wtorek, 1 stycznia 2013

01/01/2013 : Nowy rok

Wstałam po trzynastej, wyszłam na spacer. W moim mieście jest dziś idealna pogoda jak na tą porę roku. Aż nie chciało mi się wracać do domu, ale kiedyś było trzeba, ponieważ żołądek wołał o jedzenie. No nic ! Mimo tego, że jestem zmęczona, nie będę zaniedbywała bloga, bo coś sobie obiecałam i słowa dotrzymam.

Zapraszam was do obejrzenia zdjęć kolejnego zestawu, może niekoniecznie zimowego, ale ja nie należę do osób, które ubierają się koniecznie pod porę roku :)











koszula-Ptak/spodenki-H&M/buty-allegro.pl/ kapelusz-nn

Zdjęcia: Karolina Wilczyńska


xoxo,
 L I L L E

88 komentarzy:

  1. świetny zestaw ;3
    szczęścia w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Też się rano na spacer wybrałam, dziwne takie wyludnione miasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju! niesamowite te portrety! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne koszula, pochwal fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na trzecim zdjęciu wygladasz na 10lat starsza ;)
    Fajne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądałaś, i ten kołnierzyk! :) Szczęśliwego ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw jest cudowny :> i ładnie Ci w takich pokręconych włosach :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na naszą wiosenno-zimową pogodę zestaw idealny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękną urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ty jesteś śliczna ^.^ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowna sesja *.*
      Oby takich więcej!!
      świetny blog :) zapraszam do mnie na zostawienie po sobie miłego śladu <3

      Usuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku :D

    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne to pierwsze zdjęcie ;]]
    ` zapraszam do mniee.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ! :)
    Ciekawy strój. ;)
    Miło patrzeć na ten blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pasuje Ci taka delikatna i romantyczna stylizacja, chociaż podejrzewam, że musiało być dosyć chłodno ; )

    wszystkiego najlepszego w nowym roku, duuużo szczęścia
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie ta koszula! ;D
    Choć napewno trochu zmarzłaś ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz dosłownie zachwycająco! a zestaw jak najbardziej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny outfit,jesteś bardzo fotogeniczna.!
      Zdjęcia są przecudowne <3

      Usuń
  19. jaki jest twój stosunek do tego, że ada się znów odchudza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam nastawiona do tego dobrze (w zasadzie mało powiedziane) ale widać,że tym razem robi to z głową, więc jak chce to niech się odchudza aczkolwiek i tak nie wiem z czego :)

      Usuń
    2. Nawet tu pojawiają się takie pytania, serio?

      Usuń
  20. pięknie wyglądasz w tej stylizacji
    Mam pytanie, jak dodajesz piosenkę, to co robisz, żeby nie było zwykłego linku tylko ten "pasek" ?:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny oufit :)
    mam takie same spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie :)
    Zapraszam na : friends-with-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy ?
    Jeszcze raz prześliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. na pierwszym zdj wygladasz wyjatkowo nieurodziwie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie pierwsze jest naprawdę fantastyczne. Idealnie trafia w mój gust.
    Życzę przede wszystkim dużo słoneczka w tym nadchodzącym roku takiego, jakie towarzyszyło Ci dziś podczas spaceru. Pozdrawiam ciepło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobna koszule ze Stradivariusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna stylizacja! :)
    Udanego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw i to prawda mamy cudowną wiosenną pogodę ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw:) jedyne co mnie wkurza, to prześwitująca bluzka, nei denerwuje Cię to?

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowity zestaw- te szorty są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  30. http://www.blogroku.pl/ weźmiesz udział masz bardzo duże szanse tak sądzę

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia ... A tak swoją drogą to ciekawe kiedy będzie zima :/ ?

    OdpowiedzUsuń
  32. piekne portrety : )
    i świetny zestaw : )

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna bluzka!
    i cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia świetne.:D

    A modelka jeszcze lepsza.:P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie ci w kręconych włosach ! <3 Świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. [PYTANIE]

    Mam takie pytanie. Czy pozwoliłabyś użyć któregoś ze swoich zdjęć do konkursu na miss na naszym blogu ? Jakbyś mogła , odpisz w zakładce pytania na przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia, szczególnie te kilka ostatnich :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe zdjęcia, kapelusz tutaj świetnie przełamuje biało-czarny schemat

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna bluzeczka , butki też no i te spodenki aż można sie w kreacji zakochać :) Świetne foty :) Najlepsza to chyba ta za szybą ♥♥ + zapraszam do mnie http://ksiazkinaszymimyslami.blogspot.com/ POzdRAwiAM ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna stylizacja, a koszula to cudo !

    OdpowiedzUsuń
  41. jak zawsze wspaniały zestaw *.*
    zdjęcia cudnee ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznaś. KOSZULA JEST GENIALNA, NIEZIEMSKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. grea tlook sweetie! thanks for your visit!! happy new year!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. buty i spodenki <3 a calosc wyglada swietnie :)

    zapraszam na ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale ślicznie wyglądasz:) super!
    pozdrawiam ffashioninspiration.blogspot.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja koleżanka napisze w najbliższym czasie do cb mejla na ten adres kingamaj12@wp.pl
    Mam nadzieję że aktualny. Spodziewaj się. :)
    Pewnie chcesz wiedzieć na jaki temat.. ale to po mejlu się dowiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale ciekawie wyszło pierwsze zdjęcie! :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super wyglądasz :D świetna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  50. Jedna z lepszych Twoich stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia <3 <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  52. MEGAAAAAA super look, ta koszula- genialna♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zrobić takie zdj gdzie za osobą tło jest jakby lekko zamazane?

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna jesteś :**
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)