środa, 19 grudnia 2012

"Gelem"

Cygańskie wesele u Roberta Kupisza rozgrzało położoną wśród śniegów podwarszawską halę Transcolor. Kim jest Robert? Stylista fryzur gwiazd, a od niedawna projektant. To właśnie o jego nowej kolekcji pragnę wam dziś napisać. Jest on jednym z niewielu projektantów, który zamiast za trendami podąża za motywami kulturowymi, które wbrew pozorom bardzo dobrze przyjmują się w Polsce ! Tym razem postanowił połączyć cygańską kulturę i swój styl casual, co stworzyło mieszankę wybuchową (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) Stroje, fryzury, makijaż,muzyka i estetyka całego pokazu idealnie ze sobą współgrały i rzeczywiście stworzyły nie tyle co pokaz, ale "spektakl"  teatralny, który pozwolił przenieść się widzom pokazu na prawdziwe cygańskie wesele. Kupisz mimo tego, że wykorzystał kulturę cygańską, to barwy całego pokazu pozostawił w swojej kolorystyce. Zaskoczeniem pewnie nie tylko dla mnie była kolekcja męska, która spodobała mi się zdecydowanie bardziej niż damska. Na wybieg wychodzili faceci ucharakteryzowani na cygańskich kawalerów, ale na nogach nie mieli nic innego jak sportowe buty! Jak dla mnie połączenie idealne !  Dodatkowo według Roberta nową wersją ćwieków są agrafki.  Filmik z pokazu możecie obejrzeć tutaj












fot. Akpa, mat.prasowe/ Bartek Szmigulski

A wy co myślicie? Ja jestem zachwycona !

xoxo,
L I L L E


35 komentarzy:

  1. mi się strasznie podoba ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupisz jest świetny! Bardzo bardzo TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzisz czasem na pocztę? Wejdz, jesli masz czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchodzę kilka razy dziennie, a jeśli powinnam dostać jakąś wiadomość od Ciebie to nie dostałam :3

      Usuń
  4. Very original!!<3
    Thanks for your comment on my blog
    https://www.wastedyouthwithyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest zajebiste <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem zachwycona, wooooow! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zrobiłas ten nagłuwek?

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie przepadam za takimi postami ... wolę czytać bardziej o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w większej części to blog modowy więc staram się pisać tu jak najwięcej o tym :)

      Usuń
  9. Podoba mi się!:)

    Ps: Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie niektóre maja długie nogi . *.*
    Nie no fajne . <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiało być super : D
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie faceci wyglądają świetnie !:)
    * nie nie zmieniłam koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez jestem zachwycona, nwet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń
  15. yaay, jesteś na mtv style <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, same outfits are really amazing, so fierce!
    Come back soon to visit my fashion blog!
    Win a precious silver ring from Nardelli Gioielli!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taki motywy! Czaszki, szarości, naprawdę mi się podoba, pfe! jestem zachwycona!

    Pozdrawiam,
    http://liamelouise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pokaz, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great pics - outstanding outfits. I love it!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)