sobota, 5 stycznia 2013

05/01/2013: "Brooklyn Night" Leggings


N.A.S.A. (Feat. Kanye West, Santigold & Lykke Li) - Gifted (Masuka Remix)
Pomimo jednego stopnia na termometrze i deszczu, który zaczął kropić, zrobiłam zdjęcia, na które zbierałam się już jakiś czas. Mój niezastąpiony fotograf spisał się idealnie. Towarzyszyła nam Nina, która przyjechała wczoraj. Dzisiaj wieczorem mamy zamiar wybrać się na pokaz poloneza i do Ady. Wieczór zapowiada się obiecująco ! 

Tym razem postanowiłam postawić na styl nieco rockowy. Zdecydowałam się na odważne legginsy, które dostałam od romwe [obecnie moja ulubiona rzecz w szafie], nową czarną ramoneskę, czarną bluzkę odraz botki, które pokazywałam wam niedawno [patrz kilka postów wstecz]












Ramoneska-H&M/bluzka-Stradivarius/legginsy-ROMWE/ botki-czasnabuty

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo,
 L I L L E

158 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty śliczna o.O !

    Legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja a zdjęcia cudowne! :)
    Ciekawe leginsy.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te dwa zdjęcia z Adą. Są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super leggi :* Mam podobne bransoletki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, cudowne te legginsy! *.*
    świetne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh to moim zdaniem twoja najlepsza stylizacja ! Bardzo w moim stylu , jestem zakochana w ramonesce ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś bransoletki ?
    + Świetne legginsy <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletki są mojej koleżanki, nie wiem skąd są :)

      Usuń
  9. ale Ci zazdroszczę tych legów:(

    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna :)
    Super legginsy *.*
    Ile za nie zapłaciłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne *.* a ostatnie zdjęcie prześliczne ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. macie już tańce w LO ?

    OdpowiedzUsuń
  13. KOSMICZNE LEGINSY :) hihhihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjecie *.* i na lawce jest jeszcze napisanie "kinia"!! :)) Gdzie kupilam ramoneske?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oja , nawet tego nie zauważyłam !:) H&M

      Usuń
    2. a ja odrazu i wlasnie to bardzo mi sie spodobalo :))

      Usuń
  15. Za każdym razem chce patrzeć na wiecej Twoich zdjęć!!! Jesteś niesamowita!! Masz świetne wyczucie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mordeczka! Legginsy są świetne! I w końcu mam jakieś nowe ładne zdjęcie razem :*

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka kompletnie nie pasuje do tych legginsów moim zdaniem, ten koronkowy tył nie współgra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy zawsze musi wszystko ze sobą współgrać ? :) Warto czasem wyjść poza margines

      Usuń
    2. Kochanie, ja mam prawo skomentować, że według mnie to nie współgra i nie wyglądasz w tym dobrze, mam prawo do własnej opinii.
      ty wyszłaś poza cały zeszyt, nie tylko margines.

      Usuń
    3. ,,Kochanie, ja mam prawo skomentować, że według mnie to nie współgra(...)'' A co Ona, bądź ktoś inny Ci tego zabronił, że z obroną wyskakujesz? ;)

      Usuń
  18. koronkowa koszulka nijak nie pasuje do leginsów.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie *.*
    Legginsy po prostu prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wygodne są te buty? godne kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  21. wg mnie wszystko pasuje do każdej części tego stroju! super :)
    dobrze jest współpracować z takimi firmami, nie wydajesz pieniędzy a dostajesz i pokazujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne leginsy i niesamowite zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia ,piękne legginsy :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW !
    ŚWIETNE ^^
    Uwielbiam od góry do dołu ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Przede wszystkim dziewczyno, przestan upodabniac sie do innych blogerek, bo to ze zaczelas wspolpracowac z Romwe nie robie z Ciebie blogerki z wyzszych leveli. Polecam Ci poogladac jak ubieraja sie i reklamuja ciuchy od nich Maddy, adancingqueen czy beauty fashion shoping, one robia to bezinteresownie a ty robisz wszystko by czerpac korzysci i jeszcze sie tym chwalisz. one nigdzie nie pisza PATRZCIE CO DOSTALAM OD ROMWE, tylko po prostu wykonuja swoja prace. chcesz by cie podziwiano? to po prostu badz naturalna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym się nie chwalę , wykonuję swoją pracę ;) I gdybyś grzecznie spytała na czym polega moja współpraca z tymi firmami to byś się dowiedziała, że Romwe prosiło mnie o napisanie tak jak jest to napisane. Nie muszę się z niczego tłumaczyć, a to, że przy okazji mam korzyści z czegoś, co kocham robić to chyba tylko daje mi motywacje. Pozdrawiam Anonima

      Usuń
  26. ile miesiecznie dostajesz $ od romwe?:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostaję miesięcznie dolarów:) Napisali do mnie dwa razy, abym pomogła im w reklamie. Zrobiłam to, po czym dowiedziałam się o wysyłce legginsów :)

      Usuń
    2. znam sie z blogerka, ktora wspolpracuje na stale z firma Romwe i taka swiatowa firma niestety SAMA do przecietnych blogerek nie pisze :) takze nie wciskaj nam kitu :) chcesz pokazac ze jestes fajna i sami cudem Cie wynalezli? bardzo w to watpie.

