piątek, 11 stycznia 2013

10/01/2012 : Euforia cafe

Euforia Cafe to jedno z niewielu miejsc w moim mieście, które robi piorunujące wrażenie. Ta urocza kawiarnia znajduje się niedaleko mojej szkoły i to właśnie tam postanowiliśmy zrobić tym razem zdjęcia. Szkoda (albo i nie), że nikt nie docenia tego miejsca.W kawiarni nie było nikogo, więc nie było problemu ze zrobieniem zdjęć... Myślę, że jeszcze nie raz wykorzystam to miejsce ! Jeśli chodzi o strój to chciałam wywołać kontrast między słodko urządzonym pomieszczeniem, a nieco rockową stylizacją.Jak myślicie, udało mi się ? 










bluzka-stradivarius/spódniczka-NY(10zł%!)/buty-allegro.pl 

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec





xoxo, 
L I L L E

123 komentarze:

  1. Udało Ci się :)
    świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że ci się udało ;)
    bardzo ładne miejsce. szkoda, że u mnie w mieście nie ma takich kawiarenek...
    śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow chociaż mieszkam w Krakowie to obok mojej szkoły nie ma w ogóle takiej kawiarni same KFC itp. na zdjęciach wygląd świetnie te krzesła , schody, nie rozumiem jak tam może być tak mało ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne miejsce :)
    u mnie w mieście nie ma takich fajnych miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej.. jakie cudowne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne miejsce i zdjecia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie plany kochana na dzisiaj ? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzisiaj jadę do koleżanki na wieczór z Klaudią :)

      Usuń
  8. Świetna kawiarenka,szkoda że u mnie nie ma takich ciekawych miejsc :(
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie tam jest.! też kiedyś robiłem tam zdjęcia moim koleżankom. ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. przy jakiej ulicy jest ta kawiarnia?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak byłaś w szkole ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  12. a według mnie to nie jest rockowa stylizacja

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja uroda mnie przeraża ! jesteś taka ślicznaaa .... :D <33

    OdpowiedzUsuń
  14. wystrój jest bardzo delikatny, sądzę że miło jest tam posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna moja ! :* a to zdjęcie z zegarem ryje mi psyche haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie blogi mogłabyś mi polecić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://madamejulietta.blogspot.com/
      http://www.jestemkasia.com/
      http://adancing-queen.blogspot.com/
      http://www.karinainfashionland.com/

      :)

      Usuń
    2. dziękuję ! :)

      Usuń
  17. to zdjęcie czarno-białe w lusterku co siedzisz i się na nie patrzysz = MISTRZOSTWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne, urocze miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jest tam mało ludzi, bo jest drogo :)

    OdpowiedzUsuń

  20. 6 zdjęcie zdecydowanie moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie są tam ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w każdej kawiarni w zasadzie

      Usuń
    2. ile zapłaci się za 2 kawałki jakiegoś ciasta.i dwie kawy?

      Usuń
    3. nie wiem ile kosztuje ciasto, za cafe latte swoją drogą bardzo dobre dałam 9 zł

      Usuń
  23. przepiękne miejsce! :) i Ty świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałem już u kogoś zdjęcia w tym miejscu :))
    Fajnie, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  25. masz cudne włosy! prostowałaś je troszeczkę?
    piękne zdjęcia
    genialnie ze sobą wyglądacie :)
    KK.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne miejsce*.*
    świetna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta kawiarnia, uwielbiam takie klimatyczne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie urządzona kawiarnia, ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcie i świetna stylizacja. Myślę, że udało Ci się uzyskać efekt jakiego oczekiwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne zdjęcia! wystrój rzeczywiście robi wrażenie, magiczne miejsce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądałaś cudownie :) miejsce piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie dokładnie jest to miejsce? : o mieszkam w tm i pierwszy raz słyszę o takim ślicznym miejscu :o

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna stylizacja i idealny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. na serio musisz nosić okulary ?

