poniedziałek, 24 grudnia 2012

24/12/12 :Święta

Nadeszły święta, długo wyczekiwany okres wypoczynku i oderwania się od codzienności, spędzenia czasu z najbliższymi i nie myślenia o problemach. Pragnę więc życzyć wam dużo zdrówka, radości, udanego sylwestra, spędzenia tego czasu w gronie najważniejszych dla was osób. Jest to okres przede wszystkim wybaczania i zrozumienia, więc życzę wam również, abyście wyjaśnili sobie ze wszystkimi wszystkie nieporozumienia, zburzyli mury, które między wami powstały i wrócili  do "człowieczeństwa", którego obecnie jest tak niewiele ... 

Dla mnie te święta będą najprawdopodobniej najlepsze od dawna. Spędzę je w gronie bliskich mi osób, ale to nie wszystko, ponieważ udało mi się załatwić jeszcze jedną rzecz, o której marzyłam od dawna. Wygraną w konkursie postanowiłam przeznaczyć na aparat, który udało mi się odebrać wczoraj w Warszawie!Jestem niesamowicie szczęśliwa, ponieważ zdecydowanie pozwoli mi to w prowadzeniu bloga  :) 
Oto jakieś pierwsze zdjęcia : 






xoxo,
L I L L E


91 komentarzy:

  1. zdjęcia <3 !!

    wesolutkich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!♥
    fajne zdjęcia;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Kinia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęciaa. Widzę,że fajny ten aparat.:) Wesołych Świąt. ;)
    +Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluje wygranej i bardzo fajnie ja wykorzystalas ;)
    Tobie rownież najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt :)

    zazdroszczę aparatu ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie śliczne zdjęcia <3 a aparatu gratuluję kochanie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale klimat! świetne zdjęcia <3
    wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre zdjęcia ;)

    wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. canon-baaaardzo dobry wybór :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :D
    zazdroszczę aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za konkurs? Zazdroszczę takiego dobrego sprzętu :)
    ja Tobie również życzę wszystkiego dobrego, aby święta były z miłej, cudownej atmosferze w gronie najbliższych, radości i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustrzanka to jest coś ! Ja mam nadzieję że mój już dziś wzbogaci się o nowy obiektyw ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt :)
    Zazdroszczę aparaciku ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. merry christmas ♥ !
    mm ten jest śliczny !
    ja mam Canona 1100D ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ! ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne te zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny! <3 Ja też planuję zakup aparatu, ale małej cyfrówki, bo mam lustrzankę, ale zajmuje za dużo miejsca i po prostu szkoda mi jej brać na jakieś wycieczki szkolne ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. wesołych świąt !
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia! Świetny klimacik. ;D
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne !
    Wesołych Świąt : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych tobie też ! Ja również dorwałam pod choinkę aparacik i wypstrykałam jakieś 100 zdjęć w pół godziny :D PS. 2 i 4 zdjęcie bomba ! W jakim trybie je robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Manualu , dobrałam odpowiednio do światła przysłonę i długość robienia zdjęcia :)

      Usuń
  23. to kiedy robimy zdjęcia? :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne zdjęcia!;*
    Zapraszam
    Pozdrawiam Wesołych świąt :)

    Proszę polub moją stronę na Facebooku lub/ Udostępnij -
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  25. jak tam po Wigilii u cioci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia ;)
    Ja mam Canona Eos 500D

    OdpowiedzUsuń
  27. oo genialne zdjęcia! Podziw <333

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę lustrzanki. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę, super aparat! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    Wesołych Świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze wydane pieniądze ;)
    Wesołych Świąt, Kinia ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia :3 mi się marzy nowy aparat, ale na razie nie mam co czekać na nowy, bo obecny mam dopiero odprawie 2 lat :P

    WESOŁYCH ŚWIĄT, UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :3

    OdpowiedzUsuń
  33. ile dałaś kasy za aparat? :)
    te zdj są po prostu rewelacyjne! tak mi się spodobało 4 zdj (to jak leżysz ze światełkami) że mam je na pulpicie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Przepraszam, ale nie będę pisać tu ile kosztował bo zapewne spotkałabym się z masą hejtów, ale mogę powiedzieć, że kupiłam używany od człowieka, który prawie go nie używał i zaoszczędziłam sporo pieniążków :)

      Usuń
  34. świetne zdjęcia :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  35. w jakim konkursie wygralas? bo ostatnio widzialam, ze w konkursie timex, ale tam do wygrania byl zegarek... wiec mam mindfuck, w ktorym nagroda byly pieniadze? :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow świetny aparat ;) Super zdjęcia , tobie również wesołych świąt i wszytskiego co najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. też bym wydała pieniążki na aparat :D
    Jaki miałaś poprzedni? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny pomysł za przeznaczenie wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny aparat! Zdjęcia zapierają dech, hahah!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia, pewnie masz niezłe zajęcie na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  41. błagam cię, zmień formę archiwum na wygodniejszą...

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszce aparatu ._.
    Wesoych! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję! :)
    Świetne zdjęcia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wymarzonych Świąt :)

    zapraszam na moje rozdanie z okazji 100 postów :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  45. 3 zdjęcie moje ulubione!:)
    o to w sumie lustrzanka podobna do mojej, bo mam 600D ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. poprzedni naglowek lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochane zdjęcia :) Uwielbiam tą piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! I want a new camera too!!

    Merry Christmas!
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. to sporo wygrałaś skoro starczyło na aparat, no gratuluję wygranej i nowego sprzętu:)

    OdpowiedzUsuń
  50. boskie zdjęcia! świetne efekty <3 bardzo mi się podobają zdjęcia, gdzie dużą rolę odgrywa światło! Twoje są niesamowite ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. pomysłowe zdjęcia!jestem pod wrażeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oo, widzę pościel z IKEI :D. Za ile kupiłaś aparat? ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję spełnienia marzenia ♥.
    cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Weeeeeeeeesołych ! :3 + świetny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  55. kto jest na pierwszym zdjęciu ? to ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie genialne zdjęcia :O
    <33333333

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne zdjęcia :D + canony górą ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam taką samą lustrzankę. A jaki obiektyw posiadasz?

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluje wygranej ! :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia!
    Mogłabyś opisać dokładnie jakie ustawienia dobrałaś, żeby zrobić 4 zdjęcie? Cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat było zrobione na automacie a efekt taki bo przeróbka :) Photoscape i pixlr: )

      Usuń
  61. Wow! I love how you used Christmas lights for all those pics. Beautiful and creative :)))

    xx

    OdpowiedzUsuń
  62. masz cudne zdjęcia,chyba nie ma takiej osoby której się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ile kosztował aparat?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)