      Usuń
    3. no wyobraź sobie, że tak ;)

      Usuń
    4. no niestety sobie nie wyobraze :) nie mierz zbyt wysoko, bo niektórym blogerkom do pięt nie dorastasz, dziecinko :) najpierw trzeba wyglądać a potem pokazywać ludziom :)

      Usuń
    5. Już rozumiem dlaczego ta osoba hejtuje z anonima... :) "najpierw trzeba wyglądać a potem pokazywać ludziom"

      Usuń
    6. żeby komentować nie trzeba wygladać :)

      Usuń
    7. ale wypadałoby mieć coś w głowie :))

      Usuń
    8. Drogi Anonimowy!
      Wystarczyłoby, abyś odwiedził stronę ROMWE i poczytał trochę na temat współpracy z nią. Firma poszukuje blogerek z liczbą obserwatorów minimum 2000, także Kinia nie miałaby nawet po co wysyłać tam swojego zgłoszenia. Ja osobiście jej gratuluję, bo skoro odezwali się do niej - FAKTYCZNIE MUSIAŁA SIĘ CZYMŚ WYRÓŻNIAĆ. Pozdrawiam i polecam być mniej zazdrosnym :)
      H A L L O W K A A

      Usuń
    9. Po za tym, udowadniasz jak jesteś płytką osobą. Dziewczyna robi to co lubi, spełnia swoje marzenia, a Ty siedzisz na dupie i hejtujesz, bo wiesz, że w porównaniu do niej nic w życiu nie osiągniesz. Chcesz za wszelką cenę podnieść mniemanie o sobie? Pracuj nad własną osobą i nie strzelaj tak nie trafnych uwag - ośmieszasz się.

      Usuń
    10. droga halowko czy jak ci tam- doskonale znamy strone romwe, wiec masz troszke zle informacje bo juz z obserwatorami okolo 1000 mozna nawiazac wspolprace. podac przyklady czy sama se poszukasz?

      Usuń
    11. "Now we need fashion bloggers whose followers or fans are least 2000 on one platform. The main platforms we consider are Blog, Facebook. The number of followers or fans we need may increase in the future." - http://www.romwe.com/index.php?main_page=join_us

      :)

      Usuń
    12. matko dziewczyno, znam blogerke ktora nie ma tylu a zaczela wspolprace, wiec po co sie wymadrzasz? mialas stycznosc z ta firma? nie, wiec zamilcz

      Usuń
    13. hejter ej, pokaż się, chętnie Cię ocenimy:*

      Usuń
    14. Ktoś tu ma dzisiaj bad day :) Mniejsza :)

      Usuń
    15. juz ci brak argumentow halowko o twarzy niczym kot srajacy <3

      Usuń
    16. SZANUJMY SIĘ.

      Usuń
    17. powiedzał anonim myślący, że jest anonimowy w internecie <3

      Usuń
    18. hoho widze ze ktos tu pociagnal temat za mnie :) ja nie chcialam nikogo urazic a tylko dowiedziec sie jakim cudem Romwe sie do Ciebie odezwali ;)

      Usuń
    19. Wiem, że nie chciałaś i widzę, że pisał to ktoś inny ;)

      Usuń
  27. no niestety nie umiesz sie ubrac:) ula.

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna stylizacja ♥
    świetne legginsy i buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. great style girl! love the fahsion statement and your look! lovely!
    thanks for your visit!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale wy macie wszyscy kurwa problemy lol. jej blog niech sie ubiera jak chce, pisze jak chce, wygląda i żyje jak chce. a wam zawsze to nie pasuje, tamto też i cokolwiek by nie zrobiła to będzie problem. bo przecież wśród was wszystkich-"ideałów" trzeba być na poziomie i w normie jaką sami sobie ustalicie, bo wasze zdanie jest najważniejsze tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie:* mam prawko swe zdanko wypowiedziec, takze chill bitch!

      Usuń
    2. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mekpkcaXKn1rmynalo1_500.jpg :*

      Usuń
  31. świetny zestaw :) jesteś PIĘKNA! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. masz zbyt gruba dupe do tych ledzajsow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty za małą jadaczkę by się tyle wypowiadać ;)

      Usuń
  33. Rany, legginsy są świetne!

    Mam pytanie: jakie vansy podobają ci się najbardziej?? (kolor)

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne legginsy *.*
    i masz idealne nogi to legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej. ile masz lat bo wygladasz mi na 28

    OdpowiedzUsuń
  36. 40, ale dzięki, że mnie tak odmłodziłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia oj tak. Wysłałam ci mejla w sprawie bloga. :)
    Legginsy są genialne, i bluzka, a kurtka to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie idziecie na pokaz poloneza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do gastronomika

      Usuń
    2. niby z jakiej racji tam idziecie ?

