poniedziałek, 7 stycznia 2013

06/01/2013 : Ombre jumper

Kings of Leon-Sex on Fire
Weekend zdecydowanie uważam za udany. Spędziłam go z dziewczynami, które oderwały mnie od rutyny. Niestety niedzielny wieczór musiałam spędzić już przy książkach.  Czeka mnie wiele zaliczeń z racji wystawiania ocen na półrocze. Jedynym pocieszeniem jest to, że za miesiąc są już  nasze wymarzone ferie. Dzisiaj również dostałam swój pierwszy w życiu list od jednej z czytelniczek bloga (Asiu, wielkie dzięki, niedługo zabieram się za odpisywanie) Swoją drogą to świetna sprawa przeczytać od czasu do czasu coś co nie jest napisane  w komputerze:) Miłe oderwanie od norm, które narzuciło nam społeczeństwo i technika.  












okulary-NY/sweterek- reporter/spodenki-H&M/buty-Ptak

Zdjęcia: Adrianna Cajdler



xoxo,
 L I L L E

123 komentarze:

  1. co tu dużo mówić, Ś-W-E-T-N-E!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są cudowne, a ty wyglądasz bosko *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dojrzale wyglądasz na twarzy, jestem na nie... Bywały ładniejsze Twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem człowiekiem o stu twarzach, raz jak dziecko raz za dojrzale. Jak to pogodzić ?c:

      Usuń
  4. jezuniu, cudowne*-*!!

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę mniejszy makijaż, a byłoby idealnie :)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory zdjęć ! W czym przerabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jesteś *_____________________*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia a sweterek niesamowity . !

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie stopnie były wystawiane na półrocze do 21 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na twarzy po bokach jesteś pomarańczowa, a nawet czerwona. Przesadziłaś z make- up' em .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypieki + brązer do policzków. Mi się podoba, ale ok dzięki za opinie :)

      Usuń
  11. Jakim aparatem lub trybem robiłaś zdjęcia ?, bo brzydko wyszły. Włosy masz niebieskie albo raczej granatowe na niektórych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canonem 550D , myślę, że to raczej kwestia przeróbki, a nie aparatu :)

      Usuń
  12. Świetny sweterek i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czepiacie sie szczegółow...

    Zdjęcia są mega , regularnie przeglądam twój blog i wyglądasz na sympatyczną osóbke ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zaczynam ferie od tego piątku ^^
    Świetne zdjęcia i lennonki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokłóciłaś się z Klaudią?

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie dlatego nie wiem czy je kupić czy nie bo są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zarąbisty sweterek! w ogóle bardzo fajne zdjęcia ja teraz chce włosy tak zafarbować (nie na niebiesko tylko farbami ombre) zobaczymy co z tego wyjdzie! zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne,klimatyczne zdjęcia.:)
    3 razy tak - gratulacje ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam ferie już za tydzien ;>
    genialny sweter !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się sweterek. Jest boski ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No świetna bluza i super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego nie podajesz cen to by bylo fajne bo ja jestem bardzo bardzo ciekawa ile kosxtowal ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo uważam to za niepotrzebne :) Cenę sweterka możesz sprawdzić na stronie reportera (dział męski) Dodam, że należy on do Niny, nie do mnie:)

      Usuń
  24. kurde ale mnie zainspirowałaś <3 niesamowicie kocham Twoją stylizację- jest prosta i BARDZO efektowna! super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Okulary są cudowne, królują na pułkach sklepowych jako hit :D idealnie dopasowałaś je do tej stylizacji :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jej, jak ja sobie pomyślę ile mnie nauki czeka- SESJA SIĘ ZBLIŻA !!
    Ale napadało u was śniegu :) świetny ten sweter <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Super *.*
    Wpadnij do mnie,nowa notka! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne zdjęcia! śliczny sweter, bardzo mi się podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowity outfit! A sweterek jest męski? Jeśli tak to muszę odwiedzić reporter :D
    Uwielbiam twoje zdjęcia *Q*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne masz te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny blog ;*
    zapraszam do mnie. http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. ze ty nie jesteś chora od tych zdjęc na zimnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek ♥ Jest świetny! Zdjęcia jak zwykle mi się podobają. :*

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetnie wyglądasz! genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolejne super zdjęcia i stylizacja ;) Serio inspirujesz dziewczyno !;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten sweter z reportera?! wow nie mogę uwierzyć że tam jest coś tak fajnego naprawdę :) strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię przeglądać Twojego bloga, bo masz świetny styl, jesteś ładna i zawsze są tu niesamowite zdjęcia! :D Tylko trochę denerwuje mnie, jak tam gdzie przez przypadek znajduję Twoje komentarze na blogach, piszesz: "świetnie" "fajnie" "ładnie". Kiedyś mogłaś się wysilić trochę bardziej, a teraz nie... Chyba, że mi się tylko wydaje i zawsze pisałaśtakie komentarze, nie wiem. W każdym bądź razie to tylko moje, być może mylne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pamiętać też o tym że jeśli kinga wchodzi i ma do odpisania na powiedzmy ok 60 komentarzy naraz to też trudno w każdym się jakoś szczególniej rozpisać

