czwartek, 27 grudnia 2012

27/12/2012: czasnabuty.pl

W końcu udało mi się zebrać na zdjęcia, normalne zdjęcia. Czarna skórzana spódniczka, biała koszula i czarne botki, których poszukiwałam od dawna są idealnym połączeniem ! Spódniczkę kupiłam jakieś dwa tygodnie temu, a nieco później przyszły mi te cudowne buty. Uwielbiam je, ale nie miałam okazji ich wcześniej pokazać z wiadomych powodów -brak aparatu, przygotowania do świąt. Już niedługo możecie liczyć na kolejne stylizacje z nimi :) 










koszula-cubus/spódniczka-Ptak/botki-czasnabuty/zegarek- allegro.pl/bransoletka-prezent



Kochani mam jeszcze jedną prośbę ! Romwe kolejny raz poprosiło mnie o pomoc oraz reklamę więc wchodzimy w TEN LINK i lajkujemy zdjęcie !:) Przy okazji zapraszam was do zakupów w sklepie, który ma genialne rzeczy w swoim asortymencie

xoxo,
 L I L L E

96 komentarzy:

  1. w takich butach dajesz radę skakać po oponach ;) dobra jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tych nóg *.*
    a tak w ogóle to śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :D
    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ma dokładnie taką samą spódniczkę :3
    Ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeej genialne to *.*

    ___

    www.casprzet.blogspot.com ZAPRASZAM DO SB ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku te buty są CUDOWNE <3 zakochałam się :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie robiono zdjęcia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak genialnie wyglądasz, buty są moim nowym marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw jak najbardziej udany :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Jestem zachwycona Twoją spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódniczka jest genialna *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ;*
    sama robiłaś nagłówek? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakich stylizacjach czujesz się lepiej? W tych eleganckich, czy w 'luźnych' typu czapka, trampki itp.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja! W ogóle twoje stylizacje są coraz lepsze!
    (albo mój gust się zmienia pod Twoim wpływem :p i dobrze :D)

    Masz aska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.formspring.me/xshopaholicx :)

      Miło mi.

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  15. rewelacyjna stylizacja!

    podoba mi się;)

    szczególnie spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny strój ;)
    Ale zgrabne nogi *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna jest ta koszula *.* . zastanowię się nad jej kupnem *.*
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe zdjęcia.
    obserwuję i liczę na rewanż
    zapraszam :
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do butów - są śliczne. Jednak sama nie potrafię normalnie poruszać się w butach na chociaż niewielkim obcasie, chodzę jak kaczuszka. :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie rób jednej miny do każdego zdjęcia, bo to nudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem modelką, jestem blogerką ;)

      Usuń
  22. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam na Twoim formspringu coś o blogu jakiejś Ady. dałabyś link na jej bloga?

    OdpowiedzUsuń
  25. great look love the skirt! Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile twoje buty mają centymetrów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze jest to zdjęcie kiedy idziesz po oponach! Zestaw jak najbardziej w 100% w moim stylu, wygladasz bosko! Powiedz mi, w jakim programie obrabiasz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  28. Podałabys link do bloga Klaudii? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://klaudia-wagenknecht.blogspot.com/

      Usuń
  29. I love the entire outfit...so chic and classy!..;)


    xx!

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie wyglądasz i świetne zdjęcia : >

    OdpowiedzUsuń
  31. prześlicznie wyglądasz, cudowna spódniczka! mam kompleksy jak oglądam Twoje zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam twój styl, jesteś niesamowita!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy element bardzo mi sie podoba, całość jest idealna + świetne foty

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny wpis :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Biżuterię masz świetną. *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz bosko! Cudne buty : )

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne buty jak i cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcia <3


    wygodne są te buty ? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna spódnica.
    Twoje nogi wyglądają rewelacyjnie w tych butach.

    OdpowiedzUsuń
  40. botki świetnie wyglądają na nodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne butki. ♥
    Jesteś bardzo fotogieniczna, zazdroszczę Ci tego. ;]



    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :*
    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  42. jaki masz rozmiar tych butów? a jaki creepersów i conversów? pytam, bo chce zamowic sobie inne z tego sklepu i nie wiem czy rozmiarówka bardzo się rózni?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych mam 36 , creepersów 36 a conversów 36.5 :) Rozmiarówka się nie różni :)

      Usuń
  43. niby proste połączenie , a robi genialne wrażenie . Pięknie jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia, sliczna spódniczka i buty! *_*

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietne buty :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. spódniczka jest świetna *.*
    b.fajne połączenie : )


    zapraszam http://lovnajka.blogspot.com/

    Najka , oxox

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty świetne. Bardzo fajny zestaw, ślicznie wygladasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Też mam ten zegarek. :) Fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)