      Usuń
    3. ktoś mnie prosił o zrobienie zdjęć w trakcie poloneza ;)

      Usuń
  39. adore your pants honey!
    xxxx have a wonderful weekend! enjoy your time!
    LVEEEE

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie, hahah dobry hejt był :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetniee wyglądasz . I wgl nie przejmuj się tymi hejtami ... piszą to co piszą . ponieważ cholernie ci zazdroszczą ! I żal im dupe ściska że jesteś taka ładna , mądra i masz taką figure ! Tyle w tym temacie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. pasuje ci ogromnie taki styl *o*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaa. ! Świetne te legginsy *.* A zdjęcia ?! Cudowne! Chciałabym wyglądać tak jak ty. ! Masz świetnego bloga ,a zdjęcia przecudowne. :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny zetsaw. Mi sie bardzo podoba połączenie koronkowego tyłu i leginsów, nie jest nudno ;3

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapomniałam, czy dodałam koma, więc jct. nie zdziw się że 2 razy komentuje :D

    Genialny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne zdjęcia i fajne leginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. polecam stronę http://statcounter.com/
    oprócz tego była jeszcze jedna, ale nie pamiętam jaka, dawno nie sprawdzałam

    OdpowiedzUsuń
  48. łał ale cudo moje oczy zobaczyły!
    buty, bluzka, włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Prze cudne leginsy! nie dziwie się tobie że najbardziej lubisz tą rzecz w szafie :D też bym ją wielbiła :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka piękna... Świetnie wyglądasz, legginsy cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  51. jak ukladasz grzywke? ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ciekawy zestaw! świetne zdjęcia i te cudne legginsy ... sama bym je pokochała!;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. The leggings add so much attitude to you outfit! (:

    ravenmaidenmaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zakochałam się w tych zdjęciach poprostu <3 *.* stylizacja przecudna tak samo jak modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. jakie przecudowne legginsy! ♥ chyba się zakochałam, szkoda tylko że ja takich nie mogę nosić :( bo mam nie klasyfikujące się nogi, za krótkie i za grube :(

    OdpowiedzUsuń
  56. legginsy i ramoneska są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. super legginsy
    calosc bardzo mi sie podoba
    no i swietne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  58. super zdjęcia i stylizacja , nie przejmuj się tymi anonimami! ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. Tsaa, z anonima to wszyscy są mądrzy -,-

    Cudnie wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. to zdjęcie, gdzie siedzisz na schodkach i patrzysz w bok, jest według mnie najlepsze! :)
    pozdrawiam ciepło. :*

    OdpowiedzUsuń
  61. widziałam, że masz też tumblra, jaki masz szablon na nim.? ;):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, sama nie wiem, ponieważ już jakiś czas tam nie wchodzę :P

      Usuń
  62. hej:) kinga mam pytanko masz taką bluzę cool story bro kupiłaś ją przez internet? jak tak to powiesz gdzie konkretnie albo dasz linka????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro.pl Wpisz po prostu cool story bro i wyskoczy ci dużo aukcji :)

      Usuń
    2. a nie mechaci się??

      Usuń
  63. wg mnie fajny zestaw, dobrze to ze soba współgra : )

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialna stylizacja :D
    wyglądasz zjawiskowo ;)
    Legginsy chętnie bym ukradła .

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo fajne masz te legginsy;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Te leginsy! *.* Strasznie wysokie buty ja nie umiałabym w nich przejść nawet kroku! SZACUN ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. uwodzisz wzrokiem.:D

    Fenomenalnie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam twoje stylizacje *-* obserwuję

    dziękuje za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz! Wspomniałam o Tobie w najnowszym poście. Mam nadzieję że nie masz mi tego za złe ;) Tutaj znajdziesz tego posta http://bymadziuella.blogspot.com/

    Pozdrawiam Madziuella ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. fajne masz buty :3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Rewelacyjna stylizacja,ale kurtka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  72. ile zarabiasz na prowadzeniu tego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo ładnie Ci w tych ' ledżajsach' :)zazdroszczę współpracy z romwe.

    OdpowiedzUsuń
  74. genialny zestaw;) a legginsy piekne;)

    OdpowiedzUsuń
  75. wooow stunning look i love those leggings!!!
    and the boots are amazing too!!
    xx
    http://wastedyouthwithyou.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  76. fajne zdjęcia:) też mam te legginsy

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne te foty ♥♥ Zakochałam się w stylizacji ♥♥ A te leginsy i buty och..........♥♥

    OdpowiedzUsuń
  78. też mi się ta koronka troche gryzie ale jak czujesz sie dobrze to najważniejsze :) poza tym świetnie wyglądasz, leginsy bardzo dobrze wyglądają na Twoich zgrabnych nogach, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  79. zawsze wklejasz tutaj taką świetną muzykę, a w dodatku tak genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. dodałabyś post jak układasz grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ile zaplacilas za ramoneske?

    OdpowiedzUsuń
  82. http://www.hm.com/pl/product/05477?article=05477-A ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Pięknie ! :3 Genialne legginsy i buciki :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)