czwartek, 3 stycznia 2013

03/01/2013 : Casual

-Jeszcze 5 minut mamo !-Tak dzisiaj krzyczałam, gdy musiałam zwlec się pierwszy raz po tak długiej przerwie do szkoły.Było mi ciężej niż to sobie wyobrażałam. Na szczęście dziś na lekcjach nic się nie działo, więc odetchnęłam z ulgą. Na jutro natomiast jak na przekór czeka mnie trochę nauki . A jak wyglądał wasz powrót do szkoły  ? Ciężko było, czy raczej miło było tak dla odmiany pójść do szkoły ? haha  :)






czapka-bumbum/bluza panterka-NY/bluza II-sh/buty-Ptak

Zdjęcia: Adrianna Cajdler




xoxo, 
L I L L E

104 komentarze:

  1. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak więcej ode mnie ;D Ja mam zaledwie 158 ;DDD

      Usuń
  2. genialnie ♥
    też dzisiaj tak krzyczałam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. najtrudniej było z wstawaniem, ale na lekcjach w miare luzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także mam na jutro sporo nauki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę :D pisałam to już Adzie i muszę też Tobie. Zdjęcia są przecudowne, tylko ta sama mina na każdym zdjeciu, popracuj trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż swoje zdjęcia, a nie czepiasz się ich o miny, ciekawe jakie Ty robisz. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wiem , staramy się :D Ale wiesz jesteśmy blogerkami, a nie modelkami i jest nam dość ciężko :D

      Usuń
    3. Jejku spokojnie, ja nie hejtuję... Chciałam tylko wyrazić swoją opinię i to zrobiłam. Rozumiem, że modelkami nie jesteście, ale więcej uśmiechu!! :) To wam wychodzi wspaniale!

      Usuń
    4. Wiem, że nie hejtujesz, widać różnicę między hejtem, a opinią i za to dziękuję :) Postaram się, obiecuję !

      Usuń
    5. To, że nie hejtuję było skierowane do anonimowego pode mną :D

      Usuń
  6. mi się kompletne nie podoba ale ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne Ci w tej czapce i mięcie :) ja juz dawno temu skończyłam szkole, a szkoda- chciałabym do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my lekcje mamy od wczoraj, ciężko było, ale dzisiaj wstawało mi się jeszcze gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja pierwsza poświąteczna pobudka była tragiczna. Kiedy budzik zaczął dzwonić nie wiedziałam gdzie jestem. Błądziłam po domu jak zombie. A w szkole? Jeszcze gorzej! Non stop słyszymy tylko: "napiszemy sprawdzian" "zróbcie prezentacje" bla bla. Nie wiem w co ręce włożyć. Eh... :C
    A Twoja bluza jest po prostu świetna! :d

    OdpowiedzUsuń
  10. wstałam o 6:30, patrzę przez okno, a tam ciemno jak w tunelu O.O no i oczywiście pierwsza była geografia, a jakże.. pani Serafin krzyczy na nas, że jeszcze się nie obudziliśmy, a sama nie może ustać na nogach, fajnie fajnie XD
    + czapka i buty wymiatają!:o

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, ciężko mi było wrócić do szkoły, niestety ;p świetny jest ten outfit, nie pomyślałabym, że taka bluza mogłaby pasować do bluzki w panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie wstawanie to najmniej przyjemna część mojego dnia! ;D
    genialne buty, cudny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne butki *.*
    A co do powrotu do szkoły było bardzo ciężko zerwać się z łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ! wracam z pozytywną energią :D
    dlatego tez zapraszam!
    +szukam modelki do profesjonalnej sesji ZA DARMO! więcej u mnie na blogu :)

    http://ankowe-po-godzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. też miałem dzisiaj ciężko wstać.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. W szkole nie było źle ;) Fajnie było wrócić do znajomych ;>
    Masz świetne buty. Ogl wszystkie twoje byty mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie szkoła to był koszar! Nie umiałam sie wgl pozbierać.. to było straszne ;p czekam tylko na ferie ;) Świetne buty ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masakra, a co najśmieszniejsze, okazało się, że nie umiem pisać po takiej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też było bardzo cięzko, zwłaszcza, że musiałam wstać o 7 ale jutro będzie gorzej, budzik na 6! :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna *.* ( jak zawsze ) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są świetne ,ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uśmiechu więcej na tej ładnej buziuni !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś oTAGowana na moim blogu! Będzie mi miło, jeśli odpowiedz na moje pytania :)
    http://wmoimswieciemody.blogspot.com/2013/01/zapraszam-do-odpowiadania-na-moje.html

    OdpowiedzUsuń
  25. wow pozujesz jak prawdziwa modelka, z twarzy szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty masz genialne :*
    Pozdrawiam

    Zapraszam
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny zestaw, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz genialnie! :D
    Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna kurtka : )
    ale buty najlepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć. Jestem Avalon.
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie.
    Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj. ;**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz genialny gust - miło się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna stylizacja ...;*

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mamy podobne buty, uwielbiam cię <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia ! Cudownie wyglądasz! ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Zapraszam na posta dotyczącego nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna stylizacja :)
    Podobają mi się buciki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny zestaw ;) dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny strój. :) Ta bluza w panterkę świetna ♥ Śliczne zdjęcia zresztą jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny zestaw i do twarzy Ci w takich kolczykach! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. na każdym zdjęciu taka sama mina . oglądając twoje sesje jedyne co je różni to ubrania :/ Ale pozatym blog fajny

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne masz zdjęcia, bardzo lubię je oglądać! : ) ale chce Ci się tak każdego dnia chodzić na zdjęcia.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zimę jest mi ciężko, ale jakoś się mobilizuję :)

      Usuń
  44. mi strasznie ciężko było wstać do szkoły ; /

    zdjęcia są piękne *.*
    http://lovnajka.blogspot.com/

    Najka , oxox

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny outfit ; )
    bluza najlepsza ; p

    OdpowiedzUsuń
  46. Od nowego roku mialy być posty częściej? Jakoś nie widać, nie musisz w każdym poście dodawac stylizacji, ale np. Opisać swój dzieńń, bo brakuje mi tego typu notek. Ale będe cierpliwie czekać, bo bardzo lubię Twojego bloga i nie zamierzam z niego rezygnować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam, że będą regularnie, a nie często :) Po za tym zrezygnowałam z postów typowo opisujących dzień :)

      Usuń
  47. oj powrót był bardzo ciężki ;p
    świetnie wyglądasz, wszystko fajnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. W sumie bardzo podobają mi się twoje buty, i chyba kupię sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. w środę było ciężko, osiem lekcji, nic nie ogarniałam xD

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia :)
    buty rewelacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  51. cudna stylizacja :) oczywiście,że było ciężko ,a cieszyc to chyba nikt się nie cieszył

    OdpowiedzUsuń
  52. Twój styl jest niesamowity! A na dodatek masz piękne zdjęcia :)
    Masz bardzo przejrzysty i ciekawy blog. Dodaję do obserwujących.
    Przy okazji, zapraszam do mnie http://when-you-belive.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  53. widzę ładne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. powrót był ciężki :(
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz genialny styl i świetnie prowadzisz bloga! zazdroszcze :P

    Pozdrawiam i obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna nina ile ona ma lat?

    OdpowiedzUsuń
  57. nina ma ferie,że do ciebie przyjechała?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)