    OdpowiedzUsuń
  36. super w tej Euforii, przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam okazji tak pójść - muszę się tak kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Ślicznie wyszło! Wystrój kawiarni, klimat na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, naprawdę urocze i czarujące miejsce! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz ujrzę zdjęcia z wnętrzem tej kawiarni w tle! :D
    Świetnie pozujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Na prawdę przeurocze miejsce !:)
    A zdjęcia są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zawsze prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ale Bartek się zmienił, zmężniał nieźle ;)
    aa i b.ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pewnie ,że Ci się udało ! Świetne zdjęcia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow cudne jest to miejsce, jak ludzie mogą go nie doceniać?! Ja uwielbiam takie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://1.bp.blogspot.com/-GygkOtJZHxM/UO84LvjSbpI/AAAAAAAAIms/oB2kxJkhWDY/s1600/IMG_0449.JPG
    To zdjęcie jest C U D O W N E.
    bardzo ładne jest to miejsce, rzeczywiście szkoda że mało osób docenia takie kawiarnie

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiaaaaaam takie urocze kawiarnie

    OdpowiedzUsuń
  46. Omomomomm ;3
    Ale jesteś śliczna kocie .
    Uwielbiam takie miejsca .

    OdpowiedzUsuń
  47. http://klaudia-wagenknecht.blogspot.com/ czy to nie jest blog Twojej najlepszej przyjaciółki?

    OdpowiedzUsuń
  48. Pewnie, że ci się udało ♥.
    Świetny zestaw i cudowne zdjęcia *.* !

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna ta sesja, masz bardzo fajna spódniczkę. c:

    OdpowiedzUsuń
  50. jejciuuu, jak ja Cię uwielbiam *.* ślicznie wyglądasz i masz boskie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  51. miejsce magiczne, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ogólnie to cudne jest to miejsce <3
    zdjęcia są świetne a Ty wyglądasz wspaniale :*

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowne jest to miejsce *.* widziałam już je chyba na blogu Ankyl i Samanty :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie miejsca! z chęcią poszłam bym się tam czegoś napić, pooglądać gazetki :D czy nawet z kimś na ploteczki :D.
    Stylizacja Bardzo fajna i myślę że ci się udało! :D
    pozdrawiam Anka :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdjęcia są naprawdę magiczne ; )
    I ta piękna bluzka ; >

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia są naprawdę magiczne ; )
    I ta piękna bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. Obiektyw jest świetny i na prawdę warto go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi girlie~ May I ask who takes your pictures? You are so pretty~

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  59. szkoda,że nie ma u mnie takich kawiarni.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. To Twój chłopak? Ile ma lat? Chłopak marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  62. dzięki za komentarz ;) faktycznie bardzo fajne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  63. wooooow, ale piękny chłopak *.*
    sesja mega :)

    zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne te zdjęcia są ;)
    Jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. udało Ci się! :) przystojnego masz kolegę/chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Euforia :D kurcze, a my jak z Ewą poszłyśmy to było dużo ludzi i musiałyśmy czekać żeby trochę zdjęć porobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  67. Udało Ci się! :) Kawiarnia jest jak najbardziej fajna. Gdyby taka była w moim mieście na pewno bym ją odwiedzała.

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczna jesteś ;*
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  69. 7 ! fenomenalne, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  70. z jakiego biura podrozy bylas na tej wycieczce/obozie w wakacje? z majem itp.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś ładna. Zdjęcia świetne , ten klimat tej kawiarni...

    OdpowiedzUsuń
  72. wiesz coś o koncercie Honey? Gdzie, o której i ile się płaci? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. zrob liste MUST HAVE na tą wiosne

    OdpowiedzUsuń
  74. Ślicznie wyglądasz, jestem zachwycona ! :>

    OdpowiedzUsuń
  75. klimat zdjęć bajeczny !
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  76. http://1.bp.blogspot.com/-GygkOtJZHxM/UO84LvjSbpI/AAAAAAAAIms/oB2kxJkhWDY/s1600/IMG_0449.JPG
    To zdjęcie jest naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  77. Na jakiej ulicy jest ta kawiarnia?

    OdpowiedzUsuń
  78. Rewelacyjne zdjęcia!
    Kontrast jest widoczny i też wygląda to fajnie.
    Kawiarenka jest urządzona fantastycznie, szkoda że w moim mieście nie ma takiej. Klimat jest nieziemski.
    Świetny blog. Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  79. Czytam już od dłuższego czasu Twojego bloga i muszę powiedzieć, że jesteś b. fotogeniczna, a 7 zdjęcie - bajeczne! *.* baaardzo mi się podoba, wyszłaś tak delikatnie. + masz cudowne włosy ^^ / Agnieszka Sz.

    OdpowiedzUsuń
  80. Co ty robisz z tą grzywką że jest taka puszysta i tak świetnie się układa?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)