuję.
Jeśli chodzi o strój z dzisiejszego posta, to nie jest to nic nadzwyczajnego.  Sweterek ze skórzanym przodem, spódniczka i botki, które pasują mi dosłownie do wszystkiego ! Mam jeszcze jedno pytanie do Was-będziecie mieli coś przeciwko, jeśli będę częściej dodawać zdjęcia w pomieszczeniu ? Mam nadzieję, że nie, ponieważ mój organizm większych mrozów już chyba nie zniesie..








sweterek-cudmoda/spódniczka-H&M/botki-czasnabuty

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht




xoxo, 
L I L L E

89 komentarzy:

  1. też mam taką podobną spódniczkę tylko, że inny wzór. Uwielbiam Cię w takim zestawieniu kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, zdjęcia z uśmiechem najlepsze! :)
    Dawaj zdjęcia w pomieszczeniach, nie zawsze muszą być fotki w plenerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskoo :D
    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw :) buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweterek masz cudowny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodniczka jest boska!!! Muszę sie w taka zaopatrzyć w okresie letnim :)
    Wracaj do zdrowia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny sweterek ^^
    zdjęcie i na zewnątrz i w pomieszczeniu są ok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dodawaj zdjęcia w pomieszczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznee ^^

    Jeżeli nie znosisz większych mrozów (tak jak ja) to nie mam nic przeciwko by zdjęcia były robione w pomieszczeniu :D

    Pozdrawiam i zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dodalabys kiedys jakies swoje zdj np. z treningow? chetnie bym zobaczyla ciebie jak tanczysz, na jakiejs sali i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nad-przepascia.blogspot.com/search/label/Cantinero zjeżdżaj w dół, jeśli chcesz zobaczyć więcej kliknij starszy posty :)

      + http://www.youtube.com/watch?v=vLDuhfN-iIs

      Usuń
    2. cudownie zatańczyłaś! :)
      a mam takie pytanie.. gdyby ktoś tańczył taniec towarzyski, ale np. na turniejach nie chciałby być takim wymalowanym i wysolariowanym (bez obrazu oczywiście) to jest taka mozliwosc, czy to obowiazek?

      Usuń
    3. nie obrażam się, wiem, że to wygląda dość śmiesznie. Pewnie, że jest taka możliwość może niekoniecznie tak zupełnie bez makijażu ale tak mocno nie trzeba. Tu głównie chodzi o to by sędziowie najpierw na ciebie zwrócili uwagę, a potem dopiero na inne pary :) Dziękuję, stare czasy :)

      Usuń
  11. te botki są przecudowne!!! chciałam zamówić, ale na czasnabuty już nie ma czarnych. :( co mogę zrobić? wiesz gdzie mogą być podobne? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni często mają dostawy, może napisz i zapytaj, czy będą mieli je jeszcze w swoim asortymencie :) Jeśli nie to może któreś z tych przypadną ci do gustu :) http://deezee.pl/root.html?filter%5Bcolor_id%5D%5B%5D=2&filter%5Bcategory%5D%5B%5D=7&filter%5Bproduct_field%5D%5Bsell_price%5D%5Bfrom%5D=0&filter%5Bproduct_field%5D%5Bname_index%5D=

      Usuń
  12. Ślicznie , pewnie dodawaj zdjęcia w domu , przecież to chodzi o twój organizm ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. rób zdjecia w środku też, wiadomo. przecież jest zimno
    albo wymyślaj więcej outfitów zimowych, w czapce, jakichś bluzach, ciepłych butach albo nawet w kurtce.
    moze wtedy nie zmarzniesz aż tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałaś HTC? Jak tak to jakiego?;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak można być tak pięknym i stylowym :3?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna *.* Świetne zdjęciaa. ! Chciałabym Cię poznać,ale wątpię,że byś chciała się poznawać z trzynastolatką .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to jestem zakochana w tych butach <3
    świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ty to robisz, że zawsze na tych zdjęciach wszystko jest śliczne?

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja nie lubię herbaty z miodem i cytryną ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :D
    Oczywiście rób zdjęcia w pomieszczaniu ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny sweter i butki :) ja nie mam nic przeciw ważne żebyś ty była zdrowa i dalej dodawała ciekawe i Originalne posty :))

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna spódniczka! jak zwykle fantastycznie, świetne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne buty:) podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. więcej zdjęć z gołym tyłkiem to na pewno będziesz zdrowa ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś nie zauważył/a to ona to robi tylko dla was - czytelników.. nie chce zaniedbywać bloga, więc zastanów się czasem jak coś napiszesz:)

      Usuń
  26. ślicznie, wydaję mi się, że Twoje zdrowie jest jednak ważniejsze od jakości zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ty jesteś śliczna ! Zdrowiej :]
    Zapraszam na bloga mojego i mojej
    siostry. Dopiero zaczynamy więc miło
    by było jak bys wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia jak zawsze przecudowne *.*
    zdrowiej ♥

    http://lovnajka.blogspot.com/
    -Najka , oxox

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look, świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna stylizacja! piękne zdjęcia - w jakim programie obrabiasz?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog ;D Zapraszam też do mnie ;) http://fashionworldsmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne sweterek! kocham skórzane wstawki! zdrówka życzymy!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia ;)
    Jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw, choć prosty : )
    wiadomo, że zdrowie jest ważniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  35. o! U Ciebie też ławeczki :D tylko bez śniegu jeszcze :D
    muszę tu częściej wpadać chyba :p ja tez jestem jak najbardziej za zdjęciami w domu :) też bym robiła gdybym miała warunki :D
    Ładne masz buciorki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Gorgeous pictures!!! Love the skirt!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się botki ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacyjnie!!

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjne zdjęcia ... nie mogę wyjść z zachwytu :) Cudowne *.*
    Te buty są na prawdę świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I love this! YOur shoes are absolutely perfect!!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :)
    I rób w pomieszczeniach, bo nie ma co marnować organizmu :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za komentarz ;) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  43. cudownie, biało czarne zestawienia zawsze mnie zachwycają♥ pieknie,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna spódniczka i przecudowny sweterek !<3

    OdpowiedzUsuń
  45. w jakich sh/outletach kupujesz ubrania (w Tomaszowie)? Podasz ulice?
    KK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co w sumie to nie mam żadnych ulubionych , tam gdzie widzę napis Odzież Używana i mam czas to wchodzę :) Najczęściej na placu kościuszki :)

      Usuń
  46. świetnie wyglądasz *.*
    cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka spódniczka! : ) i w ogóle świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A zbrzydniesz w końcu ?
    Tęsknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nieziemski look <3
    Ja też jestem chory, kuruj się! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz wspaniale! Wszystko mi się podoba i świetnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Love your style!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nieziemsko wyglądasz!
    Spódniczka jest boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty i bluzka *.*
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne buty :)
    I kuruj się bo teraz te choróbska potrafią nieźle dać w kość :x

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow! rewelacyjna figura, ty i zestaw<33

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)