niedziela, 30 grudnia 2012

30/12/2012: Sylwester

Nadszedł czas długo wyczekiwany przez większość z nas, a mianowicie jutro czeka nas zakończenie roku 2012. W zasadzie nie jestem pewna co powinnam w tym momencie napisać oprócz serdecznych życzeń dla Was wszystkich i udanej zabawy Sylwestrowej ! Drugą rzeczą, która przyszła mi w tym momencie na myśl to podsumowanie tego roku. Kilka dni temu przejrzałam mój pamiętnik i wyleciała mi z niego kartka- rzeczy, które zaplanowałam osiągnąć do sylwestra. Niestety nie mogę powiedzieć, że udało mi się wykonać wszystkie ale te najważniejsze cele zostały zdecydowanie zdobyte.
Więc : Napisałam egzaminy gimnazjalne, dostałam się do wymarzonego liceum, zdobyłam wraz z zespołem mistrzostwo powiatu i województwa w zawodach, przeżyłam najwspanialsze wakacje w życiu, poznałam cudownych ludzi, widziałam niesamowite miejsca, rozwinęłam bloga, w pewnym sensie sama się zmieniłam.  To by było na tyle jeśli chodzi o podsumowanie, a czas skierować się w zupełnie innym kierunku , a mianowicie tym, gdzie i jak spędzęostatni dzień tego roku . W sumie sama do końca nie byłam pewna co i jak, ale mój niezawodny kolega Kuba postanowił jednak zorganizować Sylwestra :) Przy okazji znajomi wpadli na pomysł żeby się również przebrać, haha. Ja niestety, gdy się dowiedziałam utknęłam między młotem, a kowadłem, ponieważ zdążyłam już kupić sukienkę. No ale nic ! Z zaistniałej sytuacji wybrnęłam cało i postanowiłam przebrać się za francuską pokojówkę co pozwoli mi również na wykorzystanie sukienki :) Dzisiaj więc mam dla was kilka zdjęć pokazujących to jak wygląda ( nie zdziwcie się, bo sukienka ma dół identyczny jak moja skórzana spódniczka:)



Sukienkę kupiłam w Ptaku ale identyczną możecie znaleźć tutaj

Zdjęcia: Karolina Wilczyńska 



xoxo,
L I L L E


96 komentarzy:

  1. jestem oczarowana sukienką-cudowna:)
    udanego sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanej zabawy !
    A sukienka jest prześliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest cudowna!! Dzięki za komentarz, pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tą pokojówką :)
    ja w sylwestra raczej siedzę w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny zestaw na Sylwestra ! :) PIĘKNIE !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczną masz sukienkę!
    udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ogarniam trochę :D Sukienka była tańsza od spódniczki, a dół mają taki sam, haha :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. tył sukienki jest wspaniały <3 udanego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. booska sukienka ! świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a może by tak uśmiech na koniec roku, co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka. ;-)

    Najwajniejsze w Nowym Roku jest to, że już po nocy sylwestrowej ruszają mega przeceny, a więc stwierdzam już teraz - we wtorek jednak sobię nie pośpię.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka *.*
    i jeszcze te cudowne włoosy *________*

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna sukienka!
    zapraszam aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna *,*

    zakochałam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie cały ten blog mi się podoba. jakbyś mogła mnie odwiedzić bo dopiero zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestes licealistką i tez w tym roku pisałas egzaminy gimnazjalne no to żółw :D
    zdjęcia sa super :)
    może masz ochotę na obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie :*
    U mnie nowy post ;)
    + obserwuj :))

    OdpowiedzUsuń
  19. matko ! piękna jest, idealna do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jaka Ty jesteśśliczna! *.* zazdroszczęCi, też chce tak wychodzić na zdjęciach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała sukienkaa ! <3

    Udanego Sylwkaa ! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Heiiii ;)
    Zarąbisty post ...a zdjęcia <333333 ŚWIETNE
    oczywiście --->obserwuje bo blog jest świetny ... ten nastrój pozytywnie nastraja ;)

    Zapraszam Cię do mnie ,a może Ci się spodoba

    demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz ;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia! :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ... oszałamiająca~!



    serdecznie zapraszam na moje urodzinkowo-noworoczne rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  26. mamy podobny gust muzyczny? fajnie!
    uwielbiam Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Od zawsze jara mnie u dziewczyn koronka :) idealnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zdjęcia ! I świetnie masz ułożone włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przede wszystkim piękne zdjęcia a sukienka - <3
    Udanego więc sylwestra ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Wierzę, że rok 2013 będzie dla Ciebie najlepszy. Że każdy następny będzie lepszy od poprzedniego. Genialna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, cudowna sukienka<3 i masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak bardzo lubię na Ciebie patrzeć!
    Piękna jest ta koronka :)
    Baw sie dobrze, obojętnie na jakiej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o rety rety! ta sukienka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna sukienka :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, cudowne zdjęcia!
    http://restlesskate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna sukienka , pozdrawiam
    http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuje za odwiedziny ;) HAPPY NEW YORK !!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna sukienka. :]

    masz ładne włosy :D

    http://gifts-from-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienka jest prześliczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. jesteś śliczna, wyglądasz zjawiskowo w tej sukience: dziewczęco i zmysłowo jednocześnie.
    :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  42. jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć o pielęgnacji włosów ,to zapraszam na frombodytohair.blogspot.com, a tam wieeeeele porad;)

    czekam na pytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczęśliwego Nowego Roku :)


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. cudne zdjęcia i ogólnie fajny blog zapraszam do mnie http://natalka30121999.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie:)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie że 2012 był dla Ciebie dobrym rokiem ale życzę Ci żeby ten był jeszcze lepszy:)
    I świetna spódniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  47. musisz być taka ładna ? świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne zdjęcia a sukienka jak ze snu ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękna ta sukienka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś ten biustonosz ?

    sukienka śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. a ile dałaś za niego? bardzo ważne,odpisz:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)