środa, 26 grudnia 2012

26/12/2012: i po..

To zaskakujące, że święta minęły tak szybko ! Po za tym, że waga poszła w górę, portfel się troszkę wypełnił ,zęby bolą od nadmiaru słodyczy, a całe ciało błaga o sen to nie odczuwam jakiejś szczególnej różnicy. Dzisiaj obiecuję wam, że to ostatni taki post ze zdjęciami. Od jutra zabieram się do pracy, do pokazywania nowości i porządnych zdjęć :)  Mam motywacje i chęci, tego mi było trzeba. Sama idę położyć się po męczącej podróży z Wielunia, a was zostawiam ze zdjęciami. 


Kochani mam jeszcze jedną prośbę ! Romwe kolejny raz poprosiło mnie o pomoc oraz reklamę więc wchodzimy w TEN LINK i lajkujemy zdjęcie !:) Przy okazji zapraszam was do zakupów w sklepie, który ma genialne rzeczy w swoim asortymencie


xoxo,
L I L L E

47 komentarzy:

  1. ja właśnie lubię oglądać takie zdjęcia : )
    wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no trzeba przyznać, że te święta są jakoś dziwnie męczące + podoba mi się ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. super gif ♥♥
    lajknęłam, możesz moje też? ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=299345083520088&set=a.268720729915857.61583.267850576669539&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że święta udane c;
    oj przestań, przecież się trzymam, no <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny gif. Święta udane, jak widzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. a co to za przystojny chłopak? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja jak ja Ci zazdroszczę tylu ludzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pokażesz kiedyś swój dom ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładny pokój (ten w którym była Wigilia, bodajże) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no serio c:
    nawet na tym zdjęciu się uśmiecham :))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia ;) widzę, że fajnie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokój na jednym ze zdjęć. ;33

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia:)prześwietne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię posty z takimi zdjęciami.
    miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha ^^ co to za alkohol ?

    fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. o mateńko ale ludzi na wigilii :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie prywatne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z tobą... jestem objedzona i mam już dosyć tych świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne te zdjęcia ! Ładnie wyglądasz ;*
    Pozdrawiam i Zapraszam

    proszę polub moją stronę na Facebooku lub /udostępnij.
    Będę wdzięczna :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjecia :)
    Ja mieszkam niedaleko Wielunia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co dostałaś na Gwiazdkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładny stół:)
    czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica *.*
    Gdzie kupiłaś Kinia ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica- pierwsza klasa :) Też takiej poszukuję! Twój piesek? Prześliczny :) Mam podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie czekam na posty z nowościami ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. nie to ze sie czepiam, ale ty juz pijesz ? :O tak troche chyba za mloda jestes. Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko nie obrażam się ;) To tylko wino, widziałam młodszych pijących :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)