sobota, 29 grudnia 2012

28/12/2012: Mint sweater

Wczorajszy dzień zaczęłam od zdjęć z Karolą, które będą pojawiać się kolejno w następnych postach :) Natomiast dziś mam dla was jeszcze jedne przedwczorajsze robione przez Klaudię. Przez ostatnie dwa dni zrobiłam prawdopodobnie więcej zdjęć niż przez ostatnie dwa tygodnie. Jak miło mięć chęci i motywacje, którą dajecie mi wy. Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę. 









sweterek-Zara/spodnie-KappAhl/buty-Ptak/zegarek-allegro.pl





xoxo, 
L I L L E

100 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) super wyglądasz :) obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są śliczne *.*
    i sweterek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog bardzo mi się podoba ;)

    P.S . Obserwuję twojego bloga i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sweterek śliczny *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje stylizacje są genialne co tu więcej mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty świetne!!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny sweterek :)i cudne buty :)świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i przedostatnie zdjęcie są cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyglądasz *.*
    Sweterek jest genialny ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja.... kolor sweterka bardzo pasuje do twojej cery ....

    Mam pytanie : To twój naturalny kolor włosów ??? ( jest świetny )

    POZDROWIENIA .

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna dziewczyna, ładnie ubrana :P czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buciki i naszyjnik : )

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia , strój i dodatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia, super sweter i pomysł, pozdrawiam;*Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja^^
    ładne zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz:) powinnaś częściej to robić:D

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się sweterek:))))) bardzo ładnie skomponowany z butami<3

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnia fotka :D !

    śliczniee :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ostatnie zdjęcie, na którym tak uroczo się uśmiechasz :) *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia!
    ostatnie zdjęcie bardzo pozytywne, dobrze wyglądasz ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! bardzo fajna sesja. ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie przerabiasz zdjęcia?chodzi mi o te efekty zamazane

    OdpowiedzUsuń
  24. HOLA, HOLA?! Gdzie wzmianka o tym, kto pomógł Ci zmnienić okienko z FP na FB? :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle mega zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem Ci, ze wygladasz niesamowice! Świetne zdjecia, piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny sweter, bardzo podoba mi się rozcięcie

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo mi się podoba twój zegarek. Ma swój urok :)
    Ogólnie wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie myślisz, że ten naszyjnik jest trochę za poważny dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz, świetna stylizacja ;))

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jak zawsze ;*
    buty<333
    jak tam nowy aparat? ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjecia :) Cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurde śliczne buty i sweterek :)
    Jak zrobiłaś to , że masz ten pasek z piosenką ? Bardzo mnie to ciekawi .

    OdpowiedzUsuń
  34. paskudny sweter

    OdpowiedzUsuń
  35. dziewczyno wyśpij sie... twoje oczy wyglądają w ogóle nie spała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie kwestia snu. Mam tak od zawsze i nic na to nie poradzę ;)

      Usuń
  36. piękny sweterek, śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  38. jaakie ładne te zdjęcia wyszły ;)
    strasznie mi sie podobają !

    OdpowiedzUsuń
  39. ten sweter naprawdę do cb nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  40. "Bywają" to mało powiedziane! Z resztą, najgorsze jest to, że takie rzeczy dzieją się wszędzie, nie koniecznie możemy do nich dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :)
    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz prześlicznie, te buty podbiły moje serce..

    OdpowiedzUsuń
  43. widzę, że zdjęcia robione na terenie mojej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia+zakochałam się w sweterku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. stylizacja jest po prostu cudowna *.*
    sweterek jest uroczy ♥.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale świetne buciki <3 Genialna stylizacja :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. no tak, c&a się kłania, a ja wielbię wszystko, co fioletowe :D
    cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweter ma bardzo fajny kolor, świetnie wygladasz w nim ;3

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz super! :D :) asz fajną figurę a Twój (?) aparat robi genialne fotki! Zapraszam na króciutki post, z moim chłopakiem w roli głównej :D
    Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  50. rewelacyjne zdjęcia,super sweter!

    OdpowiedzUsuń
  51. ale i robi śliczne zdjęcia ;) a przerabiasz je najpierw?

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zwykle rewelkaa :3 świetnyy ten sweterek :3

    OdpowiedzUsuń
  53. I looove this photos and the outfit is great!
    Following you now, hope you'll visit my blog :)
    Love, Tasha <3

    OdpowiedzUsuń
  54. stoisz na mega wysokich butach, a i tak masz krotkie nogi o.O

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnyy strój ! Zdjęcia są suuper. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A gdzie spędzasz sylwestra ?

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne buciki, zakochałam się w nich:) ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Oddaj mi te buty i sweter <3 Ślicznie wyszłaś na wszystkich zdjęciach !
    http://blondyneczkaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ślicznie powychodziłaś na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ostatnie zdjęcie boskie . Taki uroczy uśmiech *_* .

    OdpowiedzUsuń
  61. mogłabyś wysłac mi linka do strony z której zamawiałaś zegarek ?
    Wiem że z allegro ale szukam i nie moge znaleźć..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jakiego koloru spodnie proponujesz do takiego samego sweterka tylko beżowego?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)