      Usuń
    2. Dziękuję za stanie w mojej obronie:) Na prawdę się staram rozpisywać, pisać swoje opinie itd. ale jak ktoś dodaje sam post z opisem dnia i jednym zdjęciem to co mogę napisać po za tym, że podoba mi się zdjęcie ?:)

      Usuń
    3. Wiem i ja to rozumiem ;D Tylko piszę, jakie odniosłam wrażenie, tyle. Uważam, że takie uwagi też są potrzebne, i to nie jest jakiś atak na Twoją osobę, bez przesady :P

      Usuń
  38. Musze się chyba wybrać do reportera po tak cudowny sweterek! Świetnie się komponuje na tle zimowym, nadaje takie ożywienie na zdjęciu :) Dodaje Cię do obserwowanych, zachwyciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super zdjęcia :) Świetnie wyglądasz :)
    będę wpadać częściej :P

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  40. O naprawdę fajnie dostać list od czytelniki! :) BLUZA <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweterek <3 Masz świetny kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. kocham tą bluzę!
    świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  43. sweter genialny!!

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo śnieg, jak ja dawno śniegu nie widziałam :(
    cudne zdjęcia, a sweter jest magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne fotki! wyglądasz szałowo, główne zdjęcie rządzi! fajnie, że tu trafiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdybym nie czytała tego bloga i spotkałabym Cię na ulicy, w pizzerii itp. to pomyślałabym, że jesteś kolejną, pustą panienką, która jest zarozumiałą egoistką! Ale NIE!!!! nie znam Cię osobiście, ale sądzę, iż jesteś miłą, przyjacielską, ciepłą osobą, która dużo przeszła w swoim krótkim życiu. Widziałam Cię wiele razy na ulicy, przystani... i zawsze byłaś bardzo uśmiechnięta (uśmiechnięci ludzie od razu dają Ci siłę, żebyś ty sama taka była,dlatego oni są super. Za to wszystko chciałabym Ci podziękować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie to raczej ja bardziej dziękuję tobie za te słowa :):)

      Usuń
    2. Nie musisz dziękować :D Tylko pisz dalej! :)

      Usuń
  47. Lovely jumper and lovely pictures!!!!

    Kisses!!!

    Anouckinha´s Closet

    OdpowiedzUsuń
  48. jaki cudowny sweterek! ile za niego dałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. sweter ombre genialny- a klimat zdjec megaaaaa, jestem zachwycona:*♥ pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  50. Jenyyy jakie klimatyczne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam ferie pod koniec miesiąca, też muszę się wziać za książki :) zdjęcia świetne *_*

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny sweter ;) dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG! what an amazing photos, so beautiful!
    I have to follow you right now

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne ♥♥ Bardzo mi się podobała sesja + świetnie oprawione zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Great style. Nice style of winter dress. so lovely.
    http://stylopoint.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz :D
    Zazdroszczę swetra . Sama bym chętnie taki założyła.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. czemu nie odpowiedasz na wszytskie kometarze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie komentarze, a niektóre po prostu nie są tego warte

      Usuń
  58. Zdjęcia, mimo tego śniegu są takie cieple ;) Oprócz tego, że są ciepłe śą rownież magiczne i pełne radości i energi ! Sweter jest świetny, chyba już każdy to pisał, ale cóż, nie zaszkodzi jeszcze raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudnie wyglądasz :)
    piękny sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. ale klimatyczne zdjęcia!:)
    cudowny sweterek
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  61. Pics are awesome, come and chek out my blog, international Romwe giveaway :)


    http://majolinacity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. cieniowany sweter jest booski :)
    sesja bardzo klimatyczna- spadający śnieg za3many w kadrze wygląda magicznie :)
    bardzo fajnie komponuje się kolor szminki- gorący akcent w lodowatej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  63. Sweter jest cudowny , zakochałam się :)
    Okularów zazdroszczę sam takich szukałam od dłuższego czasu .

    OdpowiedzUsuń
  64. JAKI BOSKI NAGŁÓWEK!!!

    ________________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowny sweterek i zdjęcia! ^^
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjecia są przepiękna <3
    ale Ty ostra <3

    angelika eM

    OdpowiedzUsuń
  67. Love you in these photos in the snow!!!!!! *.*
    a kiss, Francesca

    New post on my blog "CREEPERSSSSS"!! Check it out and let me know what you think of it!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie wyglądasz. Boski sweterek.
    Pozytywne zdjęcia, hah :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)